Kakkoskurkun läppä vääntynyt rikas seos

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997
Partner_r420
Viestit: 57
Liittynyt: 22.9.2021 9:36

Kakkoskurkun läppä vääntynyt rikas seos

Viesti Kirjoittaja Partner_r420 »

Sattuuko kukaan tietämään että johtuukohan sankka musta savutus ja kaasuttimen säätämisen mahdottomuus vääntyneestä kakkoskurkun läpästä, siis 2.läppä vääntynyt silleen että ne 2 pientä kurkussa olevaa seosreikää on täysin auki imusarjaan vaikka läppä on ns. Kiinni?
Pitääkö niitten pikkureikien olla kiinni imusarjaan päin niin kauan kuin itse läppä aukeaa ja kaikki toiminta pelaa 1.kurkulla siihen asti kunnes 2.aukeaa?
Pariviikkoa rassanneena huomasin tämän pienen yksityiskohdan 2 viikkoa liian myöhään😂
Kaasutin on takaveto 1,5 moottorista ja numero kaasuttimessa 2107 xxxx
Partner_r420
Viestit: 57
Liittynyt: 22.9.2021 9:36

Re: Kakkoskurkun läppä vääntynyt rikas seos

Viesti Kirjoittaja Partner_r420 »

Itse vastaan nyt tähän kyssäriin kun kokeilin läpän suoristuksen jälkeen :
Auto ei savuttanut enää mustaa eikä noennut tulppia ollenkaan, siis 2. Kurkun kaasuläppä täytyy olla kiinni asennossa oltava niin että ne pienet reiät kurkun sivuilla on oltava kiinni, muuten ne luruttaa bensiiniä imusarjaan ja seos todella paksua.
Vastaa Viestiin