Projekt lada 1200L tbo

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Projekt lada 1200L tbo

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

Nonnii, aattelin tehä oman topicin tälle, jos jotain sattuu vaikka kiinnostaa. Kori ei mitään maailman parasta antia ole, esim. helmat vaihdetaan uusiin ja pohja käydään läpi kokonaan. Sitten uusi kirkas punainen maali päälle. Vanteet sain tänään puhalluksesta ja vedin heti sinkkimaalin päälle ja sitten valkoinen. Sisustassakin on hieman siistimistä.

Eli, 89 vuoden 1200L mallin laabori, jota hieman kutitellaan :lol:

Hommahan on ihan alkutaipaleella, tänään pitäs väsätä pakosarjaa siihen malliin, että turbo pysyy omin avuin kiinni.

Puhallin on jonku mitsun, hukkaportti on s2:sesta audista ja kaasarina on weberin 32 tattelssoni.

Vermeitä:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2021.jpg

Kori alussa:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2024.jpg

Vanne, pohjamaaleis:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2022.jpg

Konehuone:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2014.jpg

Konehuone:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2011.jpg

Sisusta alussa:
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... va2025.jpg
Viimeksi muokannut -jusu-, 23.8.2007 22:26. Yhteensä muokattu 8 kertaa.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

onko toi turbo sierrasta toi kaasutin? sopiko vakio kaasu vivustoon?
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
Avatar
Mara
Viestit: 1403
Liittynyt: 11.5.2006 17:44
Paikkakunta: Kymenlaakso™
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Mara »

Heh, samanlainen kaasari ja painekotelo kun mullakin! :D
Oli vaan just toisinpäin, eli lähtö v.koppaa kohti, oli coolerin takia niinpäin.
Kuulemma ainakin mun omat oli lähtösin just Stockmanni Sierrasta.
Vivustoa joutu muistaakseni vähän modaamaan, mutta kyseessä olikin Axteekin venakopallinen kone.
2102 16V ex.
2103 -75
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

joo, sierrasta on kaasari. Vivustoa joutuu kans hieman pajottaa, mut ei pahasti. Painekotelon kans sitte käännän toistepäin, kun cooleri tulee.
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Viesti Kirjoittaja iigorr »

-jusu- kirjoitti:joo, sierrasta on kaasari. Vivustoa joutuu kans hieman pajottaa, mut ei pahasti. Painekotelon kans sitte käännän toistepäin, kun cooleri tulee.
painekoteloa ei sinänsä pysty kääntämään kun se pohja ei ole symmetrinen..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

joo, huomasin kans ku otin sen pois :P
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

Ei oo kerenny ladalle tekemään juuri mitään, mutta tänään oli töis vähä rauhallisempaa, niin tinailin käyriä. Vielä putket yhteen, nii ois turbolle paikka valmis.


Pakosarjan jatke turbolle vaihees.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada001.jpg

Pakosarjan jatke turbolle valmis.
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/lada.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a001-2.jpg

Vanteetki sai väriä pintaan.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada002.jpg

Pientä mallailua.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a002-1.jpg


Tulee aika ahasta, kun ton hukkiksenki tonne vielä survoo.
Viimeksi muokannut -jusu-, 24.4.2007 23:07. Yhteensä muokattu 6 kertaa.
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

Pikkusen alotin lattiaa laittamaan, löyty sieltä hienoja korjauskikkoja, yhden ruostuneen sauman päällä oli rautasahanterä ja pakkelia päällä :D

http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk054.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk058.jpg

Siitä jolleki hyvät recarot :lol:

http://img.photobucket.com/albums/v500/-jusu-/mk055.jpg

Edit:

Tommoset hilppeet tuli tos viikonlopun aikana.
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... ada004.jpg
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... a001-3.jpg

Jotai uutta, ei kovin kummosta. Vielä hukkaportille pitäs tila jostai katella ja painekotelo "kääntää". Modaan varmaan tosta vanhasta, tai sitte rakennan uuden. :roll: Mites muuten, onko hukkaportille haitaksi, jos sen esim. laittaan kyljelleen toimimaan? Vai onko suositeltavaa mahdollisimman pystyssä?
ralli lada
Viestit: 848
Liittynyt: 12.4.2005 20:38
Paikkakunta: jämsä�

Viesti Kirjoittaja ralli lada »

ainakin 99Turbossa on ulkoinen hukkaportti melkein vaakatasossa, tai ainakin lähempänä vaakaa kun pystyä. ( jos oikein muistan)
21013 2300tic
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Re: Projekt lada 1200 thyrbo

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

Nojoo, pikkusen taas saanu jotain räpellettyä, eli downpipea aloin rakentamaan ja painekotelonreijän käänsin toiselle puolelle. Hukkikselleki sain laipat ja seuraavaksi sen kiinnittäminen pakosarjaan.

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3227.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3228.jpg

edittiä: hukkaportille vähä tein vielä illalla paikkaa, huomenna hitsi laulamaan

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3229.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3230.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3231.jpg
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Re: Projekt lada 1200 thyrbo

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

nonii, löytyhän sille jonkinlainen paikka, luultavasti käännän vielä ton "paluupuolen" alaspäin ja sieltä sitte putken kylkeen.

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... G_3235.jpg

Onkos semmosta kumiletkua, mikä kestää pakokaasua ja kuumuutta? Muistelisin että oisin jossain rojektissa nähnyt käytettävän semmosta hukkikselta pakoputkeen.

Edittiä: löysin jopa koneelta tuon kuvan

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... Toyota.jpg
Avatar
iigorr
Viestit: 553
Liittynyt: 23.8.2004 19:33
Paikkakunta: karjalohja

Re: Projekt lada 1200 thyrbo

Viesti Kirjoittaja iigorr »

-jusu- kirjoitti: Onkos semmosta kumiletkua, mikä kestää pakokaasua ja kuumuutta? Muistelisin että oisin jossain rojektissa nähnyt käytettävän semmosta hukkikselta pakoputkeen.

Edittiä: löysin jopa koneelta tuon kuvan

http://img.photobucket.com/albums/v500/ ... Toyota.jpg

tarkottaako se jos joku on sellaista käyttänyt että se kestää :D vähä näyttäs joltain metalli päällysteiseltä letkulta..
Ex:niva:-89
2101:-75,77,87,89
2104:-88,97
2105:-82x2,88,91x2,93,
2107:-86,87,89,94x3,95,96
2102 -85 1700+remmi,http://www.youtube.com/watch?v=ENUIMdz21y0
nykyiset:konela turbo
-jusu-
Viestit: 125
Liittynyt: 3.9.2006 19:58
Paikkakunta: Virrat

Re: Projekt lada 1200 thyrbo

Viesti Kirjoittaja -jusu- »

no ei :D nii, kai toi jotain metallipunos paskaa on.. ei sen väliä, kuhan vaa vähä taipuis. :shock:
Avatar
larbatzi
Viestit: 140
Liittynyt: 4.10.2004 9:09

Re: Projekt lada 1200 thyrbo

Viesti Kirjoittaja larbatzi »

älä käytä nylokki mutereita turbossa ei ole mitään vastaava hyötyö niistä sillä se sininen osa sulaa pois.
kaikkea ei voi koskaan tietää
R.I.P Lada 2104 1700i -96
Vastaa Viestiin