Samaran virtalukko....Sähköt pois

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
virtain
Viestit: 1113
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja virtain »

Mikähän on syynä, kun Samaran virtalukko meni avaintä käännettäessä jäykäksi,eikä avaimen liikeradassa ole tuntoa....Myöskään sähköä ei tule=mittaristoon ei syty yksikään valo.?.
Meneekö koko virtalukko vaihtoob, vai selviääkö pelkällä virtalukon pohjalla?
Auto on muistaakseni vuosimallia 2000....Ja on Boschin ruiskujärjestelmällä.

Lisäys eiliseen....Auto oli muutaman tunnin ajamatta, ja tämän jälkeen virtalukko toimi taasen ihan normaalisti :shock: .....Ei siis jäykkyyttä, eikä virtojen päälle saamis ongelmaakaan :?
virtain
Viestit: 1113
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja virtain »

Onko tämä kenties ensimmäinen tapaus maailmassa, kun kukaan ei ole mitään vastannut? :shock:
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja pressa »

Ei ole ensimmäinen tapaus, vastaamisen vaikuttaa monet asiat. Esimerkiksi jos kysyjällä on taipumus vinoilla muiden kysymysten vastauksista, niin silloin voi vastauksen saminen omiin kysymyksiin olla vaikeaa. En viitsi viimeaikaisiasi vinoilujasi tähän lainauksilla laittaa, mutta minulle niitä olet riittävästi laittanut.
virtain
Viestit: 1113
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja virtain »

Jos pressa et tiedä, niin älä vastaa mitään....Ei se sen kummempaa ole....Ja sitäpaitsi en ole vinoillut aikoihin täällä....Toki jos sen bensanpaine homman otat vinoiluna, niin se on sitten sinun ihan henkilökohtainen ongelmasi (kaikkien muiden ongelmiesi lisäksi!)...Ja pressa et sinä täällä mikään jumalasta seuraava ole, joten ei sinun kannata alkaa arpomaan/laittelemaan ihmisiä täällä johonkin arvojärjestykseen...eli Suomeksi sanottuna....Tuolle vastaan, tuolle en vastaa, tuolle vastaan.....
Kerroppas nyt pressa, että mikä sinua oikein vaivaa, tai mitä sinulla on minua vastaan....Kerro ihan omin sanoin.?
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kuuleehan sen korvallakin tuleeko kipinä ja bensanpaineet ei vaikuta yms yms... Auton vieressä ehkä, mutta näin näppäimistöllä ei. Eli on oma valintani kenelle vastaan ja kenelle en.
virtain
Viestit: 1113
Liittynyt: 7.11.2010 20:29

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja virtain »

pressa kirjoitti:Kuuleehan sen korvallakin tuleeko kipinä ja bensanpaineet ei vaikuta yms yms... Auton vieressä ehkä, mutta näin näppäimistöllä ei. Eli on oma valintani kenelle vastaan ja kenelle en.
Joo...Onko nyt hyvä mieli, kun olet nuo minun vastaukset saanut tulkittua vinoiluksi???.....hitsi ei voi kun nauraa :lol: ...."Oma valintani kenelle vastaan ja kenelle en" :lol: .....Koitahan pressa sinäkin aikuistua pikkuhiljaa, ja jätä nuo hiekkalaatikko jutut jo pikkuhiljaa pois.
Ja tosiaan, jos et tiedä, niin älä vastaa :wink:

Päätätkö sinä pressa myös sen ketkä pääsee kerhoon ja ketkä ei, kun tunnut olevan noin iso herra?....Älä pelkää....minä en ole liittymässä missään tapauksessa...
Avatar
KSE 1995
Viestit: 933
Liittynyt: 26.8.2004 18:19
Paikkakunta: Ylöjärvi

Re: Samaran virtalukko....Sähköt pois

Viesti Kirjoittaja KSE 1995 »

virtain kirjoitti:
Päätätkö sinä pressa myös sen ketkä pääsee kerhoon ja ketkä ei, kun tunnut olevan noin iso herra?....Älä pelkää....minä en ole liittymässä missään tapauksessa...
Onko kerhossa jokin vika kun et liity?
Vastaa Viestiin