Minkä homman annat suosiolla muille?

Äänestykset, mielipidemittaukset yms.
Jaska HKI

Minkä homman annat suosiolla muille?

Viesti Kirjoittaja Jaska HKI »

Omalta kohdaltani:

-ruoanlaitto
-julkiset lauluesitykset
-avantouinti
-kaupustelu ovelta ovelle
-kasvimaan kitkeminen
-jäniksen nylkeminen
Lada-Jussi

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mielellään antaisin kaikki hommat muitten tehtäväksi, mutta vois sitten olla tylsää, kaikki vaativat autohommat kyllä saa tehdä joku muu. kaikki extreme touhut ei ole myöskään mun alaa, kuten sammakoiden syönti ja benji-hypyt
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Toveri Sladimir

Viesti Kirjoittaja Toveri Sladimir »

Älä tee sitä itse, minkä voit huomaamatta jättää toisille.
Pessimisti ei pety, mutta optimistille ei tule iloisia yllätyksiä.
erkkimalinen

Viesti Kirjoittaja erkkimalinen »

Politikointi!
Kyllä lähtee..!
JTM

Viesti Kirjoittaja JTM »

Silittäminen ( ei koske koiran silittämistä ) ja oman haudan kaivuu. En kyllä tykkäisi itse peitelläkään.
Stefa

Viesti Kirjoittaja Stefa »

Ruokaa tykkään laittaa, laulaakkin on tultu, avannossakin käytyä, kaupustelu ei kiinnosta, kuten ei myöskään kasvimaan kitkeminen, jänikseltäkin nahka lähtee jos tarve on. Ruostehitsaukset mielellään jättäisin muille, eikä nuo mullan penkomiset muutenkaan juuri nappaa, eikä tuo riistan kanssa pelaaminenkaan mua nappaa, jos ei syömistä lasketa. Benjejä on kiva hyppiä huvikseen, kuten myös laskuvarjolla, sammakot ja etanatkin on aika hyviä. Opiskelu sopisi jollekkin muulle, joka siten voisi kertoa kaiken oleellisen mulle...
Vauhdin tae - alamäki
Kimmo86

Viesti Kirjoittaja Kimmo86 »

Mitään semmosta en mielellään tekis, mikä ei kiinnosta.. Loogista, eikö?
samarai
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja samarai »

noi extreme-hommat ei ole kyllä munkaan juttuja. Sitä vastoin kaikki asialliset hommat hoidetaan- muuten ollaan kuin ellun kanat.

"Ammattihommiin" tartutaan myös rohkeasti ja ennakkoluulomattomasti mottona "työ tekijäänsä neuvoo" 8) Äkkipäätä ei tule ammattimiehistä(naisista)mieleen kuin hammaslääkäri ja nuohooja(ei saa itse nuohota), jonka palveluja on pakko ollut käyttää viime vuosina.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
IL02

Viesti Kirjoittaja IL02 »

-Ruuanlaitto
-Siivous
-Pyykinpesu
-Silittaminen

Noi tuli ensimmaisen mieleen kun katselin muiden vastauksia.
Morris Minor -54
VW 1300 -73
MB 200D -83
Isuzu Bighorn 3.1 TD -93
Vespa PX200 -08
Piaggio Fly150 -09
Kawasaki KLR650 -09
Nonnis
Lada kerhon jäsen

Viesti Kirjoittaja Nonnis »

Heh heh IL02:lla voi olla vaikeet paikat jos eukko heittää pellolle ja äiti ei auta ;).

Samarai mainitsi nuohoomisen, harjoitin sitä itse toissapäivänä ja nyt uunit vetää hienosti 8) . Kai niitä itekin saa nuohota mutta ammattilainen on silti tilattava tietyin väliajoin?

Autosähköhommat jättäsin mieluusti muille mutta kun ei niitä kukaan mun puolesta tee joten pakko kai opetella ite.

Joitain paikkoja löytyy minne en ihan heti suostuisi ajamaan, esim. Sokos ja Stockmann yli 10-metrisellä autolla. Ahtaanpaikankammo.

Moottorisahan käytön oon jättänyt puolisolle luettuani käyttöohjekirjan, jossa tehtiin selväksi että terä hyökkää päälle varoi miten tahansa.
Reippaina käymme rekkain alle Kuva
pappa-ladailija

Viesti Kirjoittaja pappa-ladailija »

kaikenlaiset ekstriimit ei kyllä oikein nappaa.. niin siitä nuohoomisesta sitä ammattilaista ei oo pakko tilata jos halua. nuohous on nykyisin kiinteistönomistajan vastuulla :roll:
Nerd-O
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Nerd-O »

Toveri Sladimir kirjoitti:Älä tee sitä itse, minkä voit huomaamatta jättää toisille.
Tuo on hyvä periaate :D Vielä kun siinä vieressä kehuu kuinka hienosti homma sujuu niin se ketä työt tekee on perin tyytyväinen lopputulokseenkin :lol:
- Niva jatkaa siitä mihin normaali Lada jää -
sinihelmi

Viesti Kirjoittaja sinihelmi »

:shock: oispa ees yksikin pvä ettei tarviis tehdä mitään.
'aatee'

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

no: laulamiset,puutarhan hoito,siivoominen,ruuan laitto,koulu :D ,sängyn petaaminen :)
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
sakke
Lada kerhon jäsen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja sakke »

Jos olisin tiennyt miten paljon aikaa/energiaa/vaivaa/oloa tasaavia päihteitä kuluu asunnon täysremontin valvomiseen niin olisin antanut sen jollekulle muulle - vaikka sitten maksullisellekin, miehelle/naiselle.

Samaten taloyhtiön tämän vuoden kirjanpito on vain kilometrin korkuinen nippu paperia ja nyt kun vuoden loppuminen vääjäämättä lähestyy, on alkanut puhelin soida kun on kyselty miltä ensi vuoden vastike näyttää ja niin edelleen.
Vastaa Viestiin