Seuraava teksti on kopioitu suoraan tuolta "Kokemuksia" alueelta
Tällä hetkellä kaikki hitsaushommat on tehty. Keväällä pistän jarrut kuntoon ja muut pikkuasiat ja sitten liikenteeseen. Loppuun hieman kuvia mitä on tullut napattuaEnpä oo tästäkään ladasta vielä yhtään mitään kirjotellat, mutta aloitetaas kun on aika iso projekti. Eli faijalta tuli hommattuu tommonen "vähä" ruosteinen -73 combi. Etulattioita ei ole ja repsikan puolen kylkeen on ruoste iskenyt. Repsikan puolen etulokarissa oli enemmän reikää kuin peltiä. Lokarinhan olisi voinut vaihtaa kokonaan, mutta itse en semmoiseen hommaan viitsinyt ryhtyä niin aloin hitsaamaan peltiä kiinni. Silloin samalla päätin että en rupea tästä mitään hienoa tekemään vaan antaa olla tälleen että pala hitsataan kiinni ja siihen heitetään sitten maalit päälle.
Jarrut ei toimi, ilmeisesti pääsylinteri sökö. Bensaa ei tule omalta tankilta, sieltä tulee vain jotain ruskeeta mönjää jota ei juuri bensaksi voi sanoa. Hitsaus hommia on tehty sen verran että enää pitää hitsata repsikan puolen takapyöränkaari ja sitten on vielä ne vaikeimmat etulattiat.
Tänään yritin saada auton liikkumaan tuosta kuopasta pois johon auto on vuosien aikana painunut. Startilla yritin pyörittää, mutta ei jaksanut nousta. Virittelin sitten konehuoneeseen bensa "tankin", josta auto saa bensaa. Mehukatti pullo toimi hyvin tässä tilanteessa. Akku kiinni ja auto lähti käyntiin niin kuin kuuluukin. Ensiksi kytkin tuntui tosi oudolta ja se toimi vähän miten sattuu joten ilmasin sen. Sen jälkeen yritin ajaa sitä pois kuopasta ja lankkujen avulla sitten lopuksi sain sen pois. Vähän ajelin pihalla eestakas ja ainakin käsijarru toimii paremmin kuin tän hetkisessä käyttöautossa. Bensapummpukin näyttää vuotavan oikeen kunnolla kun se pissii paineella ulos
Sitten ajelin auton lankkujen päälle että on helpompi hitsailla ja laittaa jarrut kuntoon. Ehkä sitten vasta ensivuonna rupeaa ihmettelemään niitä tulli, rekisteri ja sun muita paperihommia...