VAZ-21013 - 1986 - "Tsar Bomba" - Ikuisuusrojekti

Takavetoiset Ladat: 2101-2107, myyty Suomessa vuosina 1971-1997

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Alueen säännöt
Otsikoi postauksesi muotoon:

TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)

Huom! Ketjun nimeämisessä saa ja on toivottavaa käyttää hieman mielikuvista sääntöjen puitteissa jotta autosi erottuisi muiden joukosta. Jos autoillasi on esimerkiksi nimi tai joku muu kuvaus projektista olisi suotavaa pelkän mallinumeron ja vuosiluvun lisäksi.
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

VAZ-21013 - 1986 - "Tsar Bomba" - Ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

Juu elikkästä tuossa viime talven aikana tuli hommattua itelle nappisilmä. (ja vähän aikaa sitte toinen mokoma, siitä tuonnempana lisää että miksi ihmeessä ja mistä ihmeestä mutta nyt aluksi taijan turinoija tämän ensimmäisen yksilön tämänastisen matkan) Elikkästä oli jo pitemmän aikaa halu ollu hommata rojektiauto ("semmonen tunne perseessä kuten yhessä hienossa elokuvatekeleessäki asia ilmaistaan :lol: ) ja nyt sitten kun pääsi tonne ruotsin puolelle kouluun niin parani tuo ns. "likviditeettitilanne" ja kaverin kanssa löydettiin kotipitäjältä passeli halli kohtuuhintaan niin tottahan se päätettiin vuokrata puoliksi kaiffarin kanssa niin pääsee kaveri laittaan datsunia ja sain alkaa ite kattelleen autonraatoa hellään huomaan.

Itse autohan löyty sitten Kempeleestä tovin jos toisenki kuumeisen nettiauton selailuhetken jälkeen. Matkalla ensin käytiin kemissä piipahtamassa kattoon yhtä kadettia, joka oli tosi näppärässä kunnossa, ainoa vika siinä oli ettei pysynyt tyhjäkäynnillä.. Ei kuitenkaan tarttunu mukaan koska oli sen verran vähän laittoa (oli hitsattu ja maalattu yms. ainoa vika tosiaan tuo tyhjäkäynnin puute, myyjä kertoili että ehkä kaasarissa vettä ja johtuis siitä) Oli tarkotus myös Raahessa piipahtaa kattomassa erästä 190E tenavamersua joka oli turbotettu ja turbolle leimattu mutta toisin kävi eikä päästy sinne asti kun itätuuli vei mennessään ja nappiksella ajeltiin sitte kotia :D

tässä pari (kehnoa hämärää) fotoa nappiskasta ostokuosissa:

ostokuosi 1

ostokuosi 2

siitä se ajatus sitten lähti kjehkjeh..
Paluumatkalla auto hieman protestoi osotteen vaihdosta; kerran kun sammutti niin ei jaksanut pyörähtää käyntiin.. Vähän aikaa odoteltiin niin nappis oli taas menotuulella, vaan ei kauaa mennyt kun pysähdyttiin kusitauolle ja sehän päätti sitte taas sammahtaa ykskaks tyhjäkäynniltä. Sama juttu taas, vähän aikaa odoteltiin niin taas matka jatkui, tällä kertaa ajettiin suorinta tietä hallille ja larborgiini pilttuuseen lähempään tutkailuun.

pilttuussa 1

pilttuussa 2

Lähempi tutkailu paljasti päävirtajohtojen olevan vähän niin ja näin kunnossa jotenka ne siis uusiksi. Akku oli siirretty takakonttiin, ilmeisesti turbotusaikeita silmällä pitäen, sainhan pieneen lisähintaan kuvien mukaisia turbohilppeitä siihen mukaan:

turpiini

cuuleri

Johdot tosiaan uusittiin. Myös laturin kunto tarkastettiin ja todettiin laturin olevan ihan hyvässä hapessa vielä. Laturi siis takasi pirttiin ja koekäynnistys, annettiin tovi käydä tyhjää ja todettiin että ainakin toistaiseksi pelaa :D
Alunperin oli tarkotus että ajelen autolla vähän aikaa ennen kuin alan sitä sen enempää atomeiksi laittamaan, vaan toisin kävi ja rassailuhimot veivät voiton, tässä tulos:

sisätilat purettuna...

...kuten näkyy...

ja pitihän se tuokin nykiä pois pirtistä ku nyt kerran vauhtiin päästiin :D

Sitten otettiin moottori työn alle kun se nyt oli vähän "huoltoystävällisemmässä" tilassa jos nyt niin voi sanoa. Kansi pois hilppeineen päivineen ja se oli tämän näkönen likempää katottuna:

http://aijaa.com/3LuzAN
http://aijaa.com/tFR07Q

Jotenka huoltoa vailla oli. Ja tältähän lohko ja männät näytti sitten ensitarkastelulta että ei ollu senkään puolesta huono ratkasu tuo paketin aukasu :)
Pienen pintapuolisen putsaussession jälkeen oli jo hieman fiksumman näköstä noin niinku päällepäin ainaki :)
http://aijaa.com/vvCJ5Q

Aikaa vieri jokunen tovi (kuten otsikostakin voi päätellä niin ei ole kovin paljoa ressiä revitty tämän rojektin kanssa :lol: ) ja kaikenlaista pientä tuli siinä touhuttua, mm:

-Kansi vietiin koululle ja siellä kiltit Cnc/tuotantotekniikan pojat joita leikkisästi sorvareiksikin kutsutaan ottivat kannesta n.1mm vähemmäksi ja samalla venttiilit ja seetit hiottiin ja ylipäänsä puhdistettiin kansi kauttaaltaan:
http://aijaa.com/bQJ3Uv

-Lohko puhdistettiin, soodapuhallettiin ja maalattiin:
http://aijaa.com/en3Eio
http://aijaa.com/mVJehW
http://aijaa.com/tshrqE

-Myöski muita osia pikkuhiljaa maalailtiin ajan saatossa:
http://aijaa.com/JEhe67
http://aijaa.com/vC6JdO
http://aijaa.com/DbZ05Q
http://aijaa.com/w2gvY8
http://aijaa.com/6e5Gi2

-Weber 32/36 dgv tuli hommattua free technicsiltä parin suuttimen kera.. Ladan mukana tuli kyllä Weber 32/36 dgav vaan kun sitten kävi ilmi että kyseisestä webrusta puuttui automaattiryyppy kokonaan ja kuitenkin tuo manuaaliryyppynen dgv on free technicsinkin mukaan pitkäikäisempi ja luotettavampi pitkällä aikavälillä. Myös 4-2-1 peltisatsi ja nivan nokka löysivät tiensä minun luo
webru
peltisatsi
nokka

Alakertaa käytettiin myös auki. männät oli aivan hyväkuntosen näköset mutta veivin laakerit päätin uusia. Alakerta nyt oli oikeastaan muilta osin aivan hyväkuntonen (ainakin omalla arviointikyvylläni tulkiten :shock: ) jotenka muuta sinne ei oikeastaan öljypohjan tiivistettä lukuunottamatta laitettukaan uutta. Tokihan nuo olisi vaikka kaikki lakerit ym. stefat voinu samalla vaivalla uusia mutta noh.. näillä nyt sitten mennään, eiköhän siellä paikat kestä, toivotaan ainakin näin :D

Veivin laakereiden uusinnan jälkeen kokoamisvaiheessa sattui pikku hanskavirhe pirulainen ja kiertokangen pultti otti ja katkesi. Syyksi sitten huomasin oman huolimattomuuteni; olin kirinyt nuita pultteja liian kovaan momenttiin :lol: Kyllä siitä itkua, parkua ja kiroilua ja itsensä ruoskintaa seurasi vähän aikaa jonka jälkeen otin yhteyttä mansemotorsiin josta sitte käytetyt mutta ehjät pultit tilalle (uusiakin olis toki saanu mutta olis mennyt pidempään niiden toimituksessa kun ei ollut heillä varastossa ja kun käytetyt sai pelkällä lähetyskulujen hinnalla niin päädyin sitte niihin) ja uusintayritys, tällä kertaa vähän paremmalla menestyksellä ja alakerran sain kasattua :)

Ja ylläripylläri, aikaa taas vierähti tovi ellei toinen ja kolmaski mokoma mutta niin vain tätä nykyä kone rupeaa olla aika hyvällä mallilla kasassa, nyt pari päivää sitten laitoin manselta läjän osia tulemaan (tulpat, tulpanjohdot, öljynputsarin, pari bensafiltteriä, kiilahihnan yms.) ja ne kun saapuu perille niin niillä sitten pitäis saada kone kasaan. Tällä haavaa kone näyttää tältä

Niin, entäs sitten kori ynnämuut "sivuseikat"...? no, kävi ilmi että kori oli jokseenkin hapan kuskin ja vänkärin etulattioiden kohdalta joten ne vaatisi aika reilua paikkausta. Hommasinkin jo valmiit lattiapalat sitä operaatiota varten mutta nyt sitten tullaankin tuohon aiemmin mainitsemaani toiseen nappisilmään; nimittäin sattumoisin tori.fi:stä kaveri vinkkasi mulle läheltä löytyneen nappisilmän ilmotuksen. Auto osoittautui hyväkoriseksi, ainoastaan yhden pienen paikan tarve vänkärin lattiassa, muuta en siitä löytänyt, pääsisi vähemmällä vaivalla kun ei tarvitsisi hitsata niin paljoa. Lisäksi kyseinen nappiska oli valmiiksi muutoskatsastettu 1600 "isolohkolle" ja hintakaan ei ollut päätä huimaava joten ostopäätös syntyi, ei muuta kun traileri paikalliselta huoltoasemalta vuokralle, se mersan perseeseen kiinni ja reissun päälle

Tästä yksilöstä pari kuvaa ostokunnossa jos nyt jotain kiinnostaa:

http://aijaa.com/BPe80P
http://aijaa.com/Lz1qOo
http://aijaa.com/2dLyUF

Maalipinta oli huolella ja rakkaudella kasvanut ihka aitoa, ehtaa sammalta :lol:

http://aijaa.com/61924N
http://aijaa.com/JXyTal

ja joku edellisistä omistajista ollut kaikesta päätellen ladakerhon kannattaja jossain määrin :D

http://aijaa.com/m8ygap
http://aijaa.com/4FYuC3

Auto oli kuitenkin seistä nököttänyt nelisen vuotta ulkoruokinnassa joten odotettavasti jotain oli pakko olla vähän juntturassa ja niin olikin, nimittäin jarrut; oli pieni työmaa saada mokoma trailerilta pois kun takajarrut aivan jumissa :D ensitöikseen siis jarrujen kimppuun:
http://aijaa.com/lqDuyS
http://aijaa.com/hBuoHg
Tämä jarruremontti on vieläkin meneillään, ja edistymisestä lisää aina kun joku homma edistyy :) tällä hetkellä peräpää on kasassa ja etupään jarrut kuskinpuolelta auki. Loppuun vielä mainittakoon että tulevaisuudessa olisi tarkoitus istuttaa pussisetti alustan tehtäviä hoitamaan. Tästä myös tottakai lisää sitten kun on ajankohtaista :)
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

Noniin, nyt oli kyllä hyvä päivä kun ensin oli kerhon shopista pullahtanu postilunkkaan se ladan muistitikku jossa on kaikki korjaamokäsikirjat yms. ja sitten vielä kaiken muun hyvän lisäksi tuli matkahuollolta viesti, mansemotorsilta oli nuo aiemmin mainitsemani osat tulleet:
Kuva
Tuli tosiaan myös jarrupalat, kytkimen työsylinteri, kytkinkäpälän palautusjousi, uusia klemmareita pari pussia ja uuet tiivisteet etujarruille (ja juu on kaljapulloja taustalla, eikai sitä aina selvimpäinkää jaksa värkätä, järkihän siinä lähtis :lol: )

Tulpat ja johot paikoillaan:
Kuva
(on muuten komia tuo aatteen väri nuissa tulpanjohoissaki :lol: )

öljynputsari myöski paikoillaan sekä remmi:
Kuva

Kävi vain taas pieni hanskavirhe pirulainen tuossa remmiä kiristäessä oikeaan tiukkuuteen; pyörittelin räikällä vähän turhan ronskisti sitä mutteria joka lukitsee laturin siihen kiinnitysrautaan paikalleen ja siitä mutterista meni sitte penteles kierteet :? no, onneksi vain mutterista eikä laturin pinnapultista, muttereitahan tunnetusti saa uusia helposti :D
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

Oliskos muuten kellään tietoa että kun lohkossa on siellä vauhtipyörän päässä, kampiakselin tyvellä se yksi rasvatiivisteen koppa (vai mikä nyt viralliselta nimeltä onkaan) se mikä tulee kuudella pultilla kiinni niin kuinka lujaan ne täytyy kiriä, onko joku tietty momentti vai meneekö ihan näppituntumalla laittaa kiinni? juuri vaihdoin sen tiivisteen siihen koppaan nin siksi aattelin kysellä, veemäinen sitten kun kone ja kaikki on paikoillaan ja sitten alkaaki vuotaa sieltä jos on liian löyhässä kiinni :?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

jaa-a.. viikonloppuna ei perjantaita lukuunottamatta tullut tuota ns. "hallipäivystystä" harrastettua, lauantai meni henkilökohtaisen nesteytyksen parissa kaveriporukalla Torniossa ja sunnuntai sitten niissä jälkioloissa kotimatkaa taittaessa.. Mutta josko tälle päivälle koulun jälkeen sais raahattua ittensä hallille ja roplattua jotain, jos ainakin syylärin puhdistelis ja maalais fiksuun kuntoon ja vaihtelis etujarruihin tiivisteitä ja kattois mitä muuta siinä sitten keksii puuhastella :)
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

joooo jääny vähän tuo jutun kirjottelu tässä sivummalle mutta josko nyt vähän päivittelis, jos vaikka sattuu jotakuta kiinnostaan :P :D

tosiaan jotaki olen saanu aikaanki (jokseenki vähän tosin, osittain ihan laiksuuden johdosta mutta osan saamattomuudesta laitan kyllä flunssayskäpaskan piikkiin oli se sitten hyväksyttävää eli ei :lol: )

http://aijaa.com/mFU4mc
Pumpulta kaasarille menevää bensaletkua sommittelin vähän ja tuolleen se nyt sitte menee, taitaa olla aivan jees paikka, ei pitäis päästä flekti sitä teurastaan tuosta.. toki voihan sen (kait) tuohon nippusiteellä tms. kötystää kiinni jos epäillyttää mutta taitaa pärjätä tossa...?

http://aijaa.com/yb6qfZ
joskus sitä meikäläinenki tiskaa jotaki sentäs, jos ei muuta niin ladan kytkinkoppaa kerran 24 vuodessa :lol:

ja kyllähän siitä nyt sitte ihan kohtalainen tuliki että viitti lyyä paikalleen: http://aijaa.com/Y1GTjn ja http://aijaa.com/9z3wcB

Syylärinki soodapuhalsin puhtaaks ja suihkin pohjamaalin päälle (vaikkaki vasta tänä iltana toisin ku olin tänne lupaillu):
http://aijaa.com/FPuoXW
musta maali oli sitte lopuillaan niin pitänee kiiltävän mustaa kilinkolia hakea purkki kaupasta jahka vain ehtii nii sitte on syyläriki edustuskunnossa..

Moottori+laatikko kombo on yhtä laatikon kiinnityspulttia ja laturin kiristäjän mutteria vaille kasassa ne kun saa hommattua niin sitten saaki paketin nostaa keulille ja innolla kokeilemaan kuinka pahasti remontti kusi ja mikä hajoaa ku kääntää virta-avaimesta :lol: Ollu kavereiden kanssa puhetta että josko tämän sais kasaan ja leimattua 11.9. mennessä kun Oulussa on Hötsi silloin ja siellä kun ollaan nyt parina vuonna käyty niin olis hienoa käydä ladalla siellä pyörähtään :) jää sitte nähtäväksi että ehtiikö (saamattomuuttansa) siihen mennessä mutta katotaan miten käy :) onkos muuten ketään tuolloin menossa sinnepäin? ihan mielenkiinnolla jos sattuu törmäämään :)
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

Niin muutes, mitäs porukka on mieltä että kummin on helpompi/fiksumpi tehdä; laittaako laatikko moottoriin kiinni ja nostaa koko paketti yhtenä kokonaisuutena paikalleen vaiko sitten laatikko ja kone erikseen nokalle..? ajattelin nostaa koko pakettina kerralla keulille kun vähän hankalalta tuntui saada laatikko erikseen irtiki autosta ilman mtn kunnon laatikko "nostinta" tms. millä ois saanu laatikkoa kannateltua auton alla hyvin ja kun ei tuota nosturiakaan ole tuonne meidän karaasiin siunaantunu niin hankala auton alla muutenkin kannatella laatikkoa, mielipiteitä ja/tai neuvoja kiitos!
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Stuba
Lada kerhon jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 26.9.2011 15:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Pakettina ei oikeen meinaa sopia menemään ellei leikkele jäähdytin tunnelia.
On kyllä saatu menemään mutta kolhuja tulee. :) Ehkä helpoin olis laittaa eka moottori ja sitten vaihdelaatikko. Näin tuli tehtyä viime keväänä kun ei ole itelläkään nosturia käytössä.
Lada kardan...??? Njet... Volga
Avatar
pressa
Viestit: 10187
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja pressa »

Yhtenä pakettina menee jos autoa on nostettu ja ohjauksen keskitanko on irrotettu. Nostetaan moottoria siten että vaihdelaatikko jää alaviistoon, sitten lasketaan moottoria ja toinen nostaa vaihdelaatikkoa niin menee ilman kolhuja.
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

ahaa eli pressa nyt tarkotat ilmeisesti sitä simpukalta lähtevää, apukuskin puolelle menevää tankoa? ja sehän ei taida olla ku parilla mutterilla kiinni eli aika näppärä homma vissiin irrottaa?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
Stuba
Lada kerhon jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 26.9.2011 15:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Varaudu siihen että voi olla aika perkeleen lujasti kiinni se tanko... :) Sellainen ulosvetäjä hyvä irroituksessa mutta saa ilmankin irti. Tietty helpottaa kun moottori irti niin on tilaa.
Lada kardan...??? Njet... Volga
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

jooh, vähän päivitystä tähän välliin... elikkäs se tanko saatiin kyllä kohtuu helpolla irti, mutta ei saatu taiteltua koko pakettina keulille... noh, sitten ajateltiin että painitaan laatikko ja kone erikseen paikalleen--->hallitunkin avustuksella laatikkoa mallaamaan paikalleen ja muuten kyllä mutta yks niistä pulteista jotka yhditää laatikon kardaaniin (tai siis siihen laippaan) tuotti siinä määrin hitsit nousua että tältä erää luovutettiin :evil: nukutaan jokunen tunti ja kokeillaan uudestaan... tuntuis että laatikko olis johonki päin vinossa mutta ei vain ota selvää mihin päin, oliskos tähän mitään helevetin hyvää kikkaa kellään?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Avatar
pressa
Viestit: 10187
Liittynyt: 25.9.2003 13:23
Paikkakunta: Seinäjoki

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja pressa »

Oletko siis irrottanut kardaanin hardynlaipasta?? ja nyt sitä et saa takaisin? Jos irrotit hardyn niin varmaankin laitoit pannan sen ympärille ettei mene pilalle? Mikäli et niin joudut ostamaan uuden eikä kardaania tuosta välistä kannata koskaan (ellei ole hardynlaipaa vaihtamassa) irrottaa.
http://www.mansemotors.fi/kardaanin-kum ... dyn-laippa
Kuva
Avatar
Flaiman
Moderaattori
Viestit: 1883
Liittynyt: 14.8.2006 19:08
Paikkakunta: Jyväskylä

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Flaiman »

Menettääkö tuo hardy muotonsa ja menee epätasapainoon vai mikä siinä oikein hajoaa.
Lada Vesta -17
Lada 1500 Combi deluxe -84
Uaz 3741 -87
Avatar
Stuba
Lada kerhon jäsen
Viestit: 197
Liittynyt: 26.9.2011 15:47
Paikkakunta: Mäntsälä

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Stuba »

Ei kyllä tullu itekkään mitään pantaa tuohon viriteltyä kun vaihdoin omaani paremman käytetyn tilalle. Meni kaikki paikalleen eikä ravista...???
Lada kardan...??? Njet... Volga
Avatar
Tommisatta91
Viestit: 156
Liittynyt: 30.12.2014 4:57

Re: VAZ 21013 1986 "Tsar Bomba" ikuisuusrojekti

Viesti Kirjoittaja Tommisatta91 »

sain kyllä hardyn takaisin kardaaniin ja melkein kokonaan laatikonki hardyyn kiinni mutta yksi laatikon pultti vastustelee eikä millään tahdo mennä paikalleen :?
"-mikä ei surise eikä mene perseeseen...? -venäläinen perseensuristin"

käykää toki kurkkaamassa: https://www.facebook.com/VeikonHerrasmi ... =bookmarks
Vastaa Viestiin