GAZ-24 Volga 3,0 turbo

Politiikkaa, maailmanparannusta ja muuta hölynpölyä, joka ei suoraan liity Ladoihin ja autoiluun.
Avatar
Abis
Viestit: 130
Liittynyt: 29.11.2012 10:53
Paikkakunta: Helsinki

GAZ-24 Volga 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja Abis »

GAZ-24 + Toyota Aristo = GAZ-24 3,0 turbo automaatti

Resepti: poista Toyota Ariston eli Lexus GS:n katto, ovet ja ulkopellit ja hitsaa niiden tilalle Volgan vastaavat osat.

Kun Venäjällä ei ole katsastuskäytäntöä, kilpien väliin voi laittaa vaikka minkälaisia hauskoja (ja turvallisia?) laitteita. [emoji4]

EDIT: Ilmeisesti Venäjällä onkin katsastuskäytäntö, mutta seula on harvempi kuin Suomessa.

https://youtu.be/mQ9BMOZUd3g

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
Viimeksi muokannut Abis, 15.2.2020 22:49. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
1600SL -91

Бывший студент Финско-русской школы
Lattarauta
Viestit: 3624
Liittynyt: 3.7.2010 22:09

Re: GAZ-24 Volga 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja Lattarauta »

Kai sielläkin jotain rajoituksia on?
Luottamus hyvä, kontrolli parempi.

Neuvostoliitossa ei ollut tätäkään ongelmaa.
Avatar
Abis
Viestit: 130
Liittynyt: 29.11.2012 10:53
Paikkakunta: Helsinki

Re: GAZ-24 Volga 3,0 turbo

Viesti Kirjoittaja Abis »

Lattarauta kirjoitti:Kai sielläkin jotain rajoituksia on?
Hmm... Löytämäni tiedot Venäjän ajoneuvokatsastuksista ovat ristiriitaisia. N.10 vuotta sitten katsastus vaadittiin. Viime vuonna kuulin väitteen henkilöltä, jonka olettaisi olevan asiasta perillä, että Venäjällä ei enää tehdä katsastuksia.

Googlasin äsken aihetta eri hakusanoilla ja sain tuloksia, joiden mukaan Venäjällä ajoneuvot pitää edelleen katsastaa, jotta niillä voi ajaa liikenteessä.

Mutta, tekniset vaatimukset eivät ole niin tiukat kuin Suomessa. Päästöraja on korkeampi. Valojen, ohjauksen ja jarrujen pitää olla kunnossa. Ajoneuvon rakenteellisesta kestävyydestä ei mainita mitään.

Sent from my SM-G960F using Tapatalk
1600SL -91

Бывший студент Финско-русской школы
Vastaa Viestiin