Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu
Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu
Saako tankoja (2kpl) jotenkin kiristettyä niin että luukku nousisi enempi kuin 45 asteen kulmaan?
Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu
Muistan joskus nähneeni tankotyyppisissä luukunnostimissa useisiin loviin perustuvan säädön jolla tangon kireyttä (kääntöä) voi lisätä.Yksi mahdollisuus olisi se että tankojen väliin sitoisi jonkun palikan jolla tankojen jämäkkyyttä voisi lisätä.Jaska HKI kirjoitti:Saako tankoja (2kpl) jotenkin kiristettyä niin että luukku nousisi enempi kuin 45 asteen kulmaan?
Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu
Jos yksinkertaisesti laittaisi pidemmät kaasujouset?
Kun bemariin ostaa osia, se on ku laittas rahaa pankkiin.
Re: Konttiperäisen Samaran peräluukku roikkuu
Samarassa tässä mallissa ei ole kaasujousia,jälkiasennuksena voisi laittaa?BME316 kirjoitti:Jos yksinkertaisesti laittaisi pidemmät kaasujouset?
Re:
...no sieltä se muistikuva lienee.Töissä kyselin asiaa ....joku tiesi että joitakin palikoita olisi viritelty tankojen väliin.Jusu kirjoitti:Konttiperäisessä eli sedanissa ei mahda olla kaasujousia...TakavetoLadassa ainakin on näin.Jaska HKI kirjoitti:Muistan joskus nähneeni tankotyyppisissä luukunnostimissa useisiin loviin perustuvan säädön jolla tangon kireyttä (kääntöä) voi lisätä.