Wau!

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
mimosa_00

Wau!

Viesti Kirjoittaja mimosa_00 »

Olen nyt liittynyt itsekin korkeampaan kastiin. Ladan omistajaksi :D Helmi Lada on 1200L –88. Ulkonäkö ei niinkään hurmannu mua, mut auta armias ku pääsin puikkoihin ni se oli menoa se! En o aikasemmin ajellu takapotkul talvel, mut tästä lähin luultavasti jokaisena tulevana talvena. Välil penkasta vähä tukee mut eipä se Ladan pelleisä kauhiast tunnu. Ollaa sitä pari kertaa jääty risteyksii jumii mut ei se haittaa ku sen tietää. Alkuperänen ruori pitäs vaihtaa ni pääsis kunnol pyörittelee :) *hih*

Oon kans huomannu että ihmeesti aina hymyilyttää ku hyppää Ladan puikkoihin...mistäköhän lie johtuu? :)
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Se on se "ei riemulla rajaa, kun..." :mrgreen:

Ladalla ajavat iloiset ihmiset :mrgreen:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Avatar
Boris
Viestit: 603
Liittynyt: 28.9.2003 19:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

Onneksi olkoon!

Tosin kyllä ne Ladan pimeät puoletkin tulee sitten aikanaan esille.

Kuvaavien otsikoiden käyttäminen topikeissa on muuten suositeltavaa.
LadaKostaja

Viesti Kirjoittaja LadaKostaja »

Tosin kyllä ne Ladan pimeät puoletkin tulee sitten aikanaan esille.


JAA pimeät puolet????
Onko niitä valoisiakin puolia ladassa?? Eipä paljon tunnelipäässä valo häämötä, katsastus kylläkin, ja synkkä sekin....

Ladan pimeä puoli HAH! :lol:
Avatar
Boris
Viestit: 603
Liittynyt: 28.9.2003 19:46
Paikkakunta: Tampere
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Boris »

LadaKostaja kirjoitti:
JAA pimeät puolet????
Onko niitä valoisiakin puolia ladassa??
No siinä ajovalojen etupuolella on yksi, olettaen että ne valot on päällä.
Vastaa Viestiin