Tykkääätkö hapankaalista?Itse olen syönyt sitä vuosia aterioiden lisukkeena.Mainio tapa pitää vatsa toimivana ja edullisesti.C-vitamiinit siinä sivussa.
Jaska HKI kirjoitti:Tykkääätkö hapankaalista?Itse olen syönyt sitä vuosia aterioiden lisukkeena.Mainio tapa pitää vatsa toimivana ja edullisesti.C-vitamiinit siinä sivussa.
joo se on herkkua haudutettuna kinkunpaistoliemessä!
Jaska HKI kirjoitti:Tykkääätkö hapankaalista?Itse olen syönyt sitä vuosia aterioiden lisukkeena.Mainio tapa pitää vatsa toimivana ja edullisesti.C-vitamiinit siinä sivussa.
jepo. se on ihan hyvääkin.
minä taas kerään rohkeutta ja aion ostaa hapansilakkaa, eilen hypistelin jo purkkia ruokakaupassa.
Tykkään hapankaalista niin pirusti. Teen sitä itsekin melkein joka vuosi. Ämpäri vaan saunanlauteille ja paino päälle, helppo homma, onnistuu aina ja saa niin tuhtia tavaraa että vesi valuu silmistä kun sitä syö.
pakoaukko kirjoitti:Tykkään hapankaalista niin pirusti. Teen sitä itsekin melkein joka vuosi. Ämpäri vaan saunanlauteille ja paino päälle, helppo homma, onnistuu aina ja saa niin tuhtia tavaraa että vesi valuu silmistä kun sitä syö.
joo kyllä maistuu hapankaali varsinkin lämpöisenä ja "venäläisille suolakurkuille" olen suorastaan perso - kaikki venäläisen keittiön muutkin herkut maistuu.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
samarai kirjoitti:joo kyllä maistuu hapankaali varsinkin lämpöisenä ja "venäläisille suolakurkuille" olen suorastaan perso - kaikki venäläisen keittiön muutkin herkut maistuu.
Hapankaali ei putoa, tosin kyllä on töiden puolesta tullut syötyä esim kaali-/punajuurikeittoa smetanalla, ja ihan hyvää oli. Hapansilakan ystävät, maistakaa ihmeessä ruotsalaista syrströmmingiä.