1,7i Gm 1.ruisku ja remmiahdin.

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
varttispoori

1,7i Gm 1.ruisku ja remmiahdin.

Viesti Kirjoittaja varttispoori »

Tuli tuommonen otsikon mukainen villi idea. Voisiko tämmöinen rakennelma ikinä toimia edes huonosti ? Edes teoriassa.
Eli että käyttäisi ladan vakio yksipisteruuttaa ja tähän komeuteen vaan lykkäis remmiahtimen kiinni.
Avatar
toktornivako
Viestit: 2003
Liittynyt: 8.11.2007 23:50
Paikkakunta: Kangasala

Re: 1,7i Gm 1.ruisku ja remmiahdin.

Viesti Kirjoittaja toktornivako »

Juu ja minun kautta saat hommattua siihen Ahdin sarjan!
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.

varttispoori

Re: 1,7i Gm 1.ruisku ja remmiahdin.

Viesti Kirjoittaja varttispoori »

Mutta siis aivan käytännössä. Kuinka toi boksi ymmärtää ahtoja vai ymmärtääkö ? Pitäiskö siihen sitten hankkia jonkunsortin muu moottorinohjaus?
toisaalta jos vaihtaa moottorinohjauksen, niin sitten on ihan sama tehdä 4. ruisku, mutta jos ei tarttis imusarjaa tehdä... Niin ja turboon nähdenhän tuo, että kierrosten mukaan ahtaa on kyllä ihan positiivinen asia, jos meinaa vakio hiluilla pärjätä.
Avatar
Hannnu
Viestit: 187
Liittynyt: 1.12.2008 1:34
Paikkakunta: Janakkala/Turenki

Re: 1,7i Gm 1.ruisku ja remmiahdin.

Viesti Kirjoittaja Hannnu »

Varmaan jollain 0.5barin ahdoilla pärjäisi vielä omalla ruiskulla. Kuitenkin lambda korjaa jonkin verran seoksia. Kaverilla oli 1.3l fx corollassa omalla ruiskulla normi pakokaasu ahdin, ja ahdot oli jotain 0.9barin luokkaa, kansipahvi siinä antautui useamman kerran. Kansi oli kaikkea muuta kuin suora.

Ja kokeilemallahan se selviää. Ei ladat niin kalliita kokeilu kohteita ole. Nimim. Passatin ruiskutuspumppu +1500e
Lada 2104 1700i 96`
Kalleriaan->http://www.ladakerho.fi/ladagalleria/in ... ?cat=10722

VW Passat 2.5 V6 TDI 4Motion 01'
Vastaa Viestiin