110:n Pirullinen ongelma palasi

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

Vien ensi viikolla tuohon lähikorjaamoon vielä huuhdeltavaksi sen polttoainejärjestelmän, ja samalla vaihdatan sen lämpöanturin, vaikka se nyt taas toimiikin kunnolla, mutta ilmoittelen sitten miten pitkässä juoksussa tapahtui.
T.J

PS. Anteeksi jos tämä vaikuttaa floodaamiselta, ei ole tarkoitus. On nämä keskustelupalsta-asiatkin minulle aika uusia.
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

Käyn ensi viikolla puhdistuttamassa tuon polttoainejärjestelmän ja laitetaan samalla se uusi lämpöanturi niin josko homma alkaisi toimia.
Kiitos paljon hyvistä vinkeistä ja anteeksi hektisyyteni. Ei ole tarkoitus floodata, yritän pysyä nahoissani. :D
-J <3
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

Käyn ensi viikolla putsauttamassa polttoainejärjestelmän, ja samalla menee vaihtoon se lämpöanturi.
Olen pahoillani jos viestittelyni vaikuttaa floodaamiselta. Yritän jatkossa pysyä aisoissani.
Kaikkea hyvää ja kiitos hyvistä neuvoista.
-T.Jukka
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

Ps. En ymmärrä miksi vastaukset eivät näy ensin, ja sitten yritän kirjoittaa uudelleen, jolloinka kaikki ovatkin näkyvillä..
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

KFH-893 kirjoitti: 13.1.2022 19:46 Eli et oo tutkinut,onko vettä tankissa? Pakkasellahan vesi tuppaa jäätymään ja oireet sopisi siihen! Venäjällä ainakin oli maa..npuoleiset säiliöt ja usein vettä seassa varakanisterin pohjalla pakkasella jääkuutio kolisi.noin 1000 tankkauskerran kokemuksella! eli astrossa oli 120 l tankki ja venäjälle n,10 km.
Ohos.. Kannattaisikohan mun käydä se tankki ihan korjaamolla huuhteluttamassa tms, ihmekös jos tulee käyntihäiriöitä..
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

ilmosenjukka kirjoitti: 15.1.2022 14:46
KFH-893 kirjoitti: 13.1.2022 19:46 Eli et oo tutkinut,onko vettä tankissa? Pakkasellahan vesi tuppaa jäätymään ja oireet sopisi siihen! Venäjällä ainakin oli maa..npuoleiset säiliöt ja usein vettä seassa varakanisterin pohjalla pakkasella jääkuutio kolisi.noin 1000 tankkauskerran kokemuksella! eli astrossa oli 120 l tankki ja venäjälle n,10 km.
Ohos.. Kannattaisikohan mun käydä se tankki ihan korjaamolla huuhteluttamassa tms, ihmekös jos tulee käyntihäiriöitä..
PS. Jostain syystä kirjoittamani viestit eivät heti näy, siksi yläpuolella monta kertaa sama viesti uudelleen kirjoitettuna, laitoin postia ylläpidolle.
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja pressa »

Kyllä sitä saa yhdenkin topikin sekavaksi, kun kirjoittaa tyhjänpäiväistä paskaa pitkin yötä yksikseen.
ilmosenjukka
Viestit: 33
Liittynyt: 15.2.2021 9:26

Re: 110:n Pirullinen ongelma palasi

Viesti Kirjoittaja ilmosenjukka »

pressa kirjoitti: 15.1.2022 15:22 Kyllä sitä saa yhdenkin topikin sekavaksi, kun kirjoittaa tyhjänpäiväistä paskaa pitkin yötä yksikseen.
Kiitos vinkistä ja anteeksi vielä kerran jos olen osaamattomuuttani aiheuttanut pahennusta. Laitoin ylläpidolle toivomuksen
että poistaisivat duplikaatit viestini koska itse en ilmeisesti voi/osaa.

Kaikella kunnioituksella,
-Jukka
Vastaa Viestiin