Minkä homman annat suosiolla muille?
Minkä homman annat suosiolla muille?
Omalta kohdaltani:
-ruoanlaitto
-julkiset lauluesitykset
-avantouinti
-kaupustelu ovelta ovelle
-kasvimaan kitkeminen
-jäniksen nylkeminen
-ruoanlaitto
-julkiset lauluesitykset
-avantouinti
-kaupustelu ovelta ovelle
-kasvimaan kitkeminen
-jäniksen nylkeminen
- Lada-Jussi
mielellään antaisin kaikki hommat muitten tehtäväksi, mutta vois sitten olla tylsää, kaikki vaativat autohommat kyllä saa tehdä joku muu. kaikki extreme touhut ei ole myöskään mun alaa, kuten sammakoiden syönti ja benji-hypyt

- Toveri Sladimir
-
Ruokaa tykkään laittaa, laulaakkin on tultu, avannossakin käytyä, kaupustelu ei kiinnosta, kuten ei myöskään kasvimaan kitkeminen, jänikseltäkin nahka lähtee jos tarve on. Ruostehitsaukset mielellään jättäisin muille, eikä nuo mullan penkomiset muutenkaan juuri nappaa, eikä tuo riistan kanssa pelaaminenkaan mua nappaa, jos ei syömistä lasketa. Benjejä on kiva hyppiä huvikseen, kuten myös laskuvarjolla, sammakot ja etanatkin on aika hyviä. Opiskelu sopisi jollekkin muulle, joka siten voisi kertoa kaiken oleellisen mulle...
Vauhdin tae - alamäki
noi extreme-hommat ei ole kyllä munkaan juttuja. Sitä vastoin kaikki asialliset hommat hoidetaan- muuten ollaan kuin ellun kanat.
"Ammattihommiin" tartutaan myös rohkeasti ja ennakkoluulomattomasti mottona "työ tekijäänsä neuvoo"
Äkkipäätä ei tule ammattimiehistä(naisista)mieleen kuin hammaslääkäri ja nuohooja(ei saa itse nuohota), jonka palveluja on pakko ollut käyttää viime vuosina.
"Ammattihommiin" tartutaan myös rohkeasti ja ennakkoluulomattomasti mottona "työ tekijäänsä neuvoo"

Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Heh heh IL02:lla voi olla vaikeet paikat jos eukko heittää pellolle ja äiti ei auta
.
Samarai mainitsi nuohoomisen, harjoitin sitä itse toissapäivänä ja nyt uunit vetää hienosti
. Kai niitä itekin saa nuohota mutta ammattilainen on silti tilattava tietyin väliajoin?
Autosähköhommat jättäsin mieluusti muille mutta kun ei niitä kukaan mun puolesta tee joten pakko kai opetella ite.
Joitain paikkoja löytyy minne en ihan heti suostuisi ajamaan, esim. Sokos ja Stockmann yli 10-metrisellä autolla. Ahtaanpaikankammo.
Moottorisahan käytön oon jättänyt puolisolle luettuani käyttöohjekirjan, jossa tehtiin selväksi että terä hyökkää päälle varoi miten tahansa.

Samarai mainitsi nuohoomisen, harjoitin sitä itse toissapäivänä ja nyt uunit vetää hienosti

Autosähköhommat jättäsin mieluusti muille mutta kun ei niitä kukaan mun puolesta tee joten pakko kai opetella ite.
Joitain paikkoja löytyy minne en ihan heti suostuisi ajamaan, esim. Sokos ja Stockmann yli 10-metrisellä autolla. Ahtaanpaikankammo.
Moottorisahan käytön oon jättänyt puolisolle luettuani käyttöohjekirjan, jossa tehtiin selväksi että terä hyökkää päälle varoi miten tahansa.
Reippaina käymme rekkain alle 

Jos olisin tiennyt miten paljon aikaa/energiaa/vaivaa/oloa tasaavia päihteitä kuluu asunnon täysremontin valvomiseen niin olisin antanut sen jollekulle muulle - vaikka sitten maksullisellekin, miehelle/naiselle.
Samaten taloyhtiön tämän vuoden kirjanpito on vain kilometrin korkuinen nippu paperia ja nyt kun vuoden loppuminen vääjäämättä lähestyy, on alkanut puhelin soida kun on kyselty miltä ensi vuoden vastike näyttää ja niin edelleen.
Samaten taloyhtiön tämän vuoden kirjanpito on vain kilometrin korkuinen nippu paperia ja nyt kun vuoden loppuminen vääjäämättä lähestyy, on alkanut puhelin soida kun on kyselty miltä ensi vuoden vastike näyttää ja niin edelleen.