laatikon vaihto

Kaikenlaista asiaa Ladan virittämisestä ulkoisesti ja sisäisesti.
markku.taskinen

Re: laatikon vaihto

Viesti Kirjoittaja markku.taskinen »

et ymärrä minäkin tuhosin kaiken omaisuus suomi vaimon kanssa ja olin 2.5 vuotta venäläinen nainen suomessa ja oikeasti yritti tapaa minut ajetaan yli rekalla jumala oli ehkä mukana tai siten ei väistin onekaasti ojan kautta päsin tielle ja ymärsin miksi käykää helvitissä ja tulkaa takaisin ja jos olette yhtä hulluja kuin minä palatkaa sinne venäjälle ,mutta teen toisin. uusi vaimo on siperia käykää kylmä opikaa opetus katsokaa ihmistä silmään. sillä ihminen on tyhmä niin kuin minäkin. oli oikeasti paljon kansain välinen keksintö kaikki varastettiin. miksi minä rakennan lada. vaimoni halusi tuoda niva cervolett sumen nolla vero suomen katsatus ei hyväksynyt. venäjältä tulee oikeasti osa osista ja me menemme ajamaan kilpaa venäjälle autolla ja auton pitää olla kunossa nyt on oikeasti ongelmia meidän seppä oli selkä leikkaus auto kolari selkäydin paskana liimasimat se oli ensimmäinen kerta suomessa. ihmiset antakaa armoa jumala sitä ei koskaan anna jos haluatte saman olkaa hyvä tämä ei lapsille
Avatar
pvdriver
Viestit: 1188
Liittynyt: 4.1.2008 11:29
Paikkakunta: 08-
Viesti:

Re: laatikon vaihto

Viesti Kirjoittaja pvdriver »

víttu mitä paskaa... :roll:
"Ei vìtutus ole päällimmäisin tunne. Se tunne tulee
vasta silloin, jos epäonnistuu"

- Matti Hautamäki 01.01.2012, Keski-Euroopan mäkiviikon Garmisch-
Partenkirchenin osakilpailun jälkeen sijoituttuaan 44:ksi.
Avatar
Jokari
Viestit: 7715
Liittynyt: 10.3.2005 20:32
Paikkakunta: Kymenlaakso™

Re: laatikon vaihto

Viesti Kirjoittaja Jokari »

markku.taskinen kirjoitti:liimasimat
Tätä jaloa juomaa on varmasti nautittu tuoppi jos toinenkin näitä tarinoita kirjoittaessa...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Avatar
Stuba
Lada kerhon jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 26.9.2011 15:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: laatikon vaihto

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Jokari kirjoitti:
markku.taskinen kirjoitti:liimasimat
Tätä jaloa juomaa on varmasti nautittu tuoppi jos toinenkin näitä tarinoita kirjoittaessa...
Tai sitten on jäänyt lääkkeet ottamatta...
Lada kardan...??? Njet... Volga
Vastaa Viestiin