VAZ-21061 - 1991 - 1500SL - Viron Lada

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:

TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)

Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Avatar
pressa
Viestit: 10190
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja pressa »

Ladaritari kirjoitti:halunnut rekisterikilvet ilman sitä EU-tunnusta, mutta se ei muka jotenkin ollut mahdollista
Tämä on jo toinen topikki missä rekisteröinissä on annettu eu-kilvet jollain ihme sepustusperiaatteella, ja molemmissa tapauksissa sitten meinataan jälkeenpäin maksaa niistä lyhyistä (ei eu) kilvistä. Onko nyt todellakin niin että käyttämillänne konttoreilla ei ole varastossa yksiäkään kilpiä ilman eu-tunnusta? Kyllä hyvin palvelevalla konttorilla on aina lyhyitäkin kilpiä hyllyssä ja rekisteröitäessä niitä myös saa, ei tarvitse erikseen jälkeenpäin maksaa.
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

pressa kirjoitti:
Ladaritari kirjoitti:halunnut rekisterikilvet ilman sitä EU-tunnusta, mutta se ei muka jotenkin ollut mahdollista
Tämä on jo toinen topikki missä rekisteröinissä on annettu eu-kilvet jollain ihme sepustusperiaatteella, ja molemmissa tapauksissa sitten meinataan jälkeenpäin maksaa niistä lyhyistä (ei eu) kilvistä. Onko nyt todellakin niin että käyttämillänne konttoreilla ei ole varastossa yksiäkään kilpiä ilman eu-tunnusta? Kyllä hyvin palvelevalla konttorilla on aina lyhyitäkin kilpiä hyllyssä ja rekisteröitäessä niitä myös saa, ei tarvitse erikseen jälkeenpäin maksaa.
Juurikin näin minulle ilmeisesti kävi, kun vähän jopa mielipidettäkin kysyttiin että onko väliä että minkälaiset kilvet haluaisin että minkälaisella tunnuksella kun eri vaihtoehtoja on saatavilla, sanoin että eipä ole minulle kauheasti väliä, kunhan on ilman sitä eu-tunnusta, mutta sellaisia kilpiä ei muka ollut? :? Minulle koitettiin perustella että onhan se eu-kilpi ihan kätevä et jos aikoo ajella ulkomailla, minä olen kyllä aika 100% varma että tällä autolla ei tulla koskaan ajamaan ulkomailla, ei ainakaan niin kauan kuin minun nimeni on rekisteriotteessa... Mutta en minä nyt vielä kilvistä stressaa, on kivaa kun pääsee viimein ajelemaan tällä autolla, töihin olen nyt kulkenut ja hyvin tuntuu toimivan, kilometrejä tulee koko ajan, ihan just menee 108 000km rikki 8) Jos vaikka ensi kesänä tilailis lyhyemmät kilvet, eihän ne taida maksaa kuin sen 9€/kpl
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Vähän aikaa sitten meni 110 000km rikki, eilen vaihtelin koneeseen öljyt ja suodatimen. Ajattelin että voisin varmuuden vuoksi vaihtaa perään ja laatikkoonkin öljyt, tiedä minkälaista kuraa ne viron maalla käyttää vai onko perässä ja lootassa vielä kenties alkuperäiset öljyt tehtaan jäljiltä? Ohjaussimpukkaakin pitäisi vähän kurkistella että onko siellä öljyä lainkaan vai mikä ihme on kun ohjaus on muuttunut aika siirappimaiseksi ja ajo on vaeltelevaa, klappia ei ole mutta koko ajan Lada tahtoo viettää jompaan kumpaan suuntaan ja ohjaus on kyllä tosiaan turhan jäykkä normaaliksi Ladaksi :? Keskikonsolin sisältä kuuluu kaarteissa mielenkiintoisia ääniä, aivan kuin joku ruuvi tai mutteri pyörisi siellä laidasta laitaan ja kuuluu pieni napsahdus, tai sitten se kuuluu soittimen sisästä, en ole vielä oikein kunnolla paikallistanut äänen alkuperää mutta jostakin ohjaamosta se kuuluu... Käsijarrua voisi pikkuisen kiristää ja kytkin on alkanut ravistamaan liikkeelle lähdöissä, pakoputkikin naputtaa pohjaan ilkeästi aina välillä. Kaikenlaista pientä fiksattavaa alkaa olemaan, täytyy joku päivä kun ehtii niin laitella kaikki kuntoon, vielähän tässä on pari viikkoa aikaa Idän Ihmeisiin 8)
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
jta
Viestit: 4366
Liittynyt: 11.1.2004 22:08
Paikkakunta: Kempele
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja jta »

Tarkista myös ettei ole nivelet jumissa ohjauksessa. Joskus itekkin tuota ihmettelin kun sai hartia voimin käännellä ja ohjaus oli vähintäänkin epäilyttävän olonen. Oli sen pitkän välitangon toinen nivel täysin jumissa kun ei 4kg moskallakaan liikkunut.
Auto saa olla mikä tahansa, kunhan se vain on takapotku lada
Kuva
http://oulunseudunladailijat.dy.fi:8080/index.html http://latushka83.dy.fi:8080/latushka/tervetuloa.html

2107 -94, 1200L -88
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Pitäis tosiaan joo joku päivä ehtiä vähän noita etupään niveliä herkistelemään jotta saisin ohjausta paremmaksi. Juuri muutama päivä sitten tuli käyntihäiriötä, ei meinaa olla tyhjäkäyntiä oikein ollenkaan :? Eilen tein kaikenlaisia pikku huoltotoimenpiteitä reissua varten, jarrunesteet oli hieman vähissä ja sitä lisäsin, jäähdytysnesteet näytti aika heikolta joten nekin vaihdoin, tarkistin öljyn määrän, täytin pissapojan säiliön, puhdistelin kaasarin ja suuttimet, sekä säädin katkojan kärkivälin. Tyhjäkäynti palasi ja kävin ajamassa pieniä koeajoja, pikkuisen kaasaria säätämällä sain Ladan käymään paremmin mutta ajossa esiintyy välillä pientä nykimistä, minun mielestäni tuntuu kuin olisi jotain pieniä sytytyskatkoksia, antaa kuitenkin kiihdyttää kaasu pohjassakin eikä tunnu siltä että kävisi liian laihalla, liekö vika jossain virranjakajan kondensaattorissa tai pyöriässä? Tulpanjohdotkin ovat alkuperäiset ja aika kovettuneet koppurat, niitäkään en pidä erityisen hyvänä... Tänään kuitenkin joka tapauksessa tämä auto saapuu Idän Ihmeisiin 8)
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Nyt on tullut taas ajettua pitkästä aikaa tällä autolla, alkuunsa Lada teki vähän kaikenlaisia temppuja kun lähti ajamaan, oli jos jonkinlaista nykimistä ja pätkimistä, mutta liekö olisi vain oikutellut sitä kun on ollut käyttämättä pari kuukautta... Alkuunsa kyllä vähän yski ja kakoi, pikkuisen käänsin virranjakajaa ja sain käyntiä paranemaan, nyt toimii kyllä muuten hyvin mutta ei suostu kiertämään enempää kuin 4000rpm? Heti kun 4000 tulee kierroslukumittariin niin pätkiminen alkaa ja kierroslukumittari alkaa heittelemään ihan miten sattuu, onkohan minulta puola hajoamassa vai mikä oikein voisi olla vikana?
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
'aatee'
Viestit: 2053
Liittynyt: 21.3.2005 15:25
Paikkakunta: Padasjoki

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja 'aatee' »

Mulla oli kerran liikaa öljyä laitettu jakajaan ja se sotki siellä, öljyn poisto jakajan sisältä ja uudet kärjet taas rääkyi sen 7500rpm

Mutta vaiha tottakai uudet sytkävehkeet kokonaan ja kärjettömään! Halavalla niitä näkyy saavan
-Humppa Motors-
WEBER CARBURETTORS!!!
Avatar
degen
Viestit: 1288
Liittynyt: 30.3.2009 17:11
Paikkakunta: Sipoo

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja degen »

Ladaritari kirjoitti:Nyt on tullut taas ajettua pitkästä aikaa tällä autolla, alkuunsa Lada teki vähän kaikenlaisia temppuja kun lähti ajamaan, oli jos jonkinlaista nykimistä ja pätkimistä, mutta liekö olisi vain oikutellut sitä kun on ollut käyttämättä pari kuukautta... Alkuunsa kyllä vähän yski ja kakoi, pikkuisen käänsin virranjakajaa ja sain käyntiä paranemaan, nyt toimii kyllä muuten hyvin mutta ei suostu kiertämään enempää kuin 4000rpm? Heti kun 4000 tulee kierroslukumittariin niin pätkiminen alkaa ja kierroslukumittari alkaa heittelemään ihan miten sattuu, onkohan minulta puola hajoamassa vai mikä oikein voisi olla vikana?
Miksi jakajaa pitää mennä kääntämään jos auto on aikaisemmin toiminut vanhalla asennolla?
Oliskohan bensiini mennyt surkeeksi kahessa kuukaudessa?
Mutta yhdyn aateen mielipiteeseen ja heitä helvettiin tuo kärkisytytys ja laita kunnon kärjetön sytkä niin pelleily tuon surkean kärkisytkän kanssa loppuu.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Nyt otti ja katkesi ilmeisesti jarruputkikin, yht äkkiä jarrut alkoivat tuntumaan siltä kuin niissä olisi tosi aljon ilmaa, poljin menee ihan pohjaan asti ja kun se on lattiassa kiinni niin sitten vasta tapahtuu hieman vauhdin hiljenemistä, takajarrupiiristä on vuotanut näköjään kaikki nesteet pihalle kun kurkkasin jarrunestesäiliöön. Ompas tuossa autossa nyt taas remonttia, täytyy se jakajakin ottaa irti ja puhdistella ja jos ihan strobolla kahtois sytytyksen varmasti kohdilleen, jospa se siitä paranisi :)
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Jarrunestettä vuotaa vieläkin, en ole ehtinyt sitä korjaamaan tai edes tutkimaan että mistä vuotaa, onneksi on toinen Lada millä olen viime aikoina enemmän ajanut, nyt tällä virolaisella Ladallani on jo 113 000km mittarissa, sytytyksen varmistin strobolla, eipä se paljoa ollut pielessä, käyntihäiriöitäkin oli ja ne meni, enkä kyllä selvää vikaa oikein löytänyt, vielä kuukausi sitten pätki tosi terävästi ja aina välillä, eikä tahtonut oikein kiertää kunnolla, ajamalla se vika meni ohi kun nyt toimii taas ihan normaalisti vaikkei mihinkään ole koskettu :lol:

Uusia vikoja tosin tulee, hyvin pieniä, mutta aina jotakin näpertämistä :D Kuskinpuolelta edestä ajovalopolttimo otti ja pimeni, sitä aloin eilen rassaamaan ja sepäs oli minun mielestäni erikoinen H4 polttimo vai onko 2106 Ladassa joku muu polttimo?? H4 siihen kuitenkin laitoin, sen sai tökättyä siihen liittimeen, mutta ei se minun mielestäni oikein hyvin istunut umpion kiinnikkeeseen ja jäi heilumaan... :? Samalla kun polttimoiden vaihteluun innostuin niin ajattelin että vaihdampa mittaristonpolttimotkin uusiin kun osa ei palanut enää ollenkaan ja loput olivat todella himmeitä, no nyt palaa kaikki, se sujui sentään nopeasti ja vaivatta, mittaristo oli mielestäni yllättävän tiukassa kiinni, sitä ei varmasti ole kukaan koskaan ottanut irti, eikä mielestäni missään Ladassa ole tähän mennessä ollut mittariston polttimot niin tiukasti kiinni mittaristossa, yleensä ne on kyllä saanut ihan sormin nypättyä irti mutta tästä autosta sai kyllä kammeta ruuvimeisselillä ihan tosissaan että polttimot suostui lähtemään sen kannan kanssa irti mittariston takaa. Mittariston kun sain tehtyä niin katselin kelloa että sehän ei ole enää samassa suhteessa kun se on todella himmeä, sitä aloin sitten ihmettelemään niin se se vasta olikin tiukassa, meinasi ihan tosissaan usko loppua, vaikka kuinka kampesin sitä ruuvimeisselillä niin ei se kyllä halunnut lähteä irti ei sitten millään, monta kertaa harkitsin että tarvitaanko tässä remontissa jo oikein jonkin asteista ulosvetäjää vai annanko kellon sittenkin vain olla, kun kerran toimiikin, harvassa Ladassa nimittäin toimii :D No, aikani kun ähräsin, kyllä se sieltä pikku hiljaa alkoi tulemaan mutta siihen vaadittiin kyllä monta kirosanaa ja ähkimistä, lopulta kun se sitten lähti irti niin tottakai kellon virtajohto otti ja räpsähti siihen kellonaukon reunaan, otin akunkengän irti ettei vastaavaa käy uudestaan ja katsoin sulakkeet, yksi oli palanut, sen vaihdoin ja sen jälkeen kellon taustavalon. Kelloa takaisin asennattessa se tuntui lähes kiinalaisesta tyhjiöpakkauksesta avatulta värkiltä, eli kun pakkaus poistetaan ja tuote pääsee tekemisiin ilman kanssa niin se ei enää ikinä mahdu takaisin alkuperäiseen pakkaukseensa :lol: Kello ei halunnut mennä ei sitten millään takaisin, vaikka sitä kuinka koitti kammeta kojelautaan niin se tuntui paljon isommalta kuin kojelaudassa oleva kellon reikä, eikä se reikä ollut kyllä ensinnäkään ihan täysin symmetrisen pyöreäkään... Koska se kipinää löi niin pakkohan siinä on rautaa olla, viila tuntui järkevältä ratkaisulta ja kun aivan helvetin kauan viilasin ja kelloa sovitin, sain sen ängettyä takaisin paikoilleen ja siitä tuli aika napakka. Akunkenkä kiinni ja virrat päälle, kellossa oli nyt kirkas taustavalo mutta eihän se tietenkään enää pyörinyt, kyllä se ennen asennusta toimi, P*rkele..... :? Ja homma alusta, taas sai kammeta sitä tosi kauan että sain sen irti kojelaudasta, kun ravistelin sitä niin se kuulosti aikamoiselta helistimeltä, purin kellon ihan kappaleiksi jotta pääsin käsiksi sen sisuskaluhin, yksi outo pyörivä osa oli vähän pois paikoiltaan ja piti kilisevän äänen, sen laitoin takaisin ja kasasin kellon, mutta eipä se toimi vieläkään, nyt on kirkas taustavalo mutta kello ei enää pyöri, kyllä kannatti mennä siihenin koskemaan :lol:

Talvirenkaat laitoin alle jo yli viikko sitten, ohjaukselle on kyllä kohta pakko tehdä jotakin, nyt näin kylmillä keleillä se on tosi tervainen ja kankea, jotakin on pahasti jumissa, nyt kun on lunta maassa ja muutaman kerran kun on vähän lähtenyt perä alta niin ohjaus on kyllä tällä hetkellä jotakin niin karmeaa että tuolla ei pysy kyllä kukaan tiellä, ei vaikka olisi mikä tahansa Ritari Ässä niin tuota rattia ei yksinkertaisesti pysty veivaamaan niin nopeasti että pystyisi tekemään tarvittavia korjausliikkeitä, on varmaan parasta hankkia kaikki ohjauksen nivelet ja pallonivelet uutena, uudet öljyt simpukkaan niin jospa se sillä asettuisi...
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3582
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja AI »

Olisiko siinä hehkulamppu-umpiot? Onko siinä "umpion kiinnikkeessä" kolme koloa niitä lampussa olevia väkäsiä varten? Ellei niin siihen kuuluu hehkulamppu.

Oletko apusimpukkaa rasvannut? Tee se ennenkuin alat kaikkia ehjiä niveliä vaihtamaan.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Avatar
Ladaritari
Lada kerhon jäsen
Viestit: 526
Liittynyt: 3.1.2012 20:30
Paikkakunta: Korpilahti (Jyväskylä)

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Ladaritari »

Jaa-a, ei siinä umpiossa ole kolmea koloa mihin normaali H4 polttimon kuuluisi asettua, siinä oli joku semmoinen jännä osa joka piti ensin liittää polttimon taakse ja sitten siinä oli kaksi väkästä jotka tarttuivat umpioon. Se normaali H4 polttimo istui mielestäni todella huonosti paikoilleen ja jäi heilumaan, kun ajaa monttuihin niin valon suuntaus ikään kuin muuttuu koska se polttimo heiluu umpion sisässä... Hetken nettiä selaillen kaverini löysi motonetin sivulta samanlaisen H4 polttimon kuin mikä tuossa Ladassani oli kiinni, tai ainakin saman näköisen:

https://www.motonet.fi/fi/tuote/431354/ ... NEKAYTTOON

Tuossa oikein lukee et ei tieliikennekäyttöön, mutta eipähän sitä kukaan huomaa mikä polttimo mulla Ladassa on, ei kai siinä muu auta kuin hakea motonetistä tuommoisia ja laittaa paikoilleen.

Empä ole sitä apusimpukkaa rassannut, se on kyllä toisaalta helppo ottaa pyödälle kun ei ole kovin monella pultilla ja mutterilla kiinni, nyt lumet ainakin sulivat vesisateen takia kokonaan pois Jyväskylästä joten tällä autolla on mahdollista pysyä tiellä ja kädet on kuin kippari kallella kun saa rattia vääntää tosissaan :lol: Mut täytyypi ottaa tuo apusimpukka irti ja rasvata sitä, jospa sen ohjauksen saisi sillä keinolla kuntoon.
Ladafarmillani on 100 Ladaa:
90 takavetoista
9 Nivaa
yksi Samara
+ muuta itäkalustoa runsaasti
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Ainakin joskus oli satawattisia halogeenipolttimoita, jotka eivät olleet tarkoitettu liikennekäyttöön. Vuosikaudet ne meninät läpi katsastuksessa eivätkä pilanneet valaisimen heijastinpintaa kuten väitetään.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Avatar
naco
Lada kerhon jäsen
Viestit: 216
Liittynyt: 28.11.2008 4:26
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja naco »

pressa kirjoitti:
Ladaritari kirjoitti:halunnut rekisterikilvet ilman sitä EU-tunnusta, mutta se ei muka jotenkin ollut mahdollista
Tämä on jo toinen topikki missä rekisteröinissä on annettu eu-kilvet jollain ihme sepustusperiaatteella, ja molemmissa tapauksissa sitten meinataan jälkeenpäin maksaa niistä lyhyistä (ei eu) kilvistä. Onko nyt todellakin niin että käyttämillänne konttoreilla ei ole varastossa yksiäkään kilpiä ilman eu-tunnusta? Kyllä hyvin palvelevalla konttorilla on aina lyhyitäkin kilpiä hyllyssä ja rekisteröitäessä niitä myös saa, ei tarvitse erikseen jälkeenpäin maksaa.
Laitan tämän nyt tänne, niin kaikki näkee!

- Kaikkialle suomen katsastusasemille toimitetaan nykyään vain ja ainoastaan EU-kilpiä ensirekisteröintiä varten. Jos jollain konttorilla sattui olemaan vanhat vielä, niin onneksi olkoon!!

- Mikäli ajoneuvo on ollut joskus rekisteröity Suomeen ja vanha numerotunnus on vapaa, voit halutessasi tilata autoosi vanhan tunnuksen omaavat kilvet ennakkoon ja lyhyenä, ei eu- kilpenä tai vielä pienempänä 113 x 301mm pienkilpenä.

- Mikäli kyseessä on auton ensirekisteröinti, niin ensimmäisenä konttorin hyllyssä olevat annetaan ja ne on tätänykyä EU-kilvet. Piste!

EU-kilven voi myöhemmin vaihtaa ei eu-kilveksi ilman mitään perusteluita ja silloin asiakas maksaa voimassaolevan kilpimaksun.
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3582
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Re: VAZ-21061 -1991 - 1500SL - Viron Lada

Viesti Kirjoittaja AI »

1970 Ladaan laitoin palaneen hehkulampun tilalle tuollaisen hehkulamppukantaisen H4 lampun niin eikös heti ensimmäisessä katsastuksessa tullut yksi hylkäykseen johtanut vika siitä. Nyt siinä on Hella-merkkinen hehkulamppu joka maksoi muistaakseni 2,95 €.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Vastaa Viestiin