Sivu 1/2

Lada 110 16V farmari

Lähetetty: 20.3.2004 11:55
Kirjoittaja samara88
Onko kellään tietoa, mihin kannattais kiinnittää huomiota jos on ostamassa kyseistä vekotinta? Äidillä on 16V HB-korilla, ei ole ollut mainittavia. Pitäis saada kohtuuhintainen uudehko farkku ja mieleen ei tullut muuta kuin pysyä merkissä. Tarkoitus olisi laittaa kyseenomainen auto, jahka saan ensin myytyä tuon tuning-Samarani... Ilmoituksessa mainitsemani hinta ei ole aivan viimeinen, otan vastaan asiallisia tarjouksia.

Lähetetty: 20.3.2004 12:35
Kirjoittaja ladamaster
Farmari on melkein sama auto kuin HB, joten ongelmat ja "ominaisuudet" ovat samat.
Tavaratila on iso + takapenkille mahtuu pitemmät ihmiset istumaan; ei osu pää kattoon niin helposti :D
Kokemuksia autosta alkaen 23.06.2003 / 25800 km.

Muuten lue lisäkokemuksia 110 palstalta...

jeps

Lähetetty: 20.3.2004 21:32
Kirjoittaja Lada-Jussi
farmarimallia on saatavilla (jos käytettyä hankkii) myös Euro-2 versiona, missä on 1-2 hv enemmän ja väljemmät direktiivit. Lähinnä vuonna 2000 käyttöön otetut tyyppiä 21113-R00-110 uudemmat 21113-S00-130 on Euro-3

110-palsta?

Lähetetty: 23.3.2004 15:54
Kirjoittaja pena
ladamaster kirjoitti: Muuten lue lisäkokemuksia 110 palstalta...
Onko jossakin 110-palsta erikseen???

Re: 110-palsta?

Lähetetty: 23.3.2004 17:25
Kirjoittaja ladamaster
pena kirjoitti:
ladamaster kirjoitti: Muuten lue lisäkokemuksia 110 palstalta...
Onko jossakin 110-palsta erikseen???
Tuossahan tuo on tässä samassa valikossa: lisäkokemuksia 110:stä.
Siellä on varsin kattava kokemusvalikoima 110:stä.

Lähetetty: 29.3.2004 20:31
Kirjoittaja samara88
Azoo... Nyt kait sitä pääsee tällä viikolla käsiksi omaan 110:n. Löytyi tuolta läheltä Kuopiota 2001 16V farkku ja ajettu 45 tkm. Haen auton pois keskiviikkona ja sitten pääsee katsomaan, miten se yhteinen taival alkaa sujua.

Lähetetty: 30.3.2004 22:48
Kirjoittaja samara88
Onko kenelläkään kerholaisella kokemusta siitä, käykö Samaran keskiöllä oleva tarvikeratti 110:n? Muistelen lukeneeni joltakin palstalta jo aikoja sitten, ettei se käy? Kun ois tuossa Samarassa aikas hyvännäköinen Simonin ratti ja mieli tekee laittaa se 110:n...

Lähetetty: 1.4.2004 10:47
Kirjoittaja samara88
Kyllä näkyi käyvän! Nyt on 110:ssä tyylikkään näköinen ratti ja ajotuntuma monin verroin parempi. Pitää laitella kuvia tulemaan, kunhan kerkiää.

Lähetetty: 17.4.2004 17:47
Kirjoittaja max40w
kuvia? :wink:

Lähetetty: 22.4.2004 9:06
Kirjoittaja Jone
samara88 kirjoitti:Kyllä näkyi käyvän! Nyt on 110:ssä tyylikkään näköinen ratti ja ajotuntuma monin verroin parempi. Pitää laitella kuvia tulemaan, kunhan kerkiää.
Minkä valmistajan keskiö on kyseessä ja mistä niitä saa? Monellako ruuvilla ratti kiinnittyy keskiöön ja mikä on reikäkehän halkaisija? Luisin keskiö olisi vaatinut arveluttavan paljon muutostöitä.

Lähetetty: 25.4.2004 9:50
Kirjoittaja samara88
Voi kun en muista, mutta muistaakseni keskiö on valmistettu Italiassa. Siihen käyvät ainakin Simoni ja Luisi (Momo?), muistaakseni. Keskiössä on päällä kaikkiaan 11 tai 12 pultinreikää, jolloin on vaihtoehtoja eri malleille. Ostin itse keskiön Iisalmen Varaosakeskuksesta, joka kauppaa CD Cardicin tuotteita sekä Koivusen tavaraa. Jommasta kummasta luettelosta se löytyi. Itsellä rattina on Simonin X4:n (polyuretaania). Voisin laittaa kuviakin, kunhan joku voisi ystävällisesti kertoa miten näihin kenttiin saa lisättyä kuvasia... Ei ainakaan minun järkeni riittänyt näin sunnaitaiaamuna ja normaali leikkaa - liitä - toiminto ei toiminut...

110 eurokojelauta

Lähetetty: 29.5.2004 17:48
Kirjoittaja samara88
Tuota, tuota... Onko kenelläkään tietoa tästä 110:n saatavasta "euromallin" kojelaudasta? Täällä internetin ihmeellisessä maailmassa on tullut vastaan kuvia kyseisestä kapineesta ja ei ainakaan minun silmiini näyttäisi yhtään hullummalta. Eli, haluaisin tietää mitähän tuo eurolauta maksaa ja onko mahdollista saada näin kerholaisten kautta? Ei ainakaan se henkilö, jonka kautta olen normaalisti tilannut näitä tuning-palikoita Ladoihin, tiennyt mitään hinnoista tai yleensä että tällainen on olemassa.

euroo

Lähetetty: 29.5.2004 18:08
Kirjoittaja Lada-Jussi
ainakin Omega-interillä on http://www.omega-inter.ru/tuning/?pos=973 europaneeli 110 sarjaan 6500 ruplaa, mutta toikin on Togliatissa, siellä kai parhaiten on kaikkea tuning juttua saatavilla Ladaan. Kohta tuon kojelaudan pitäis jo tulla tuotantomalliinkin joten sitten saatavuuskin paranee. Täällä hetkellä vasta pieninämäärinä valmistettavassa 2110M versiossa.

110 16 stw

Lähetetty: 27.7.2004 10:41
Kirjoittaja mikubra
Itselläni on ollut nyt 1,5 vuotta Lada 110 16V STW. Ostin sen uutena ja nyt on ajettu 30 000km. Kolme kertaa on siihen vaihdettu jarrulevyt aika surkeita taitaa olla kun niin usein on jouduttu vaihtamaan. Keskuslukitus piti hirveää rääkynää johon vaihdettiin ohjausyksikkö. Lämmityslaitteen kenno jouduttiin vaihtamaan nyt alkukesällä, kun työnsi höyryt sisään ja vuosi nestettä. Oli muuten kenno helvetin kallis osa. Pelkkä kenno olis maksanut 200 €. Onneksi meni maahantuojan takuuseen vaikka auton takuu on mennyt umpeen jo puol vuotta sitten. Ei tarvinnut maksaa kuin uuden asennus. Oli vissiin iso homma, kun kolme päivää auto makas Deltassa.
Takalasin pyyhkijän moottori uusittiin viime talvena. Nyt alkaa iskarit olemaan jo parhaat päivänsä nähneet.
Muuten auto on kyllä hintansa väärti. Kun autoa etsin niin kriteerit oli nämä: uusi pitää olla, farmari mallinen, eikä kovin kallis. Joten näillä painotuksilla se oli Lada.

Re: euroo

Lähetetty: 30.7.2004 18:58
Kirjoittaja mikubra
Lada-Jussi kirjoitti:ainakin Omega-interillä on http://www.omega-inter.ru/tuning/?pos=973 europaneeli 110 sarjaan 6500 ruplaa, mutta toikin on Togliatissa, siellä kai parhaiten on kaikkea tuning juttua saatavilla Ladaan. Kohta tuon kojelaudan pitäis jo tulla tuotantomalliinkin joten sitten saatavuuskin paranee. Täällä hetkellä vasta pieninämäärinä valmistettavassa 2110M versiossa.
Aika rehvakkaan näköinen kojelauta. Mistähän saisi kuvan rattia? Ei osaa venäjää.