Ekaa Ladaa ostamassa!
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
^ jos tuo kulkee ilman ylimääräistä kolinaa ja "raahaavaa" ääntä, niin eiköhän se ole soiva peli. Luonnollisesti se 5-vaihteen puuttuminen haittaa isoilla nopeuksilla ajettaessa kun kone kiertää korkeammalla.
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Ei kuulemma pahemmin äännä tuo 3nen, ja ku tosiaan on jo 3 vuotta kestäny huoltovapaasti. tiedä häntä sittenLarppana kirjoitti:^ jos tuo kulkee ilman ylimääräistä kolinaa ja "raahaavaa" ääntä, niin eiköhän se ole soiva peli. Luonnollisesti se 5-vaihteen puuttuminen haittaa isoilla nopeuksilla ajettaessa kun kone kiertää korkeammalla.
Joo, tokihan se sillee kiertää, mutta ei kuiteskaa kauheesti kulkemiseen vaikuta? Kuis Larpanderin kone kestää kauheet kierrokset tollasesa yhteydessä? Tokikin ajo tulis oleen pääsääntösesti alle 80km/h vauhdeissa, koska duuniin täl olis tarkotus kulkee. Että ihan hirveesti ei tu ajeltua isoja teitä eikä varmaan koskaan yli 100km/h
kyselen jo typeriä, mut ei tekis mieli ostaa ihan pashkaa heti kärkeen...
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
5-vaihde on omiaan vasta 80km/h ja siitä ylöspäin. 4-vaihde pelittää ihan hyvin tuonne 100-120 km/h asti.
Ja kun kerran on jo valmiiksi leimassakin, niin eikun kiinni vaan. Appiukko (jolta perin tuon pelini) ajeli tuolla larppanalla Lahti-Mäntyharju väliä aina 4-vaihteella. Vanha mies ei ollut tottunut 5-vaihteeseen ja kiihdytykset hoitui jouhevammin 4-vaihteella. Matkanopeus sellanen noin 100 km/h
Ja kun kerran on jo valmiiksi leimassakin, niin eikun kiinni vaan. Appiukko (jolta perin tuon pelini) ajeli tuolla larppanalla Lahti-Mäntyharju väliä aina 4-vaihteella. Vanha mies ei ollut tottunut 5-vaihteeseen ja kiihdytykset hoitui jouhevammin 4-vaihteella. Matkanopeus sellanen noin 100 km/h
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Exellenttee, elikkäs ei muuta ku kauppoja hierommaan! Voihan ton lootan si joskus hamassa tulevaisuudessa si vaikka vaihtaakkin, jos siltä tuntuu!Larppana kirjoitti:5-vaihde on omiaan vasta 80km/h ja siitä ylöspäin. 4-vaihde pelittää ihan hyvin tuonne 100-120 km/h asti.
Ja kun kerran on jo valmiiksi leimassakin, niin eikun kiinni vaan. Appiukko (jolta perin tuon pelini) ajeli tuolla larppanalla Lahti-Mäntyharju väliä aina 4-vaihteella. Vanha mies ei ollut tottunut 5-vaihteeseen ja kiihdytykset hoitui jouhevammin 4-vaihteella. Matkanopeus sellanen noin 100 km/h
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
[quote="Larppana"
Ohjaus muuttuu mielenkiintoiseksi yli 130 km nopeudessa. [/quote]
Harvoinhan sitä tulee Ladalla Saksan autobahnille lähdettyä. Muutenhan tuo ei haittaa.
Ohjaus muuttuu mielenkiintoiseksi yli 130 km nopeudessa. [/quote]
Harvoinhan sitä tulee Ladalla Saksan autobahnille lähdettyä. Muutenhan tuo ei haittaa.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Eipä nuo toimivat laatikot taida edes olla kalliita. Suosittelen kyllä hommaamaan sen 5-lovisen jos tuon auton ostan. Kylla takapotkussa kaikki sijoitukset jotka alentavat melua ovat tervetulleita
Isän Larppaan olen joskus miettinyt myös 5-lovista mutta taitaisi silloin joutua melko herkästi puottelemaan neloselle.
Isän Larppaan olen joskus miettinyt myös 5-lovista mutta taitaisi silloin joutua melko herkästi puottelemaan neloselle.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Nonni, tuli sit "joustettua" (ja mokattua??), ja menin ostammaan 2003 vuoden SAMARAN. Ei pitäny etuvetoseen neuvostorakettiin sortua, mutta olin heikko... Onneks on juur kahtastettu ja jokseenki ruosteeton, perkeleesti huoltoja tehty ja silleesti siisti. Toivottavasti ny sais ees ton vuoden ajella ku on katsastus kohillaan sen verta...
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Kyllähän tuonikänen on jo venäläinenPäristelijä kirjoitti:Ei pitäny etuvetoseen neuvostorakettiin sortua.
Toivottavasti pelaa.
Mönkijän korvike Saab 900i -86
Käyttis Saab 900 S -97
Käyttis Saab 900 S -97
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Onnittelut hyvästä valinnasta! Paremman käyttöauton sait kun yksikään takapotku lada Nuo uudemmat samarat tuppaa ruostumaan todella herkästi, eli ne pikkusetkin ruosteet kannattaa ottaa heti kiinni ja suojata hyvin. Lämmityslaite on turhan heikko kovilla pakkasilla, muutoin mainio peli!Päristelijä kirjoitti:Nonni, tuli sit "joustettua" (ja mokattua??), ja menin ostammaan 2003 vuoden SAMARAN. Ei pitäny etuvetoseen neuvostorakettiin sortua, mutta olin heikko... Onneks on juur kahtastettu ja jokseenki ruosteeton, perkeleesti huoltoja tehty ja silleesti siisti. Toivottavasti ny sais ees ton vuoden ajella ku on katsastus kohillaan sen verta...
Njet problem, normal katastroof
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Hehe, joo, konepellissä on pikkunen pikkunen kukkanen, mutta helppo fixata, samoin peräluukussa sisäpuolella lukon alla on melkosesti ruostetta, mutta siltikin ihan kotopihassa helppo nopeasti ja siististi korjailla.
ainoot "viat" mitä ny on jo päivän sisään tullu, ol sellaset että öljyvalo palo aika kauan senki jälkeen ku öljyä laitoin lisää. Sammu si lopulta. Lisäksi varotti että olis liika vähän jäähdytysnestettä, vaikka tankki täynn' eik konekkaa lämmeny pahemmin, sammu si selasen 5min käynnin jälkeen...?
Ja si semmonen PIKKUVIKA viel, mittariston taustavalo ei pelitä -.- (onko paha korjata?)
Muuten se kyl hörisee ja pörisee nätisti ja ollakseen tommonen neuvost....siis venäjäraketti kulkeekin aika mukavasti vaikka Toyotoihin oon tottunu
Muuten ihan tyytyväinen saa kai olla? AInoostaan kajarit ja soitin tarvii asentaa, ku ei semmosiii ooo... Soittimelle on kyl muutes kolo, siit vissiinpitää ottaa tommonen muovinen sovite jutskamikälie irti ennen ku siihen soittimen saa? Osaako joku sanoo onko noin "uuteen" vehkeeseen vaikee asentaa soitinta ja kajareita? onko siel mittää johtoja valmiina, kun kerta ilman soitinta on aikanaan uutena ostettu?
kiitos ja anteeksi in case of offtopic!?
ainoot "viat" mitä ny on jo päivän sisään tullu, ol sellaset että öljyvalo palo aika kauan senki jälkeen ku öljyä laitoin lisää. Sammu si lopulta. Lisäksi varotti että olis liika vähän jäähdytysnestettä, vaikka tankki täynn' eik konekkaa lämmeny pahemmin, sammu si selasen 5min käynnin jälkeen...?
Ja si semmonen PIKKUVIKA viel, mittariston taustavalo ei pelitä -.- (onko paha korjata?)
Muuten se kyl hörisee ja pörisee nätisti ja ollakseen tommonen neuvost....siis venäjäraketti kulkeekin aika mukavasti vaikka Toyotoihin oon tottunu
Muuten ihan tyytyväinen saa kai olla? AInoostaan kajarit ja soitin tarvii asentaa, ku ei semmosiii ooo... Soittimelle on kyl muutes kolo, siit vissiinpitää ottaa tommonen muovinen sovite jutskamikälie irti ennen ku siihen soittimen saa? Osaako joku sanoo onko noin "uuteen" vehkeeseen vaikee asentaa soitinta ja kajareita? onko siel mittää johtoja valmiina, kun kerta ilman soitinta on aikanaan uutena ostettu?
kiitos ja anteeksi in case of offtopic!?
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Jäähdytysnesteen määrä anturi viallinen, katot että nestessä on paisarin max-merkkiin ja et välitä valosta, tai pyydät jotakuta tuomaan venäjältä uuden anturin. Mittariston valot pääsee vaihtamaan kun ottaa kehyksen pois, se on yhtä puuta niihin keskellä oleviin ilmaräppänöihin asti, niilläpaikkein on kiinnitysruuvejakin. Siinä soittimen kohdalla olevan säilytyslokeron takana on ajotietokoneen pistoke josta saa otettua maan ja virrat abikoja käyttäen, valmiita ISO-liittimiä ei ole. Ikävintä on pujotella ne kaiuttimien johdot kojelaudan sisuksissaPäristelijä kirjoitti:Hehe, joo, konepellissä on pikkunen pikkunen kukkanen, mutta helppo fixata, samoin peräluukussa sisäpuolella lukon alla on melkosesti ruostetta, mutta siltikin ihan kotopihassa helppo nopeasti ja siististi korjailla.
ainoot "viat" mitä ny on jo päivän sisään tullu, ol sellaset että öljyvalo palo aika kauan senki jälkeen ku öljyä laitoin lisää. Sammu si lopulta. Lisäksi varotti että olis liika vähän jäähdytysnestettä, vaikka tankki täynn' eik konekkaa lämmeny pahemmin, sammu si selasen 5min käynnin jälkeen...?
Ja si semmonen PIKKUVIKA viel, mittariston taustavalo ei pelitä -.- (onko paha korjata?)
Muuten se kyl hörisee ja pörisee nätisti ja ollakseen tommonen neuvost....siis venäjäraketti kulkeekin aika mukavasti vaikka Toyotoihin oon tottunu
Muuten ihan tyytyväinen saa kai olla? AInoostaan kajarit ja soitin tarvii asentaa, ku ei semmosiii ooo... Soittimelle on kyl muutes kolo, siit vissiinpitää ottaa tommonen muovinen sovite jutskamikälie irti ennen ku siihen soittimen saa? Osaako joku sanoo onko noin "uuteen" vehkeeseen vaikee asentaa soitinta ja kajareita? onko siel mittää johtoja valmiina, kun kerta ilman soitinta on aikanaan uutena ostettu?
kiitos ja anteeksi in case of offtopic!?
Njet problem, normal katastroof
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Olivatkos nuo jäähdytysnesteen ja pissapojan anturit identtiset. Jos ovat, niin pissapojan anturilla voisi kokeilla miltä se syylärineste näyttää.
Joka viimeksi nauraa, kuolee iloisena.
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Nonniin, tänään on pästy tutustuun Samaraan hiukkasen paremmin, ihan kivalta vaikuttaa. Aamulla taas ensiajossa oli ekat 10min oranssi valo nootta "jäähdytinnestettä vähäsen", vaikka tankissa sitä piisas. Sammu si josai kohtia
Sellanen aika ARMOTON ja AKUUTTI murhe löyty vaan!! PEräluukun lukko?? Avain ei mee siihen ees änkeemällä, jotenka se on koko ajan auki? Mitäs tälle voi tehä?? Nappsin siitä sen muovipilipalin irti ja löysin lukon palikoineen sekä takalasin pyyhkimen murikan, mutta mitäs sähköjohtoja siihen lukkoon menee? sen molemmin puolin on piuhoja mutterilla kiinni, toisella 2, toisella 1 piuha?
Mistähän sais ja oisko paha vaihtaa lukko siihen? eihän kukaan Ladaan murtaudu, mutta ei se oo kiva jos ituhipit pääsee sinne kekkaloimaan jos sattuvat luukkua kokeileen?
Sellanen aika ARMOTON ja AKUUTTI murhe löyty vaan!! PEräluukun lukko?? Avain ei mee siihen ees änkeemällä, jotenka se on koko ajan auki? Mitäs tälle voi tehä?? Nappsin siitä sen muovipilipalin irti ja löysin lukon palikoineen sekä takalasin pyyhkimen murikan, mutta mitäs sähköjohtoja siihen lukkoon menee? sen molemmin puolin on piuhoja mutterilla kiinni, toisella 2, toisella 1 piuha?
Mistähän sais ja oisko paha vaihtaa lukko siihen? eihän kukaan Ladaan murtaudu, mutta ei se oo kiva jos ituhipit pääsee sinne kekkaloimaan jos sattuvat luukkua kokeileen?
Re: Ekaa Ladaa ostamassa!
Moi,
Lukko on kahdella mutterilla kiinni takaluukussa ja ne irroittamalla lähtee koko systeemi irti. Suorastaan nerokasta. Ei muuta kuin auki ja tarkastelemaan. Kiinnitysmuttereihin tulee jotain maadoitusjohtoja mutta ne vaan sitten takaisin samalla lailla, avot.
Lukko on kahdella mutterilla kiinni takaluukussa ja ne irroittamalla lähtee koko systeemi irti. Suorastaan nerokasta. Ei muuta kuin auki ja tarkastelemaan. Kiinnitysmuttereihin tulee jotain maadoitusjohtoja mutta ne vaan sitten takaisin samalla lailla, avot.
***************************************************************
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.
EX- VAZ 21093 1,5i 51kW Cross over vm1995/2011, GM-ruisku, Euro-S sisustus, korotettu alusta.