2107 1600SL -90 IIZI

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Onhan ennen Helylää, siis tultaessa Värtsilästä päin, sellainen pieni pensaputka ja toinen vähän syrjemmässä. Niissä on ArkiTehtuuria.

Pitääpä minun kuvailla nuo kaikki ja laitella tänne. Niin ja heinot Gummikorjaamot ja mitä kaikkea autoiluun liittyvää keksinkin.

Seuraavaksi onkin sitten varattava aikaa että ehtii tehdä pisnestä ja kulttuuritallennusta.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Pitipä sekin nyt sitten maanantaina Kuusaalt Joensuuhun tultaessa tehdä mitä olin uhonnut olevani enää tekemättä!!! :shock: Kun polttoainemittarin valo alkaa palamaan matka-ajossa jatkuvasti niin vajaat 100km pääsee. Ettäs silleen.

Laskeskelin että Joensuuhun pääsisi, mutten muistanut jätin tankkiin viskaamatta yhden 10litraa, jonka jätin Kuusaalle nurmiporapensaksi. Kiteen Nesteen jälkeen päätin että otan viimeistään Reijolasta St 1 pari litraa. Sitten muistin suunnilleen Hammasladen kohdilla olevan Gulf -aseman ja sinne tähtäsin. 5km ennen Gulfia oli pikkukauppa jossa oli vielä 95pumppu, mutta hurautin sen ohi vaikka kuinka auto veti sinnepäin. Selittelin että ei se kuitenkaan enää ole käytössä.

No, sitten 3km ennen Gulfia meno loppui. Siitä vielä reilu 500m lasketeltiin ja jäätiin tienposkeen. Varoituskolimiota värkkäämään. Ja vaikka niitä kolmioita on joka hemmetin nurkka täynnä niin yhtään ei oltu muistettu työntää varapyörän ja pyöräkotelon väliin johon se kuuluu. Hätävilkut päälle, kanisteri kainaloon ja kävelemään.

Eihän noita pysähtyjiä juuri ole, mutta 50m käveltyäni kurvasi matkailuauto vierelle ja noukki kyytiin. Noin 2,5km oli matkaa Gulfille. Kiitos kovasti kyydistä jos vaikka sattuu herra lueskelemaan näitä ja vaikkei lukisikaan. Kertoi Herra imaisseensa 2 dieselauton tankin luttuun eli tiesi mistä on kyse kun polttonesteet vajuvat liikaa tien päällä.

Ostin 5litraa ja kävelemään. Liftasin. Noin 10 autoa kurvasi reippaasti kaukaa ohi, kun piennar on niin pieni. Moottoripyöräpoliisi pöristi ohi. Ajattelin että siellä varmaan mielenkiinnolla tutkitaan IIZIä, joka vilkuttelee hätävilkkuja venäläiseen malliin, ei ole varoituskolmiota ja elukka makaa repsikanpenkillä nääntyneen näköisenä. Jatkoin liftaamista ja valkoinen Saab peräkärryineen pysähtyi. Sattui vielä olemaan vasemmalle kääntyjien takia levike kohdassa, joten helpolla päästiin. Olin ehtinyt kävellä muutaman sata metriä.

Vanhempi pariskunta otti kyytiin. Kyselivät heti mistä ollaan kotoisin kun kuulivat Kuusaan puhepartta. Kertoivat myös juuri kyseisellä Saabilla joutuneet tyhjäntankinkirouksen uhriksi kun auto oli varsin vähän aikaan ollut heillä ja polttoainemittari toimi kuulemma jotenkin oudosti. Kiitos myös näille auttajille. Toivottelivat vielä siunausta ja hyvää matkaa Joensuuhun. Eli apua tarjoavat ne, jotka sitä ovat itse saaneet tai tarvineet.

Ei näkynyt moottoripyöräpoliisia eikä muitakaan uteliaita IIZIn ympärillä. Siinä se vilkutteli. Polttonestettä tankkiin ja mentiin. Koko episodi kesti puolisen tuntia. Harmi kun en taaskaan älynnyt kuvata tuota tilannetta. Olisi jotain tännekin laitettavaa.

Ja olisihan minulla ollut Autoliiton AL -turva, johon olen jo Vorkkalin kanssa turvautunut. Nyt vaan tiesin Gulfin olevan sen verran lähellä, että nopeammin saan litkua tankkiin kun teen tuon retken kävellen tai kyyditettynä. Ja hivenen hävettikin oma töpeksiminen etten viitsinyt ottaa toista polttoaineloppu -merkintää AL -turvan kirjoihin.

Aina sitä näköjään sattuu ja tapahtuu kun paljon kurvailee. Luulin tietäväni miten tuo pensamittari toimii, mutta muistelinkin kai jotain muuta autoa ja voihan tuo mittarin toimintakin jonkun verran muuttua. Mutta oma laskuvirhe ja hölmöily. Vaikka mitä hölmöä siinä toisaalta on että tulee noita sattumuksia. Kukaan ei loukkaantunut eikä mitään vakavaa sattunut.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Jaaha!!! Saatiinko sitten tyhjäkäyntipiiriin roska. Välillä häviää tyhjäkäynti. Toisinaan taas pelaa normaalisti. Joku siellä tökkii. Voiko uuden hyväkuntoisen paperipatruunasuotimen läpi mennä sellaisia roskia, jotka tukkivat tyhjäkäyntikanavan? Eihän suutin voi olla tukkeessa kun välillä pelaa. Eli jotain siellä nyt sitten on haittana.

En jaksa heti alkaa kaivella. Katsotaan jos vaikka asettuisi. Vai onkohan vika jossain muualla. Aina tätä samaa. Kai se johtuu siitä että autolla ajetaan paljon. Ei kai niitä sattumuksia muuten tulisi. Vaikka ei se seisova autokaan ikinä parane levätessään.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
THI-900
Viestit: 1714
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Jos kaasuläppä ei mene ihan pohjaanasti kiinni niin se aiheuttaa kaikenlaista tosi mielenkiintoista, niinkuin vaikka sammumisia ihan milloin sattuu.
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Olisiko tuo kaasuläppävika voinut tulla tuon tankin tyhjäksiajon seurauksena? Vai mikä lie kun pelasi niin hemmetin hyvin. No, tuosta menee moottori pesulle ja samalla kuurataan kaasarin ulkopuoli. Taitaa olla aika pahasti töhnää.

Samallahan tuon kaasuläpän tarkastaa. Enpä ole puuttunut kaasariin muuten kuin poistamalla mikrokytkinsysteemin. Ja kuluvia osiahan kaasarissa on. Tiedä vaikka se kaasuläppä tosiaan jumisi välillä. Kiitos vinkistä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
THI-900
Viestit: 1714
Liittynyt: 22.11.2005 14:04
Paikkakunta: Лаиxиa - SF (Soviet Finland)

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja THI-900 »

Mulla oli yks ozon semmonen missä ei menny läppä kunnolla kiinni ennenkuin putsas kaikki siinä likiympäristös olleet kikkareet kuntoon. Oli muuten villi tyhjäkäynti ku kävi epätaisen tasaisesti kaikkia kierroslukuja välillä 200-1800 :D
21013 1200L/1700 '87 RedBull &
2101 1200 '74 Kopeeka Classic &
21023 1500DL/1600 16V '83 Hoponderos
11x2101 2x2102 2x2103 2x2104 2x2105 7x2107 5x2108 2x2109 7x2111 4x2112 1x117 3x119
Lada on tilava perheauto, mutta kaikkien pää ei sovi sinne
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Kyllä se konehuone kuurauksen vaatii ja samalla puhdistuu kaasari ulkoa päin. Minulla on hemmetillinen pönttö AutoGLYM -liuotinta, mutta se on ollut Kuusaal, joten en ole päässyt toimeen. Nyt nappasin siitä 10litraa mukaan, joten sekin tekosyy poistuu ettei ole ollut kunnon ämneitä.

Ei tuo moottori ja ympäristö missään kökkökunnossa ole. Puhdas se on moniin muihin vekottimiin verrattuna. Tässä tarkoitan joitain omianikin, joita en ole kuurannut. Sitten kun on kuuraukset tehty niin säädetään venat ja kiristetään jakoketju samalla.

Mutta jälleen eräs sivuääni on alkanut käydä korviin. Se ei tule venttiilinostimista vaikka on vähän saman tyylinen. Taitaa raksuttaa polttoainpumpin työntötankoakseli. Pientä se ääni on mutta sopivalla ajolla ja pienillä kierroksilla kuuluu selvästi. Liekö kenelläkään kuulohavaintoa moisesta ja onkohan tuo edes mahdollista että kuuluu ajajan korviin asti? Pitänee kuunnella kun venat on säädetty. Ja kaveri on pakko nakittaa mukaan venasäätöön. On se niin ärsyttävä homma.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Nyt on sitten konehuonetta ja moottoria kuurattu ja liuoteltu. Virranjakana ja laturin pussitin todella hyvin. Näistähän on oppirahat maksettu. No, eihän virranjakaja niin herkkä ole, mutta samallahan se pussittaa.

Eipä tuota moottoria ja konehuonetta varmaan koskaan aiemmin ole pesty. Öljy, kura, pöly ja mitä kaikkea mössöä siinä olikaan oli palanut kiinni moniin kohtiin niin mahtavasti ettei siihen kovakaan liuotin pystynyt. Dieseliä olisi varmaan pitänyt käyttää. Eipä vaan viitsi sellaista ympäristötekoa tehdä. Saatiinhan sitä kamaa sitten raaputettua pois kun se oli vähän notkistunut. Ja painepesuri olisi tietenkin ollut poikaa, mutta kun ei ole sille tällä hetkellä letkuliitäntää. Kaasuttimen jalka ja kansi kyllä puhdistuivat. Nekin olivat ulkoapäin kuorrutetut melkoisella tervakerroksella. No, siisti siitä tuli. Josko vielä hommaisi painepesurille liittimen niin voisi kuurata nuo loput kamat irti.

Lämppärikanavien oikean sivusuulakeputken revin hemmettiin. Näissähän on enemmän kuin tyypillistä että se putki irtoaa sieltä lämppäripuhallinkotelosta eikä sitä saa millään takaisin. Jotenkin se liitosholkki tai sen kynnet hajoavat. Putki oli siis turhan panttina eikä sitä kautta mitään ilmaa voinut mennä sivusuulakkeelle. Hemmettiin siis. Ilmanputsarikotelossa olevan reiän peitin tietenkin ilmastointiteipillä.

Tämä poisto siksi, että kerran oltiin Kuhasalossa NeitiHauHaun kanssa seikkailemassa ja kastuttiin oikein kunnolla. No, keli oli sopiva ja etulasi huurtui pahasti. Puhallusta riitti, mutta vain repsikan puolelle. Liekö paineet karanneet osittain tuon aukon kautta. Mutta voihan tuossa lasille tulevassa torvassakin olla vikaa. Ja näissä on ennenkin nähty sellaista että juuri tuo kuljettajan puoleinen lasi saa huonommin puhallusta. Jääpä näkyväksi auttoiko tuo toimenpide mitään.

Meinattelin vaihtaa pissapojan suuttimet. Minulla on pussillinen sellaisia kokokromisia kahdella tuntosarvella varustettuja, joista siis tuntosarvista tulee suihkut. Hemmetin hienoja ovat. Eivät vain sellaisenaan sovi siihen suutinaukkoon. Täytyy kokeilla ensin suihkuaako niistä mitään Ladan surkealla pesulaitesysteemillä. Sittenhän sitä ei tarvitsisi kuin hieman viilata suutinaukkoa isommaksi ja avot. Näitä 2suihkuisiahan moni on asentanut. En vaan tiedä onko tuollaisia kromisia missään saatavana. Voipi olla että laitetaan tai sitten ei.

Täytyy vain toivoa, että pesuprojekti ei onnistu poikimaan sähkövikoja. Joskushan noita sain aina aikaiseksi.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Ei havaittuja sähkövikoja pesujen jälkeen. Oli tuo kuuraus aikakin tehdä. Muistetaan vaan ottaa umpioiden takakupit irti näiden pesujen jälkeen joksikin aikaa niin ei jää sinne muhimaan kosteutta. Ja jos ajellaan ilman niin ajellaan kuivassa kelissä ja pölyttömillä kaduilla.

Tuli pikkuisen ripeyttä tyhjäkäyntiin. Oman kiekkamittarin mukaan kuumana vähän yli 1000. Kaasusta hävisivät kaikki pykälät eli pienetkin hyppyominaisuudet. Muutenkin kaasupoljinreagointi tasaisempi. Ryyppykin nostaa kierroksia tasaisemmin.

No, ei ihme kun kaikki oli niin paksussa tervapaskassa. Saa nähdä miten huomenna reissunpäällä.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Mukava retki taas Sortavalaan ja vähän kävin seikkailemassa uusia reittejä. Ja otin PALJON!!! kuvia lupaamistani polttoainejakelusysteemeistä ja muualtakin. Ja saamari kun ei muistikortille mahdu kuin 7kuvaa. Siellä ei siis ole kuin ne 7. Ilmottaa todella huonosti että Memory Full vasta kun on otettu ehkä 20kuvaa.

Tämän takia en ole kovin innokas kuvaaja. Aina jotain kämminkiä olkoon sitten vilmirulla tai näitä nykyvehkeitä. En jaksa varmaan opetella käyttämään näitä leluja. Jotenkin kai se kortti pitäisi tyhjentää, mutta ei se ainakaan kuvia poistamalla onnistu. Harmittaa niin Perskeleesti!!! :evil:
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
AI
Lada kerhon jäsen
Viestit: 3582
Liittynyt: 23.9.2003 8:55
Paikkakunta: Kuivanto-City, Orimattila
Viesti:

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja AI »

PöyhöinKuusaalt kirjoitti:Jotenkin kai se kortti pitäisi tyhjentää, mutta ei se ainakaan kuvia poistamalla onnistu. Harmittaa niin Perskeleesti!!!
Kun kuvat on koneella ja tallessa niin kameran valikosta "Alusta muistikortti" niin sinulla on tyhjä muistikortti.
VAZ 2101 1970
Lada 2101 1972
Lada 2101 1973
Lada 2101 1974
Lada Niva 1991
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Reilut 650km kahteen päivään. Meinatteli vähän tuntua jo työläältä tänä iltana.

Piti ennen tämän päivän retkeä lisätä viivallinen eli Min - Max välillinen öljyä. Olihan tuota ajettu edellisen tarkastuksen jälkeen melkoisesti. Vähänhän se kuumana näköjään tihkuttaa öljypohjantiivisteen välistä. Ei aiheuta toistaikseksi toimenpiteitä. Ja kansipahvi henkäileen myös sitä jäähdytysnestettä kun kuumenee lähelle lehtan pyörähtämistä. Ei toimenpiteitä.

Takajarrut jyristää. Onhan tätä ollut jo jonkin aikaa, mutta en oikein muista koska tämä alkoi enemmän häiritä. Jarrut on uusittu alle 10 000km sitten eli silloin kun sain tämän valmiiksi. Mitähän syitä tähän voi olla? Ei kai ne lelut siellä irti voi olla. Jarruthan todettiin erinomaiseksi katsastuksessa muutama 3kuukautta sitten. Jyrinä on selvä ja melko voimakas kun jarrutetaan hiljakseen hitaissa nopeuksissa.

Mutta kyllä tuo pakoputkimelo on ärsyttävää!!! Nytkin kun oli paljon painoa ja tuli ajettua 2päivässä paljon niin se saamarin pörinä alkoi ärsyttää. Yritin muuttaa takapöntön asemaa, mutta ei onnistunut. Olisi kai pitänyt purkaa koko pakoputkisto, mutta olisikohan sittenkään muuttunut mikään. Jos on vaan huonosti sopivat pätkät.

Eli takapönttö ottaa lähes kiinni kontin pohjaan ja välillä osuukin esim. moottorijarrutuksissa ja tietyillä kierroksilla. Taka-akselin ylitys ei nyt sitten otakkaan pohjaan kiinni. Ei voi muuta toistaiseksi kun kärsiä tai yrittää olla huomaamatta pörinää ja meteliä.

Saas nähdä tuleeko 100 000km täyteen ennen kuin vekotin lähtee talviteloille Kuusaalle ja Vorkkali alkaa raatamaan talviaikaa. Jos kerran käy Sortavalassa ja ajelee Kuusaalle sekä pikkuajot täällä Joensuussa niin lähelle menee. Nyt taisi pyörähtää juuri 99 250km.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
Avatar
PöyhöinKuusaalt
Viestit: 7252
Liittynyt: 12.3.2007 0:05
Paikkakunta: MarkankyläKuusaa (KouvostoLiitto), KännykkätieKanervala

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja PöyhöinKuusaalt »

Läksinpä eilen asioille. Kännykkätien mutkassa vilkkua vasempaan. Pari väläystä ja vilkku hävisi. Lataus latausvalo syttyi ja viisari meni nollille. 50m peruustusta pihaa ja ihmettelemään. Vasen etusivuvilkku oli kadonnut. Murha Kiroominen. Katsomaan siitä kohdin missä auto seisoi. Siinähän se oli maassa 2osassa. Ajot jäivät siltä päivältä ja tarvetta olisi ollut.

Metallijätepönttöä oli siirretty ja jotain roudattu auton ja seinän välistä. Hemmetin lätkämaalivahtikamoja. Samalla oli saatu ehkä jo hivenen huonoilla kiinnikkeillä ollut vilkku lentelemään. PojatPerskeles! Vein lapun ja käskin neuvottelemaan. Vähän sitten luin lakia ja päästiin sopimukseen että rahallahan tuosta selviää. Sanoin kyllä että kannattaa tulla pyytämään autonsiirtoa. Melko helppo homma.

Iltapimeällä sitten irrottelemaan sisälokarin alakulmaa ja onkimaan johtoja esiin. No, sillähän ne olivat esissä kumisuojuksen ollessa kauempana apikopäistä. Johdot ulos. Kiinnikeetön vilkku kiinni. Sulake vaihtoon ja kokeilu. Toimii eikä latauksen kanssakaan ongelmia. Vilkku paikoilleen ja kirraamalla johdoilla kiinni peltiin. Toimii. Pitänee muistaa napata Venäjältä ehjä seuraavalla kerralla. Vaivasta ja vilkusta velotin 15e ja maksettiin suosiolla.

Ja pakoputki putoaa pois tästä kun saan pukit vapaaksi KRIINIstä. Johan on kumma jos sitä ei saa istumaan paremmin kun KRIINIn putki oli käsittämättömän helppo laittaa. Muutama virhe kait tuli tässä tehtyä. Tuo kolkotus saa loppua.

IIZI on vähän reilun viikon ajossa. Täytyy vaihdella öljyt ja täyttää vähän vuotava jäähdytysjärjestelmä kunnon nesteillä ennen kuin ajelee Kuusaalle lepoon. Aika hyvinhän IIZI on palvellut vaikka kaikkea pientä aina onkin. Näyttää siltä että saadaan se 100 000km pyörähtämään mittariin.
Ottaa pataan kun Lataan
Mis Min Lapain?
t.eskola

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja t.eskola »

Tässäpä hieman kuvallista antia viimeiseltä retkeltä:

Iitzille ruokkoo lukoilin letkusta:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9037_n.jpg

Ah, muotoilultaan niin ihAna mosse:


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9795_n.jpg

Neuvostoaikainen huvittelukoje, Sortavalasta:


https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7109_n.jpg

Laada avokas:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9887_n.jpg

Venäjän Posti, pullauassila tietty.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6247_n.jpg

Tuli yleisöpuhelintakin tyypattua:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 9708_n.jpg

100 ruplaa piti maksaa lisää että sai mutustella saslikkia tuosa katoksessa. Ei voi länkkäri tajuta, missä saap istua ihan ilman.

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 4406_n.jpg

Saslik putka Tohmajoen varressa. Likomärkiä puita polttivat ja namia oli lihat:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 6793_n.jpg

Tohmajoen koski:

https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hp ... 7005_n.jpg

Tuommosella pumpalla ilmeisesti ruuttaavat säilöautosta rojut Lukoilin tankkiin. Hidasta ompi kuulemma.

http://farm7.static.flickr.com/6078/614 ... 3a91_z.jpg

Venäjän mallin tiekarhu. Nuilla ainakin talvella jyrsivät tienpintoja.

http://farm7.static.flickr.com/6079/614 ... 7bb7_z.jpg

Pöyhyin varmaan sitten lisää sanallista herjaa, jos lisää.
Avatar
Pavlovits
Lada kerhon jäsen
Viestit: 9732
Liittynyt: 24.8.2004 11:43
Paikkakunta: Varkaus

Re: 2107 1600SL -90 IIZI

Viesti Kirjoittaja Pavlovits »

Tuommoinen Reppuselkämosse oli aikanaan Mikko Nousiaisella, siis sillä Ana Rummukaisella.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Vastaa Viestiin