Olin siis lomalla kahdessa eri asiakasillassa. Ensin Delta-autossa. Yhtään Ladaa ei ollut näytillä, mutta muuten ei ole mitään pahaa sanottavaa. Kutsussakin sentään mainittiin Lada. Illan aikana sai tehdä mm. huoltovarauksia alennuksella. Liikkeessä jaettiin lippiksiä ja kahvilassa oli tarjolla kahvia, lihapasteijaa ja pipareita. Töiden vastaanotto/varaosamyynti oli auki ja kaikki myyjät paikalla tekemässä kauppaa tai sitten vain jutustelemassa muuten vain.Kimmo86 kirjoitti:Menee OT:ksi, mutta: Noissa ensimmäisissä VVT-i koneissa oli ongelmana jumiutuvat männänrenkaat, jolloin öljyä saattoi palaa melko reilusti, ja koneita jopa leikkasi kiinni kun omistaja ei tietenkään tarkastellut öljyjä, kun oli uusi auto..sakke kirjoitti:... mutta aika tyylillä vaikuttavat hoitavan tuommoiset tapaukset.zetagi kirjoitti:Siis oliko TM:ssä Toyota tuossa testissä? (Otsikko) Vaihtoivat takuuseen puol konetta. Kuulemma tyyppi vika noissa koneissa.
Että löytyy niitä vikoja toyotastakin.
Eli sattuu noita kaikille autoille, erona on vaan se kuinka maahantuoja suhtautuu asiaan.
OK-Autossa taasen ennakkoesiteltiin uusi Yaris. Tilaisuuteen oli kutsuttu nykyiset Yariksen omistajat ja avec. Ovella oli heti vastaanotto, jossa sai ulkovaatteet naulakkoon. Sitten tarjottiin valinnan mukaan kuskin tai avecin kuohujuomaa. Uusi Yaris oli esittelytilassa peitteen alla, joka sitten porukan tultua otettiin auton päältä pois. Tämän jälkeen heijastettiin valkokankaalle video, jossa esiteltiin oleellisemmat muutokset. Sitten alkoi tarjoilu. Kolmea lajia salaattia, nakkeja, lihapullia, kinkkua ja patonkia. Juomaksi valinnan mukaan valkkaria, olutta, siideriä ja sitten niitä kuskien juomia. Ruokaa ja juomaa takuulla riittävästi. Myös täällä olivat kaikki automyyjät paikalla, vaikka varsinaista kauppaa ei tehtykään. Myyntipäällikkö esitteli heidät kaikille.
Pieni ero tyylissä. Tosin, kun liike on myynyt vuoden aikana 2000 uutta Toyotaa, niin on siinä vähän varaa asiakkaita mielistelläkin.