elikkäs ajelin tuossa töihin aamulla ja yht äkkiä vaan kone ei enää ottanu kierroksii jonka jälkeen auto sammui. ajoin tien sivuun starttaamaan ja sain yrittää monta minuuttia ennen kuin taas lähti käyntiin. Tämän jälkeen toimi taas moitteettomasti...
mistähän mahtaisi kiikastaa
lada vaan sammu
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
Re: lada vaan sammu
Itellä ollut varmaan samaa ongelmaa parissakin Ladassa. Vika lienee kaasutin/pensapumppu -sektorilla.A-P kirjoitti:elikkäs ajelin tuossa töihin aamulla ja yht äkkiä vaan kone ei enää ottanu kierroksii jonka jälkeen auto sammui. ajoin tien sivuun starttaamaan ja sain yrittää monta minuuttia ennen kuin taas lähti käyntiin. Tämän jälkeen toimi taas moitteettomasti...
mistähän mahtaisi kiikastaa
Yksi voi olla, että kohokammion neulaventtiili jumittaa, eli joskus menee sillai ettei sulje kunnolla, ja kaasari tulvii. Ainakin jälkimmäisessä oli sen tuntuisia oireita, että kone tukehtuu bensaan.
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Se kaasarin jäätyminen ei olekaan enää ongelma kun on pakkasta koska ilma ei ole silloin niin kosteaa, pahin on noin +5 astetta. olen nähnyt tapauksen jossa kuplasta jääty kaasari +15 lämmössä oli siinä ihmettelemistä ku kuplasta sammu 2 sylinteriä ja dellorton toinen kurkku oli tukossa
Vapari ei ole vaihtoehto.
voimaa
voimaa
Voi se jäätä olla
Jäätymisongelmat voivat alkaa jopa+10 asteessa celsiusta.Muistaakseni bensiinin höyrystyminen voi laskea lämpötilaa kaasarissa jopa 23 astetta.