niva maski

Lada Niva mallisto, myyty Suomessa vuosina 1978-2012
niva

niva maski

Viesti Kirjoittaja niva »

saattuuko kellään olemaan tietoa mistä löytyy nivan maski jossa olisi lisävalo paikat valmiina :? vanhoissa nivoissa niitä oli jonkin verran mutta niitä ei tahdo nykyään löytyä
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

olisko kuvaa tollasesta maskista, vaik mäki olen paljon kaikkee nähny, nii tällänen Nivan lisävalomaski on jääny näkemättä
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
niva

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja niva »

Lada-Jussi kirjoitti:olisko kuvaa tollasesta maskista, vaik mäki olen paljon kaikkee nähny, nii tällänen Nivan lisävalomaski on jääny näkemättä


ei satu olemaan kuvia :? noita maskeja oli 80 luvulla lisävarusteena saatavilla muttei olleet mitään kauhean yleisiä :( kun viimeeksi käytin nivaa huollossa niin kyselin eräältä vanhalta masentajalta kyseistä osaa hänkään ei ole nähnyt kyseistä kapistusta vuosiin
Avatar
punanenä
Viestit: 316
Liittynyt: 19.3.2008 20:05
Paikkakunta: toijala

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja punanenä »

Ittekki oon nähny mutta ei näytä ainakaan mikään yleinen nivakauppa myyvän....

Epäilen että olisiko joku valmistaja menneenä aikana tehnyt joka on jo lopettanut toimintansa?

Olen myös kanttilampun lisävalomaskiin törmännyt joskus... Voisiko olla sama valmistaja?

Erillaisia valorautoja on kyllä helpostikkin saatavilla mutta niitähän ei tässä haettu...
On siitä menny jäniski...
KOKOONTUMISTEN KUVA ALBUMI http://forums.offipalsta.com/album.php?albumid=2610
niva

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja niva »

no nostetaan tämäkin ylös jospa joku oisi löytänyt maskin jossa on lisävalopaikat valmiina
Kyti

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja Kyti »

Jos tarkoitat sellaista maskia mikä tulee orginelli mustan ritilikön tilalle, niin niitä saa venäjältä!
Avatar
KimmoH
Viestit: 188
Liittynyt: 16.9.2011 21:28
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: niva maski

Viesti Kirjoittaja KimmoH »

Kyti kirjoitti:Jos tarkoitat sellaista maskia mikä tulee orginelli mustan ritilikön tilalle, niin niitä saa venäjältä!
Ei sattuisi olemaan linkkiä mihinkään kuvaan moisesta ? Muutamia maskeja olen saksassa nähnyt myynnissä ja ainakin ne pari näkemääni tapausta olivat aivan kauhean näköisiä virityksiä.
Vastaa Viestiin