VAZ-21061 - 1991 - 1500SL - Viron Lada

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:

TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)

Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Avatar
jta
Viestit: 4362
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja jta »

Väärä valokuvio?
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja pressa »

Vaikka kuvio säilysisi niin silti nuo hehkulamppukantaiset H4 lamput on kiellettyjä, eikä umpiossa ole halokeenilampulle hyväksyntää.
Avatar
jta
Viestit: 4362
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja jta »

Sekin vielä...
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

No tuo motonetin linkki jonka laitoin niin aivan samanlainen polttimo minulla oli tässä Ladassani kiinni kun sen virosta toin, kun nyt vasta ensimmäistä kertaa oli tarvetta alkaa noita polttimoita rassaamaan, ihan samanlainen siellä oli paikoillaan kuin tuo motonetin linkissä oleva, eli H4 mistä puuttuu nuo väkäset. Kunhan joku valo on, eteenkin pimeällä häiritsee kovasti kun kuskinpuoleinen valo heiluu minne sattuu kun polttimo liikkuu, tänä vuonnahan minä sain tuon vasta rekisteröityä suomeen eikä valoissa ollut mitään valittamista, joten enköhän minä saa tuon ensi kesänäkin katsastettua, ellei katsastusmies tehnyt sitten viime leimalla jotakin virhettä tarkastuksen ja minun autoni suhteen?

Ja kuten naco kirjoittikin niin kyllä mää muistan, ei ollu silloin saatavilla minkäänlaisia kilpiä ilman EU-tunnusta, se oli ainut kriteeri kun kysyivät minulta että minkälaiset kilvet haluan ja halusin ilman EU:ta niin se ei ollut mahdollista, hyllyn alta ottivat nuo mitkä minulla ovat nyt käytössä olleet, ensi kesänä taidan vaihtaa kyllä lyhyempiin kilpiin...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Vähän aikaa sitten oli autot vaihdossa, minun virolainen Ladani oli lada.h.s:llä lainassa ja hänen 2103 Ladansa oli sillä välin minulla, lada.h.s teki taikojaan ja laittoi ajovalot minulle kuntoon ja kiitokset siitä hänelle! :)

Eilen alapallonivel otti ja p*rkele hajosi, olin mummoni kanssa asioilla Korpilahden kylällä ja kävimme pappaani katsomassa vanhainkodissa, hidastetöyssyn lähestyessä hiljensin vauhtia ja olisko ollut sillä hetkellä mittarissa jotakin 40-50km/h niin hidastetöyssyssä otti ja lähti alapallonivel pois paikoiltaan, apukuskin puoleinen etukulma tippui maahan ja matka tyssäsi kuin seinään, ohjaus vielä haukkasi samalla ja ratti löi kynsille, Lada jäi vaikeasti vinoon oikein kahden kaistan leveydelle... No ei siinä auttanut kuin pistää hätävilkut päälle ja alkaa ihmettelemään että mitä tapahtui, Lada oli aika jumissa, ei tahtonut liikkua ei eteen eikä taakse ajamalla, kävin viemässä varoituskolmion kauemmaksi kun oli jo pimeyskin tulossa pikku hiljaa. Läheiseltä autokorjaamolta sain apua ja hallitunkin lainaan, kun vuorotellen nosti autoa keulasta ja perästä ilmaan sekä samaan aikaen työntäen saatiin korjaamon miehen kanssa työnnettyä Lada sentään pois ajoradalta ja tiensivuun. Suuret kiitokset Flaimanille joka tuli sitten hakemaan minut ja mummoni pois Korpilahdelta! :) Illalla kävin emäntäni kanssa omalla kuorma-autolla hakemassa Ladan kotiini, enää ei aleta arvailemaan että mikä tekee ohjauksen jäykäksi, nyt ainakin lähtee Manselta tilaukseen kaikki mahdolliset ohjauksen ja alustan osat jotta sama ei toistu enää, kohta on sitten vähän enemmänkin remonttia edessä, jahka nyt saan ensin osat hankittua...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Joo-o, siinähän ne kovasti manatut eu-kilvet komeilevat ja näin siinä silloin kävi:

Kuva

Tosiaan tuo alapallonivel hyppäsi pois paikoiltaan ja nyt on remonttia edessä, kun kävin Ladan hakemassa kuorma-autolla kotiini se ei ollutkaan ihan simppeli homma saada sitä kuorma-auton lavalle, alatukivarsi kahnasi vastaan, takapuskuri vääntyi aivan kieroksi ja lopulta siitä katkesi toinen hinauslenkkikin, lopulta oli laitettava kuormaliina taka-akselin ympärille ja hinattava siitä Lada kyytiin... Tämmöistä tuhoa tuli aikaiseksi:

Kuva Kuva

Tuo alapallo joka petti oli aivan ruosteessa, mutta niin olivat muutkin pallonivelet, osa oli ruostuneet kupistaan lähes puhki asti? :shock: Ohjauksen jäykkyyden syykin löytyi nimittäin apusimpukastahan se johtui, se oli aivan jumissa eikä tahtonut kääntyä yhtään mihinkään vaikka kuinka väänteli, tosin eivät nuo aivan umpiruosteiset palloniveletkään ole ohjausta helpottanet. Kaikki etutukivarretkin olivat yllättävän mädät, ihme ettei ole mitään aikaisemmin särkynyt, jokaisessa etutukivarressa oli joko reikiä tai ruosteen aiheuttamia repeämiä, on siis ihan hyvä päivittää alustaa uusilla osilla ihan kunnolla. Siinä rytäkässä kun pallonivel otti ja petti, eturengas pääsi raapaisemaan etulokasuojaa joka teki ilkeän jäljen etulokariin, siinäkin oli alkavaa ruostetta ja siihen repesi noin 20cm pitkä reikä, pääsen siis sitäkin hitsaamaan, nyt on taas aika pistää kemppi tulille niin samalla hitsaan takimmaiselle äänenvaimentajalle sen katkenneen kannake lenkin peräkontin pohjaan niin saa viimeisen kannatin kumin paikoilleen ja takapuskuriin pitää hitsata se hinauslenkki takasin. Eilen ja tänään ahkeroin koko päivän, nyt on edestä revitty jokainen alustan osa irti, samoin myös takaa:

Kuva

Ajattelin tehdä tähän samaan remonttiin vähän korin suojaustöitä, nyt kun kaikki alustan osat ovat edestä ja takaa otettu irti, on helppo suorittaa koko alustan massaus, täytyy tehdä itse katsastustarkastusta ja tökkiä ruuvimeisselillä pohja läpi, jos jostakin ruostetta löytyy niin hitsata ensin kuntoon ja sitten massata pensselillä koko auton pohja. Tiistaina käväisin Tampereella hakemassa Mansemotorsilta paljon osia tähän autoon, sekä muihin Ladoihini, myös muutamaan kaverini Ladaan jotka odottavat minun autotalliini pääsyä sekä korjausta. Huomisen ohjelmassa olisi näillä näkymin alustan osien puhdistelua sekä maalausta, uudet etutukivarret ajattelin ensin maalata epoksilla, sen jälkeen sinkkipohjaisella mustalla maalilla. Tämä Ladanihan on jo 24 vuotta vanha kärry, jospa Ladallani olisi vielä sama määrä vuosia edessä kun nyt päivitetään alustaa kunnolla :) Vähän meinaa remontissa tulla kiire, näillä näkymin pitäisi lähteä 25.12 käymään Kajaanissa emännän sukulaisten luona ja sunnuntaina 27 päivä tultaisiin pois, tällä autolla olisi tarkoitus mennä jos vaan on Lada kunnossa, muuten joudutaan menemään bemarilla, minun pitäisi ajaa koko matka joten bemarihan ei ole silloin vaihtoehto, se on aika hyvä motivoimaan ja saamaan Ladan ajoissa kuntoon :D Vielä on tosin paljon tekemistä edessä, mutta mihinkäs työttömällä kiire olisi, pitkiä päiviä ja aamusta iltaan alustaremonttia, kyllä kai tuon nyt viikossa ehtii saamaan valmiiksi (toivottavasti?).....
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja samarai »

Hyvä ettei kuitenkaan pahemmin käynyt, oli tässäkin aineksia varmaan pahempaankin. "Entisenä korpilahtelaisena" tuntui heti jotenkin tutulta tuo paikka maisemaltaan. :) Nykyisin tulee Korpilahdella enää käytyä kerran kesällä morjestamassa vanhoja tuttuja ja sukulaisia siellä mäen päällä.

Asiallista tekemistä - ei mitään "bling blingiä", kyllä nyt Lada varmaan nyt näiltä osiltaan vähintään sen 24v. kestää eteenkin päin, oma Transitti on pari vuotta iäkkäämpi ja aion silläkin ajaa vähintään nykyisen korttini loppuun. Nämä tämänikäiset on siitä hyviä vehkeitä, ettei vielä ole mitään turhia "kirjainyhdistelmiä" varusteena ja miggikoneella pärjää pitkälle ja korjaukseen liittyvä työ käy harrastuksena ja on mielenterveyttäkin osaltaan, kun saa joskus niitä "onnistumisiakin". Viime kesänä vaihdoin vasta alkuperäisen pakoputkistonkin Transitista uuteen, olihan se aika parsittu hökötys, vähän alkoi jo hävettää se katsastuksessakin. Tämä nykyinen tuskin enää kestää kuitenkaan 26:tta vuotta parsittunakaan.

Tuo "Viron Lada" on kyllä mielestäni varsin osuva nimitys tälle vuosimallille sieltä tuotuna. Se on juuri historiallinen vuosi jolloin Neuvostoliitto hajosi ja Viro uudelleen itsenäistyi. Jos se olisi tuota vanhempi, olisi ehkä "Neuvosto-Eestin Lada" oikeampi. :wink:
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Se Viron Lada on vähän sellainen vakiintunut nimi kun minulla on tällä hetkellä melkein 70 autoa, aina on joku puhekielinen ilmaus jolla autot erottaa edes jotenkin toisistaan, aina kun kotona/kaverien seurassa yms puhun autoistani ja jos viittaan tähän kyseiseen autoon niin aina tulee sanottua että se Viron Lada/Virosta haettu Lada :) Ja kyllä tuossa tosiaan olisi ollut ainekset paljon pahempaankin tuhoon jos se pallonivel olisi pettänyt vaikkapa 80km/h alueella jossakin roudan aiheuttamassa vauriossa tiessä, kuin että se päätti hajota hidastetöyssyssä...

Nyt on ollu ahkeria ja pitkiä työpäiviä Ladan kimpussa, koko auton pohjan raavin ja kävin hyvin tarkasti läpi, nuuka mies kun olen niin tottakai kaikki on tehtävä viimeiseen asti itse enkä lähde autoani mihinkään ruostesuojaukseen viemään. Vielä kun olen nuori ja "notkea" niin raavin ihan itse koko pohjan läpi apunani puukko, taltta sekä teräsharja, siihen taisikin mennä melkein kokonainen vuorokausi, pari pientä reikää vielä löysin ja hitsailin ne kuntoon, tankin alta pohjalevy oli hieman ruostunut ja siihen pohjalevyn ja pyöränkotelon nurkkaan oli tullut reikä, pyörän kotelossa taisi olla yksi pieni reikä ja hitsasin tietysti sen pallonivelen särkemän pyöränkaaren kuntoon. Pakoputki on ollut jo jonkun aikaa vinossa kun toinen sivu suunnassa tukeva kannatinkumi ei ole ollut ollenkaan paikoillaan, sen takia koska pohjasta oli ruostunut poikki se lenkki johon kumi laitetaan kiinni, siihen vielä hitsasin jämerän prikan kiinni. Sen takia tässä autossa on pakoputki vähän kolissutkin kun se on hakannut kardaania ja perää vasten, keskiputkessa näkyykin äänenvaimentajan kohdalla hieman jälkiä siitä, myös takimmainen vaimentaja oli alkanut vähän ruostumaan pohjasta puhki, siinä oli 2 reikää jotka hitsasin umpeen, en tahtoisi millään luopua tuosta viimeisestä vaimentajasta kun siinä on niin hieno ja siro pakoputken pää hitsattuna kiinni :lol: Vaihdelaatikossa oleva kannatin panta on joku eestin pojan itse väsäämä mikä on ruostunut poikki, onneksi olen tilannut manselta ihan uusia alkuperäisiä pantoja joten täytyy laittaa sellainen paikoilleen.

Manselta hankin muutenkin aika paljon osia, puhdistelin koko taka-akselin ja vanhat takatukivarret jotka olivat kaikki muut hyviä paitsi panhardtanko, ei riitä S-kirjain kuvaamaan sitä miten mutkalla se oli, empä ole aikaisemmin katsonut niin tarkasti ja kiinnittänyt huomiota, mutta sitten kun se oli autotallin lattialla niin siitä huomasi että sitä on kyllä oiottu moneen kertaan, liekö tätä autoa sitten hinattu siitä useampaankin otteeseen ja oikaistu sen jälkeen, monilla kun on tapana mennä laittamaan aina juuri siihen panhardiin se köysi kiinni... Varaosa-autosta otin paremman panhardin ja eilisen aikaansaannosta oli se että pensselillä lääpin koko auton pohjan sekä pyöränkotelot alustamassalla, oli helppoa tekemistä kun oli kaikki alustan osat irti edestä ja takaa :) Uudet tukivarret, jarrukilvet ja jotain muitakin alustan osia maalasin aikaisin aamulla epoksilla jotta eivät ruostuisi, illalla vedin mustan sinkkimaalin vielä kaikkien osien päälle, nyt ei ainakaan luulisi ruostuvan ja parempi niin, suurella vaivalla kun on tämä auto raahattu meren toiselta puolelta tänne Suomeen asti :D Musta sinkkimaali on kuivunut nyt yön ajan ja tänään pääsen viimein aloittamaan kasaamisen, vieläkin meinaa vähän kiire tulla mutta jos ahkera olen niin uskon kyllä että pääsen Kajaanin reissuun perjantaina, voi tosin olla että näin jouluviikolla en pääse käyttämään autoani pyöränkulmien suuntauksissa missään, mutta täytyy mittailla tarkasti vanhat raidetangot ja pyöritellä uudet samaan mittaan...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Ladani tuli kuntoon ja tänään lähdetään sillä reissuun, pyörien suuntauksessa en ehtinyt Ladaani käyttämään, täytyy viedä vaikka ensi viikolla, yli 1000km pitäisi kertyä matkamittariin joulun aikana :) Toivottavasti Lada kestää reissun, en ole tällä autolla nimittäin ikinä ajanut niin pitkää matkaa vielä aikaisemmin, taitaa pisin matka olla se kun ajoin tämän Virosta kotiin asti jolloin reissu pituus rajoittui noin 400 kilometriin...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Kyllä se kestää Jos on kestääkseen, ota kieppi rautalankaa mukaan sillä sitä Virossakin on hyvin pärjätty monessa asiassa..
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Joulun reissu meni hyvin, ajettiin Ladalla Kuopion kautta Nurmekseen ja sieltä Sotkamoon Ontojoelle, siellä oltiin pari päivää ja Kajaanin kautta palattiin takaisin kotiin, Lada kesti hyvin koko reissun :) Tulihan sitä päivitettyä aika paljon uusilla osilla, siinä on nyt ihan tuliterä uudet etutukivarret molemmin puolin, uusilla puslilla, kaikki pallonivelet ovat uusia, myös ohjausvarret vaihdoin kaikki, asensin myös kuulalaakeroidun apusimpukan, etu ja takaiskarit vaihdoin uusiin, jarrukilvet ovat myös uudet, vanhat olivatkin aika murusina, taka-akseliin tein uudet jarruputket, taka-akselissa jarruputkien T-haarapalikka on ihan uusi, taka jarrutyösylinterit vaihtuivat myös uusiin, siinä ainakin nyt jotain mitä tuli mieleen, taisi varmasti unohtua mainita jotakin :D Eteen hankin myös uudet kallistuksen vakaajan kumit mutta ne jäi vaihtamatta. Kun lähdimme Jyväskylästä liikkeelle, alkumatkasta Lada oli mielestäni hyvin lämmin ja takit sai heittää pian pois päältä, mutta silloin sunnuntaina kun palattiin takaisin ja ajettiin vielä pisemmän kaavan kautta kun käytiin nopeasti sukulaisten luona Kajaanissa, ei Viron Lada tuntunut silloin enää niin kovin lämpöiseltä :( Muuten reissussa ei ollut mitään ongelmia, kulutuksiakin laskeskelin, pohjoista päin ajettaessa vauhti oli aika rauhallista ja oman mittarin mukaan suurinpiirtein 80-90km/h koko ajan, silloin sain kulutukseksi 7,6L/100km ja seuraavan tankkauksen jälkeen kun oli isompaa tietä Kajaanista Jyväskylää kohti, ajeltiin niin että vauhtia oli välillä pitkänkin aikaa 100-110km/h omaan mittariin, silloin sain kulutukseksi 7,9L/100km ja tämähän on tosiaan nelivaihteisella laatikolla, perävälityksestä ei ole kyllä mitään tietoa, oiskohan 4.1? Pohjoisen reissussa tuli kilometrejä yli 800 ja tämä auto oli kerrankin hyvä ajaa, tykkäsin kovasti kun ohjaus oli kerrankin kevyt, remontti siis onnistui, enää ohjaus ei ole niin tervainen. Täytyy vielä joku päivä vaihtaa ne kallistuksen vakaajan kumit ja käyttää Ladaa sen jälkeen pyöränkulmien suuntauksessa.

Nyt Viron Ladani on ollut joka päiväinen käyttöauto, nopeusmittarin vaijeri venyy joka päivä ja aika paljon tulee ajeltua, suurin piirtein 100km päivässä kun aina pitää käydä jossakin. Nyt on koko Suomessa tuntuu olevan pakkasta aika reippaasti, eräänä päivänä tuli mieleen että voisimpa laittaa tuon lohkolämpöön niin säästäisihän se moottoria enemmän, nokkapellin kun aukaisin niin huomasin että eihän tuossa ole lohkolämmitintä ollenkaan... Eilen alkoi ihmetyttämään tosissaan kun tuntuu että lämpöä ei tule tarpeeksi hyttiin, asiaa ei myöskään paljoa auta etuovien vuotavat tuuletusikkunat kun kummastakin on lukot irti ja käy kunnon läpiveto. Otin ja vaihdoin eilen termostaatinkin uuteen, mutta eipä sekään auttanut, lämpöä tulee hyvin hyvin vähän enemmän mutta ei silti tarpeeksi. Tuo vika on aika jännä, ajossa tulee lämpöä vähäsen jos puhallin ei ole päällä, silloin tuntuu lämmin henkäys, mutta jos menee laittamaan puhaltimen päälle, on se sitten hiljaisella asennolla tai täysillä niin tulee aika kylmää ilmaa... :? Onkohan tuossa Viron Ladassa minkälainen lämmityslaitteen kenno? Alumiinisyyläri tuossa ainakin on ja lohkolämmitintä ei ole, onkohan tuossa myös sellainen ohut alumiininen lämmityslaitteen kenno eikä sellainen vanha kunnon kupari/messinki kenno?
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
t tulppu
Viestit: 4042
Liittynyt: 16.1.2013 7:58

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja t tulppu »

Katsohhan samantien että Lämppärin vaijjerit toimivat oikein.
mataha
Lada kerhon jäsen
Viestit: 140
Liittynyt: 23.5.2015 20:02
Paikkakunta: Lahti, Ahtiala

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja mataha »

Tarkista puhallinmoottorin pyörimissuunta.
Aina on selvitty!!!
Avatar
Flaiman
Moderaattori
Viestit: 1874
Liittynyt: 14.8.2006 19:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Flaiman »

Ja kennon päällä varmaan lehtimoskaa yks säkillinen.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Avatar
pressa
Viestit: 10174
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja pressa »

Oireet viittaavat siihen että hanan sisus on rikki, ei avaudu täysin vaikka vipu kääntyy.
Vastaa Viestiin