Apua Samara vm 1998 1,5 i

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
seri

Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja seri »

Aloin rosvoamaan peräkoukun virtaa suoraan johdoista. Ei pelaa startti, vaihdettu starttimoottori, virtaalukon pohja, missä vika? Kiitos
Avatar
pressa
Viestit: 10190
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja pressa »

Mistä johdoista aloit rosvoamisen?? Eli kerrotko mitä teit?
seri

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja seri »

takavaloille menevistä johdoista ennen haaroitusta yksitellen kokeilemalla vilkut ajovalo piuha ja jarruvalon piuha.. muut jätettiin irti. Voikohan se mennä sekasin kun kokeiltiin ristiin niitä piuhoja kun haettiin mikä on mikä?
Avatar
pressa
Viestit: 10190
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja pressa »

Mitä kokeiltiin "ristiin", ettekai lyöneet plus johtoja summissa yhteen? Jännitehän etsitään maata vasten. Onko kokeltu tuleeko startille virrat? eli paksu plussa ehjä ja sitten solenoidin vetoa? Tuleeko virtalukolle asti sähköt? ettei nyt sitten onnistuttu sulakerasiaa polttamaan?? Lähteekö käyntiin jos pakkostarttaa startin päästä sioista navoista?
seri

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja seri »

ukko ei näistätietokeista tykkää jos laitan puh numeronja soitat hälärin ja se soittaa takaisin niin kehtaatko auttaa puhelimen kautta vanhaa miestä?
Avatar
pressa
Viestit: 10190
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja pressa »

Minut tavoittaa numerosta O4OO-9O6O42
Avatar
pressa
Viestit: 10190
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: Apua Samara vm 1998 1,5 i

Viesti Kirjoittaja pressa »

1. Autoon sellainen akku jossa varmasti virtaa (se että joku automaatti laturi näyttää tai jännite on korkea, ei tarkoita että akussa on varmasti virtaa)

2. Testataan vaikka H4 lampulla tuleeko solenoidin johtoon virtaa eli palaako lamppu kirkkaasti kun avaimen kääntää startti asentoon. (se että joku jännitemittari näyttää että 12 Volttia, ei tarkoita että solenoidi jaksaisi vetää)

Jos ei tule niin vika on virtalukon puolella ja jos tulee niin sitten startti/solenoidi. Edelleen uskon että akku puolella vika jos akun latautuessa ja levättyään jaksaa kerran startata...
Vastaa Viestiin