Mikähän ihme tuon aiheuttaa kun lämpimänä auton seisottua n. vartin, saa startata ikuisuuden ennenkuin käynnistyy.
Autoon on nyt vaihdettu lambda-anturi, ilmamassamittari, ilmansuodatin, bensansuodatin ja sytytystulpat ja paikattu vuoto tyhjäkäynninsäätimessä. . Kiihdytettäessä ei yski enää ilmamassamittarin vaihdon myötä eikä CE-valo syty, ja muuten toimii kuin unelma. Mutta mikä ihme? Kylmänä tyhjäkäynnillä katkoo selkeästi perstuntumalla ja pakoputken päästä kuuntelemalla, lämpimänä kehrää kuin kissa. Mutta käynnistyy silloin huonosti. Mistä tää voisi johtua?
Auto on siis vm. 2000 satakymppi.
-Jukka
110 Huono käynnistyvyys lämpimänä
Re: 110 Huono käynnistyvyys lämpimänä
Lämpötila tunnistin ja sen johdot tarkistaa, voi olla liian rikas seos jos antaa väärää tietoa. sytytyspuolakin voi lämpöisenä oikkuilla.
Re: 110 Huono käynnistyvyys lämpimänä
Monesti itselläkin 110 lämpimänä starttaa pitkään. Olen ajatellut että liekkö ominaisuus 
