Ihminen samaistuu ajopeliinsä!

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Paavali
Viestit: 12
Liittynyt: 4.10.2018 13:01

Ihminen samaistuu ajopeliinsä!

Viesti Kirjoittaja Paavali »

On paljonkin juttuja miehistä jotka alkavat palvoa Hevostaan, samoin koirasta kerrotaan kauan sen kuoleman jälkeenkin, viikolla näin kirjoituksen autoon samaistumisesta, liikuttavan jutun! "Isäni tuli vanhaksi, hän dementoitui ja koetettiin saada hänet luopumaan autoilusta, ettei hän tekisi itselleen tai muille vahinkoa, kerran ahdistin häntä tiukasti: "Miksi sinun täytyy autoilla?" Kuului hiljainen vastaus: "Kun, minä olen Volvo-mies!"
Auto-merkit näkyy kokoavan miehiä yhteen, olen huomannut, on muitakin sisään lämmenneitä kuin venäläisillä ajavat. Minultakin kysyttiin "Enkö vaihtaisi Volvoon? En vastannut kysymykseen, ja kaveruutemme loppui siihen, luultavasti en ollut tarpeeksi tasokasta seuraa?
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: Ihminen samaistuu ajopeliinsä!

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

No, olisi ollut kohteliasta vastata.. voihan sitä sanoa, että ihan laatu peli, mutta ei ole varaa tms. :)
Mulle riittää aika pitkälti, että auto vie luotettavasti paikasta toiseeen, ja kun pitää huoltaa/korjata, ei maksaisi maltaita.
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Vastaa Viestiin