1200s --> 1500 tai 1700 koneenvaihto

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Ladanautti
Viestit: 294
Liittynyt: 7.6.2013 13:35

Re: 1200s --> 1500 tai 1700 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja Ladanautti »

Kattipakko 92 ja uudemmat. Oma 91 vainaa ilman kattia 1700.koneella ja seuraavaksi menossa tuohon 76 malliseen 4 pisteellä
jiri

Re: 1200s --> 1500 tai 1700 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja jiri »

Kiitos tiedosta. Irrotin laatikon ja tipautin koneen paikoilleen saako laatikon vielä suht helposti paikalleen ?
Avatar
Jarkko_I
Viestit: 574
Liittynyt: 26.11.2013 8:41
Paikkakunta: Kausala

Re: 1200s --> 1500 tai 1700 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja Jarkko_I »

jiri kirjoitti:Kiitos tiedosta. Irrotin laatikon ja tipautin koneen paikoilleen saako laatikon vielä suht helposti paikalleen ?
Helpoinhan tuo on juuri tuolleen kasata että moottori ensin ja sitten laatikko. Toki onnistuu koko paketin kanssakin heittämään, mutta itse olen aina tuota ensimmäistä keinoa käyttänyt.

Ja hallitunkki ja tasainen lattia niin onnistuu helposti yksinkin. Yksi kuva löytyy Nivan laatikon asennuksesta, takavedon kanssa hieman helpompi kun siinä laatikon pohjassa ei ole tuota voiman ulosottoa niin saa paremmin tasapainoon siihen tunkin päälle

Kuva
Avatar
Rh-
Viestit: 234
Liittynyt: 24.1.2015 20:45
Paikkakunta: Siilinjärvi
Viesti:

Re: 1200s --> 1500 tai 1700 koneenvaihto

Viesti Kirjoittaja Rh- »

Sitä lootaa kannattaa hiukan avittaa jotta saat koneen laskettua sen lootan eteen ja suorassa linjassa uitettua koneen laatikkoon kiinni.

Jos kytkimen keskitystyökalua ei ole, hanki se. Säästää aikaa, hermoja, tupakkaa ja kaljaa.
Neuvostoliitossa ei olisi ollut tätäkään ongelmaa.
Axtec, jotta elämä olisi nautinnollisempaa.
VAZ-21051 86 Youtube
VAZ-2104 89
Vastaa Viestiin