Annettiin leipää... ehkä liikaa??

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

It´s alive !!!
Jouduin olemaan illan töissä eilen mutta onneksi tuli soitto... Kuulemma käy ja kukkuu komiasti :)
Varmaan huomenna tai lauantaina tarttee mennä koittamaan maistuuko sille leipä :D :D
...jos jollakin sattuu olemaan nurkissa HYVÄ kuntoinen 1500:n virranjakaja, niin sitä voi koittaa mulle kohta puoleen alkaa tarjoilemaan... Toisaalta kärjetönkin kiinnostais, jos on on tyyliin Bolt On.
Kärjetönhän pitäis pysyä mukana isommissa jengoissa ja niin kuin tämän langan otsikkokin sanoo, ei täälläpäin pintakaasulla ajeta :lol:
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Tuli käytyä landella koittamassa ja sen verran oli kulkua, että meen tänään uudestaan ja pyörittelen koko illan :lol:
Kyllä näin jälkiviisaana voi sanoa, että kaikille jotka kyselevät jonkun 1200:n piristysvinkkejä, vastaus on selkeesti vain 1500:n tai isopi kone.
Kyllä kulkua tulee niiiiiin paljon lisää ettei tosikaan...
140 nappas kyllä niin kivuttomasti että huh huh :D
Ei 80 alueella raaskinut enämpi vedättää mutta ei oo pienintäkään epäilystä, ettei mittaria sais pohjaan tasaisella.
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

elä hajota heti :shock: :wink:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

'aatee' kirjoitti:elä hajota heti :shock: :wink:
Koitan hillitä itseäni... aika kierrosherkkä tuo isompi lohkokin tuntuis olevan :D
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

saat tota vauhtii joka viikon loppu vaihtaa konetta..
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

'aatee' kirjoitti:saat tota vauhtii joka viikon loppu vaihtaa konetta..
No toivotaan ettei siihen mene :)
Se on muuten 1h 40min kuluttua viikon loma Särkisalossa mökillä olutta juomassa ja saunomassa... Saa lada ainakin ensiviikon armoa, kun ajokuntoisia ei varmana löydy porukkaladan omistajien joukosta :lol:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

se 1500 olikin ihan huippukuntoinen kone, että varmasti hintansa arvoinen, sen hinnalla ei paljoo tuninkipalikkaa saa koneeseen.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Lada-Jussi kirjoitti:se 1500 olikin ihan huippukuntoinen kone, että varmasti hintansa arvoinen, sen hinnalla ei paljoo tuninkipalikkaa saa koneeseen.
Tuntuis olevan juu aika hyvässä iskussa... Ihan näin perussäädöillä jaksaa mennä kivasti. Kaasarina toimii 1600:n kaasari, jonka säätöihin ei edes koskettu kun tuntuu nätisti käyvän... tosin ainetta menee kohtalaisesti, mutta se saattaa johtua alkuinnostuksesta :)
Sytkää ja kaasaria tietty tässä jossain vaiheessa vois kierrellä, mutta ei se ole välttämätöntä.
...ihmeellisiä ilmeitä jalankulkijoilla kun äsken taittelin noihin ysikympin mutkiin täällä salossa kakkosella ja kaasu pohjassa sisemmäinen takarengas ulisten :D :D
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

no kyl se koht hajoo :wink:
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

Qulle kirjoitti:
Lada-Jussi kirjoitti:se 1500 olikin ihan huippukuntoinen kone, että varmasti hintansa arvoinen, sen hinnalla ei paljoo tuninkipalikkaa saa koneeseen.
Tuntuis olevan juu aika hyvässä iskussa... Ihan näin perussäädöillä jaksaa mennä kivasti. Kaasarina toimii 1600:n kaasari, jonka säätöihin ei edes koskettu kun tuntuu nätisti käyvän... tosin ainetta menee kohtalaisesti, mutta se saattaa johtua alkuinnostuksesta :)
Sytkää ja kaasaria tietty tässä jossain vaiheessa vois kierrellä, mutta ei se ole välttämätöntä.
...ihmeellisiä ilmeitä jalankulkijoilla kun äsken taittelin noihin ysikympin mutkiin täällä salossa kakkosella ja kaasu pohjassa sisemmäinen takarengas ulisten :D :D
ton koneen tilalle kun vaihdettiin 1700 kaasarilla ja se on vielä huomattavasti äkäisempi kulkemaan, eli kyllä pelkällä koneen vaihdolla isompaan saa ihmeitä aikaan, helpommalla ja halvemmalla kuin alkaa kantta ja venttiilikoneistoa työstämään
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

Mites Jussi tuo 1700:n koneen laitto kaasarilla menee? Onko siinä lohkossa paikka mekaaniselle bensapumpulle? Ilmeisesti kaasarin imusarja menee heittämällä paikoilleen? Ja pakosarja kans?
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

sarjat menee ihan heittämällä, jakajan ja pa-pumpun paikat on vaan peitetty, peitelevyt vaan irti, käyttöakseli on koneessa. lohkon etummainen kansi kannattaa vaihtaa, että saa ajoitusmerkit joita ei ruiskukoneessa ole. kaikenlaista pientä vaihdettavaa siinä on, mutta ei varmaan ylivoimaista jos ihan koneen vaihtokin onnistuu.
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ilkkahy

Viesti Kirjoittaja ilkkahy »

Prkl neekerit kun pitää raiskata niitä ladoja.

Helmiä sioille sanon ma..

Jos mersut olisivat aikoinaan maksaneet saman verran niin niitä tuhottaisiin varmaan nykyään samaan malliin. Ei ihme jos merkillä on vähän huono maine kun niitä ajellaan kaiken maailman hydrauliöljyillä ja kakkosella sataa.

Pakollinen moraalisaarna :oops:
Avatar
Qulle
Viestit: 780
Liittynyt: 15.3.2006 11:18
Paikkakunta: Salo

Viesti Kirjoittaja Qulle »

ilkkahy kirjoitti:Prkl neekerit kun pitää raiskata niitä ladoja.

Helmiä sioille sanon ma..

Jos mersut olisivat aikoinaan maksaneet saman verran niin niitä tuhottaisiin varmaan nykyään samaan malliin. Ei ihme jos merkillä on vähän huono maine kun niitä ajellaan kaiken maailman hydrauliöljyillä ja kakkosella sataa.

Pakollinen moraalisaarna :oops:
Haista sinä mursu paska :lol:
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

mersujahan muuten on raiskattu ihan urakalla. monesta orkkisklassikko 200D:stä on tehty 500SEC lookki, se on sitten hienoo ajaa sellasella :lol:
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Vastaa Viestiin