Itäautopähkinä purtavaksi

Sekalaiset Ladailuun ja laajemmin autoiluun liittyvät asiat. Keskustelua katsastuksesta, työkaluista, varaosista, maahantuonnista yms.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Itäautopähkinä purtavaksi

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Suunnistaessa löytyy metsistä kaikenlaisia autonraatoja. Seuraava romu on Uudellamaalla kohtalaisen lähellä itseäni, muttei kuitenkaan liian lähellä. Yksi päivä päätin sitten tehdä tripin kameran kanssa kun olin samoilla suunnilla.

Eli minkä merkkinen auto on kyseessä? Itse olisin veikannut Pobedaa, mutta tässä on kaappariovet ja on farmari. Googlehaulla en löytänyt Pobedasta kuvia farmarina tai kaappariovilla. Joten kertokaa te mitä mieltä olette:

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva

Kuva
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Harza
Viestit: 26
Liittynyt: 17.6.2019 18:37
Paikkakunta: Joutseno

Re: Itäautopähkinä purtavaksi

Viesti Kirjoittaja Harza »

Veikaisin että kyseessä on 50 luvun alun Peugeot 203 familiale. Paremmin tietävät tarkentakoot tuon vuosimallin.
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Re: Itäautopähkinä purtavaksi

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Toisella palstalla tämä todellakin tunnistettiin myös Peugeot 203 break malliksi. Itse olin niin itäauto moodissa että unohdin että tämä voisi olla muualta.
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Vastaa Viestiin