Vivusto
- Pakkasukko
- Viestit: 101
- Liittynyt: 29.9.2003 17:55
- Viesti:
RE: vivusto
1) Soita Delta-autoon ja selitä asiasi ja kysy paljonko maksaa siellä. Kiitä ja sano että palaat asiaan.
2) Laita keltaiseen pörssiin ilmoitus että tarvitset varaosana semmoista. Osa on helpompi hahmottaa kun vaihtokappale on kätösessä.
2) Laita keltaiseen pörssiin ilmoitus että tarvitset varaosana semmoista. Osa on helpompi hahmottaa kun vaihtokappale on kätösessä.
Ladamerkkistä henkilöautoilua vuodesta 1990
- AI
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 3582
- Liittynyt: 23.9.2003 8:55
- Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
- Viesti:
Itse keväällä tutkin hommaa kun jäi palautusjousen paikka katsatusmiehen vaatiman jarrutehostimen alle ja piti poistaa rälläkällä. Totesin että yhtenä palana sitä ei saa pois pujotettua moottoria irrottamatta! Eli rälläkkä- ja hitsaushommaksi menee.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
- Lada-Jussi
- Viestit: 10210
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hmm
tarviiko sitä kokonaan vaihtaa? eikös kaasuttimen päässä vivusto ole purettavaa mallia. Mut tietty jos on tollainen vanhan Ladan jarrutehostin asennus juttu....
ite olen omassa yksinäisyydessäni miettinyt sellaista että, mikäli kyseessä on takaveto jossa on Solex-tyyppinen kaasutin, niin eikös siihen saisi vivuston vaihdettua vaijeriin ihan käyttämällä Ladan omia osia. Esim poljin systeemit 1700i:stä, kaasuttimen kaasuläpän käyttösektori Samaran Solexista ja vaijeri ehkä myöskin Samarasta, siinähän se melkein olis. Jospa osa Axteekki Solexien jumittumisesta johtuisikin tuosta vivustosta?
ite olen omassa yksinäisyydessäni miettinyt sellaista että, mikäli kyseessä on takaveto jossa on Solex-tyyppinen kaasutin, niin eikös siihen saisi vivuston vaihdettua vaijeriin ihan käyttämällä Ladan omia osia. Esim poljin systeemit 1700i:stä, kaasuttimen kaasuläpän käyttösektori Samaran Solexista ja vaijeri ehkä myöskin Samarasta, siinähän se melkein olis. Jospa osa Axteekki Solexien jumittumisesta johtuisikin tuosta vivustosta?
Re: hmm
Mielestäni nuo axteekkien kaasun jumittamiset johtuu sitää vipuhässäkästä joka estää 2kurkun aukeamisen sillon ku on vielä ryyppy päällä, hankala säädettävä n että saa sekä käymään kylmänä korotettua joutokäyntiä että 2 kurkun aukeamaan lämpöisenä ja ettei rupea takertelemaan. Omasta turbo härvelistä jossa on kaasarina tuo axteekki olen poistanu koko ryyppy systeemin turhana lisäksi rakentelin kiihdytys pumpun tehokkaammksi bmw316 solexista osia ja vivusto oma valmiste niin hyvin käynistyy kun hetken pumppaa kaasua ennen starttia.Lada-Jussi kirjoitti:Jospa osa Axteekki Solexien jumittumisesta johtuisikin tuosta vivustosta?
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa