Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Mulla menee kylmäkäynnistyksen käyttötanko siihen mötikkään ja se heiluu siinä vapaasti eikä palaudu. Tangon vivun päässä on pieni nuppi josta puuttuu ehkä se jousi joka menee johkin kiinni. Ei oo mitään vihreetä tappia tossa mihin se menis..
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Siihen kylmäkäynnistyksen käyttötankoon ei kuulu jousta, vaan sen pitää olla kiinni siinä tapissa kiinni lukitusprikan kanssa. Se vihreä tappi on toisella puolella, ryypyn bimetallijousen nestekammion takana. Siihen tappiin kuuluu kiinni siis bimetallijousen pää.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Se tanko on tossa kalvokammiossa kiinni. Se on erillainen kun tossa kuvassa. Siitä lähtee sen jälkeen taas vipu jossa on tappi ja siinä ei ole lukkoprikalle uraa, mutta täytyy tutkia kun pääsen himaan asti täältä töistä..
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Tyhjäkäynnin solenoidin suutin oli poispaikoiltaan irti. Kiitos vaivan nähneille ja vastanneille. Taas oli liian hätänen kerrakseen taas... On uutena ladaistina omat mielenkiintonsa
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Kolmesta ruuvista. Yksi säätää nopean joutokäynnin kierrosluvun, muut kaksi ryyppyläpän välykset.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
ooke. Pitäis öljyt vaihtaa tohon, mutta mistä avain proppuun??
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
3,8 litraa suodattimen kera.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Nyt on moottoriöljyt ja bensan suodatin vaihdettu. Meni aika tasan se 3,8L. Pitäis vielä laatikko ja perä öljyt vaihtaa. Avasin laatikon kyljessä olevan propun auton ollessa tasasella ni öljyähän sieltä valu. Mielestäni ihan ok:n näköstä. Tuntuu, että täyttö olis aika hankalaa letkullakin. Onko noi laatikko ja perä öljyt kuin usein vaihdettava? Sitten vaikuttaakohan toi simpukan löysyys mitenkään leimaan? Ratti kääntyy noin 45 astetta ennen kun tapahtuu mitään ja jos haittaa ni miten sen saan kiristettyä?
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Siinä ohjauksessa ei kovin montaa senttiä saisi tyhjää olla eli voivat hyvinkin puuttua jos välys on suuri. Simpukan päällä on säätöruuvi.
Ja tuonne laatikkoon tuo öljyn vaihto niin parhaiten onnistuu jos on joku pumppu tai ruisku millä saa painettua öljyä laatikkoon. Kädet lujilla kun litrasta purkkia puristelee.
Ja tuonne laatikkoon tuo öljyn vaihto niin parhaiten onnistuu jos on joku pumppu tai ruisku millä saa painettua öljyä laatikkoon. Kädet lujilla kun litrasta purkkia puristelee.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html
2107 -94, 1200L -88
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Näkyykö se simpukka konehuoneessa? Tarttis jonkun verran tarkempia ohjeita.
Re: Ladan leimaaminen. 2105 vm. 94
Se simpukka on vasemmalla puolella. näkee selvästi yläkautta. Siinä mihin rattiakseli menee. Siinä on muistaakseni n.17mm lukitusmutteri joka pitää löysätä ja sitten talttapäämeisselillä säätää sopivaksi. Sitten olikohan 8mm kannalla oleva öljyntäyttöproppu niin laittaa peräöljyä sinne mikäli mahtuu kun tyhjennysproppua ei ole.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87