"jta" pisti nämä yleisimmät takavetoisen kiristysmomentit:
Sylinterikansi:
Pultteja ei tarvitse uusia
Kiristysaste 1: 40 Nm
Kiristysaste 2: 115 Nm
Kannen Kiristysjärjestys
8 6 2 5 10
7 3 1 4 9
dJONYL:tä lisäys:"kannen 11. pultin momentti 39Nm)"
Lisäkiristystiukkuudet:
Runkolaakerit: Pulttteja ei tarvitse uusia
Runkolaakerit Vaihe 1: 41 Nm
Runkolaakerit Vaihe 2: 82 Nm
Kiertokangen Laakerit: Pultteja ei tarvitse uusia
Kiertokangen Laakerit Vaihe 1: 26 Nm
Kiertokangen Laakerit Vaihe 2: 52 Nm
Öljypohjan Pultit: 8 Nm
Vauhtipyörä: 85 Nm
Kytkin Vauhtipyörään: 30Nm
Nokka-Akselin Hihna/Hammaspyörä: 49 Nm
Nokka-Akselin Kansi: 22 Nm
Imusarja Sylinterikanteen: 25 Nm
Pakosarja Syinterikanteen: 25 Nm
Sytytystulpat: 38 Nm
Ajopyörät: 70-78 Nm
Lähde AutoData