Romut kylmästi paaliin vaan, Suomi on pullollaan halpoja leimattuja autoja, joten miksi hakata päätään seinään jonkun konevikaisen saranan kanssa. En ymmärrä alkuunkaan...pyreksi kirjoitti:Alkaa tuntuun että pitääkö toi paaliin viedä vai mitä ihmettä ton kanssa tekee... Autoakin tarvisi, ja vähän päälle parin viikon päästä pidemmällekin olisi päästävä...
Atsteekissa kone kaput moottoria, korjausapua saa tarjota...
Re: Atsteekissa kone kaput moottoria, korjausapua saa tarjota...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Re: Atsteekissa kone kaput moottoria, korjausapua saa tarjota...
Njuu mutta niissä halvoissa leimatuissa autoissakin tuppaa ongelmansa löytymään, varsinkin näin keväällä/alkukesästä hyvä ja halpa on hieman hankala yhdistelmä löytää.Jokari kirjoitti:Romut kylmästi paaliin vaan, Suomi on pullollaan halpoja leimattuja autoja, joten miksi hakata päätään seinään jonkun konevikaisen saranan kanssa. En ymmärrä alkuunkaan...pyreksi kirjoitti:Alkaa tuntuun että pitääkö toi paaliin viedä vai mitä ihmettä ton kanssa tekee... Autoakin tarvisi, ja vähän päälle parin viikon päästä pidemmällekin olisi päästävä...
Siksikin tämän kunnostusapua kaipailin kun toi Samara on ollut kuitenkin mukava peli enkä raaskisi tota paaliinkaan pistää jos vaihtoehtoja olisi. Mutta kyllähän se näin on, että auto kai se Ladakin vaan on...
Niimpäs se taitaa nykyään olla, että ton luokan korjauksiin ei nykyään keltään (edes ladakerholaiselta) apua löydy, vaan olisi joko tehtävä omin voimin yksinään tai maksettava hommasta johonkin korjaamoon.
Edittiä Samara meni vaihdossa pois.
Ennen oli Samara 1300S Axtec -94, välissä rellu ja nyt sitten 111....