Samaran vasen vilkku

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
veikkohirvi

Samaran vasen vilkku

Viesti Kirjoittaja veikkohirvi »

Tuli ensimmäinen sähkövika Samaraan vm-95 1500i. Kun laitoin vilkun vasemmalle, toimi ok. mutta kun painoin jarrupoljinta vilkku vasemmalle lakkasi aina toimimasta. KUn irrotin jalan jarrulta vilkku pelasi taas?
NO tutkin aikani maadoituksia ym. juttuja enkä löytänyt vikaa.
Sattui sitten olemaan kova pakkasyö, ja olin jättänyt käsijarrun päälle, ja oikeanpuoleinen takajarru oli jäätynyt jumiin. Aikani yritin ajamalla saada jarrua irrottamaan, mutta ei onnistunut. Sitten keksin lämmittää jarrurumpua hiustenkuivaajalla ja sehän auttoi.
Mutta ihme ja kumma samalla hävisi tämä vilkun vika?? Nyt toimii vilkut moitteettomasti. Osaisko joku sanoa tähän jotain? olisiko jollain ollut samaran vilkkujen kanssa ongelmia? :?:
Avatar
samarai
Lada kerhon jäsen
Viestit: 10463
Liittynyt: 25.9.2003 23:24
Paikkakunta: г. Тарту , Э€€P

Viesti Kirjoittaja samarai »

itsellä oli sama juttu oikean vilkun kanssa, mutta se loppui muistaakseni (monta vuotta sitten) kun vain paransin takavilkun polttimon kontaktia.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
JouniS

Ladan takavaloissa se ongelma piilee

Viesti Kirjoittaja JouniS »

Avaa se vasen takavalo paketti takaluukusta käsin, siellä on aika hepposet "kaapeloinnit", putsaa liitokset ja lisää (jos ei jo ole) maadotusjohto, vaikka itse lamppupaketin pultin alta. Pitäis auttaa, autto mulla. :wink:
Vastaa Viestiin