Sivu 12/12

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 30.8.2013 16:17
Kirjoittaja hp7500
Aika erikoista jos on termarista kiinni kuhan vaan on kunnossa, itsellä
on ihan vakiojäähdyttimet ja flektit niin lämpöjen kanssa ei ole mitään
ongelmia..

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 30.8.2013 17:55
Kirjoittaja speedy
Kyllä se termarin piti ehjä olla,Mut onko tietoa tuosta termarin lämpö arvosta et saako kuinka monella arvolla tilailtua?Ja onko porukka noita ylipäätänsä joutunut vaihtelemaan.

Re: Vs: Speedyn nappis.

Lähetetty: 30.8.2013 18:50
Kirjoittaja Jokari
Termostaatin poistamisella koko vesikierto menee sitten sekaisin jos asiaa ei korjata tietyillä keinoilla. Missä mittauspiste on? Vesipumpun kunto, syylärin puhtaus, jäähdytysjärjestelmän paine ja järjestelmän ilmattomuus pitää kunnossa.

Sent from my GT-I9305 using Tapatalk 4 Beta

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 30.8.2013 20:21
Kirjoittaja speedy
Mittauspiste on tällä hetkellä ylävesiletkussa,Vesipumppu uusi,syylärin puhtaus ?,Painetta ainakin tekee paisariin reilusti,Sillä ajattelin että olis oikeassa paikassa tuo lämpöanturi,Tuo jäähdysjärjestelmän ilmaus pitää kyllä ainakin vielä tehdä.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 13.9.2013 15:39
Kirjoittaja speedy
No niin,Näyttäis että lämmöt rupesi asettumaan tuolla termarin vaihdolla ja jäähdyttimen putsauksella,Seuraavaa vikaakin näyttäis olevan ilmoilla eli kaasari(weber dat) tulvii paluu puolelta vaikka kokeilin säätää painettakin pienemmälle alle 0,2bar niin silti vuotaa,Pitää varmaan tarkistella nuo pääsuuttimet että ei ole liian isot,Eikö ne pitäis olla jotku 120?.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 18.9.2013 20:13
Kirjoittaja sepkar
micco kirjoitti:Kaasuttimesta lähtevä paluulinja on ihan turha. Kannattaa tulpata.
sepkar kirjoitti: Suuttimet on tällä hetkellä järjestyksessä tyhjäkäynti, pääsuutin, ilmasuutin kurkku 1: 50, 110, 140 ja kurkku 2: 47, 125, 150. Weber manuaalin mukaan tätä DAT mallia oli Lancia Delta HF turbossa vuosina 84-86 ja näissä suuttimet olivat kurkku 1: 47, 100, 150 ja kurkku 2: 45, 105, 140.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 19.9.2013 13:48
Kirjoittaja speedy
Tuo paluulinja on mulla kyllä tulpattu(letku+pultti sen päässä),Mut näyttää että vuotaa siitä nipan ja rungon välistä,Pitää vissiin tehdä kierre siihen runkoon,Ja noita suutimen arvoja kyselin tuolta free technicsistä,Niin tuolle mun 1500 koneelle ja ahtojen ollessa 0,3-0,6bar suositeltiin seuraavaa:tyhjäkäynti:50-60,pääsuutin:125-165,ilma:110-160 joten aika laaja haarukka näyttäis olevan,Laajakaista lambdaa odotellessa :lol:

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 20.9.2013 9:42
Kirjoittaja sepkar
Speedy, miten toteutit kaasuvaijerin kiinnityksen DATin kaasuvipuun tai siis miten sinulla on vaijeri kiinni kaasarissa? Sattuisiko kuvaa löytymään.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 20.9.2013 22:36
Kirjoittaja speedy
Kuvaa ei ole,Mut vedin vaijerin kaasu nipan yli ja puristin ne yhteen sokerin palalla,Ja vaijerille sit pidike siitä kaasuttimen jalasta,Vähän hankala selittää,Mut käyn ottaan siitä kuvan jos aukeais sit siitä.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 16.10.2013 17:29
Kirjoittaja jomppe2105
kuis leveet takanakit sulla on ?

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 20.10.2013 16:43
Kirjoittaja speedy
jomppe2105:Takanakit on noissa 205/60/13,Ja tuossa ois kuvaa siitä kaasuvaijeri toteutuksesta: http://aijaa.com/kXlYnw , http://aijaa.com/2CFDfg.

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 21.10.2013 20:02
Kirjoittaja sepkar
Ryyppy näkyy olevan liitetty jäähdytysnestekiertoon, oletko tyytyväinen ryypyn toimintaan?
Mistä otit haaroitukset?

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 5.12.2013 18:56
Kirjoittaja speedy
No niin yks tämän projektin tärkeimistä hankinnoista tehty: http://aijaa.com/032cT3 .

Re: Speedyn nappis.

Lähetetty: 13.11.2015 11:08
Kirjoittaja speedy
Tämäkin kaivettu taas poterosta ylös,Ihan "pieniä" motivaatio ongelmia ollut tämän suhteen,Mut nyt taas tallissa jarrut takana vähän jumissa,Autot on tehty ajamista varten taas sen huomaa kun ollut pari vuotta samoilla sijoilla,Mut laajakaista on vihdoin kiinni ja jos tuossa ensi viikolla pääsisi kokeileen mitä se näyttää veto päällä,Nyt tyhjäkäynnillä ihan perus 14,5 ja kun kone lämpenee niin menee laihalle päin,Ei hyvä :(