Vara-osat

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Pen-suo
Viestit: 17
Liittynyt: 31.5.2013 13:41
Paikkakunta: Joensuu Tuupovaara

Vara-osat

Viesti Kirjoittaja Pen-suo »

Tervehdus.
Tiedustelisin Sortavalasta vara-osia hakeneilta.Miten on siellä vara-osa liikkeet avoinna.Miten pärjää Suomenkielellä?
Tai olisiko mahdollisuus päästä kyytiin,kokeneen kävijän.Itse en ole käynyt öljymäkeä pitemmällä.
jorijh

Re: Vara-osat

Viesti Kirjoittaja jorijh »

http://www.mansemotors.fi/tuotteet.html tuossa varaosa paikka muillekkin tarvitsijoille, Sortavalaa likempänä ilman passia ja viisumia saavutettavissa. Kattokaas hintoja :D
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: Vara-osat

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Suomenkielellä ei pärjää Sortavalan varaosakaupoissa ainakaan alkuun mitenkään. Sama jos venäläinen tulisi Motonetin tiskille ja alkaisi polittaa omaa kieltään. Mitähän kaupoista tulisi?

Kun on käynyt pitkään samoissa putiikeissa niin ymmärrystä löytyy ja asiat saadaan sujumaan vaikkei yhteistä kieltä olisikaan.

Minua palveltaessa jopa yrittävät suomen sanoja löytää vaikka se välillä vaikeaa onkin. VirazSort Russia -liikkeen toinen omistaja Victor puhui melko paljon Suomea, mutta liike on myyty eli nyt siellä ei Suomea politeta.

Varaosakirjalla pärjää alkuun hyvin, mutta varaosatuntemus on välttämätöntä kuten kaupankäyntitaidotkin.

Minä alan taas käydä Joensuusta Sortavalassa Syyskuun puolenvälin tienoilla. Matkaa mahtuu, jos kiinnostusta on. Apua on tarjolla ja siinäpä sitten samalla tutustuu kauppoihin.

Yhteystietoja voidaan vaihtaa YV.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Pen-suo
Viestit: 17
Liittynyt: 31.5.2013 13:41
Paikkakunta: Joensuu Tuupovaara

Re: Vara-osat

Viesti Kirjoittaja Pen-suo »

Terve! Pöyhäin Kuusaalt
Kiitos vastauksesta.Kyllä kiinostusta lähteä kyytiin.Jos tiedät parikin päivää aikaisemmin lähtösi,niin ilmoittele.
Olisi tosiaan mukavempi, tehdä eka reisu kokeneen kanssa.Viestitä sähköpostilla tai puhelimella.
pentti.suonkanta@gmail.com puh. 045 1357641
Vastaa Viestiin