Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Selkee vastaus tooberi.
Nyt ymmärsin mitä tarkoitit
Tartteepas ihmetellä mistä löytyisi sopivammat tilalle..
Lisätietona sisäkurkut tais olla 36mm kun mittailin tossa aikanikuluksi.
Kiitos selkeytykestä tooberille!
Nyt ymmärsin mitä tarkoitit
Tartteepas ihmetellä mistä löytyisi sopivammat tilalle..
Lisätietona sisäkurkut tais olla 36mm kun mittailin tossa aikanikuluksi.
Kiitos selkeytykestä tooberille!
-
- Viestit: 585
- Liittynyt: 28.9.2010 0:14
- Paikkakunta: Ii
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
mä tiiän mistä löytyy jokkismallin torviaLate2103 kirjoitti: Tartteepas ihmetellä mistä löytyisi sopivammat tilalle..
kansien kairauksia, megasquirteja ja autojen tehonmittausta.
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
jaketech racinteam pistä vaikka yv:tä ja hintaa itseä kiinnostaa kovasti
Onkos kuinka pitkät mallit + yms?
Sitten luultavasti 30mm sisäkurkuille x4 on tarvetta luultavasti... taitaa olla hieman liian reilut nuo 36mm vaikka vaihdossa?
Onkos kuinka pitkät mallit + yms?
Sitten luultavasti 30mm sisäkurkuille x4 on tarvetta luultavasti... taitaa olla hieman liian reilut nuo 36mm vaikka vaihdossa?
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
varmasti pienemmätki menis, tai riippuu mitä haluaa. tossa on aika hyvä suuntaa antava laskuri:Late2103 kirjoitti: Sitten luultavasti 30mm sisäkurkuille x4 on tarvetta luultavasti... taitaa olla hieman liian reilut nuo 36mm vaikka vaihdossa?
http://www.freetechnics.fi/info/kaasutinlaskin.html
kaikkihan kannattaa mitottaa toimimaan yks yhteen. kaasarit, kansi, nokka, pakosarja, putki ym. niin saa kerralla paremman, tai ei ainakaan kauas heitä mistä lähtä säätämään.
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Tooberi tuo oli hyvä linkki ja laskeskeltu ja todettu että ne 28-30 vois olla hyvät..
Jos joskus innostuisi vielä nokkaa vaihtamaan, kun saisi ensin kuntoon muuten.
Ehkä vk loppuna vois taas edetä jos keli antaa edes hieman periksi kun aikas epävakaata ollut taas deam ;(
Nyt selvitellään mistä tilaus laitetaan menemään..
Freetechnicsin Mikan kanssa ollut s-postia asiasta erittäin hyviä kokoehdotuksia ja kaveri tuntuu todella tietävän asiasta !
Jos joskus innostuisi vielä nokkaa vaihtamaan, kun saisi ensin kuntoon muuten.
Ehkä vk loppuna vois taas edetä jos keli antaa edes hieman periksi kun aikas epävakaata ollut taas deam ;(
Nyt selvitellään mistä tilaus laitetaan menemään..
Freetechnicsin Mikan kanssa ollut s-postia asiasta erittäin hyviä kokoehdotuksia ja kaveri tuntuu todella tietävän asiasta !
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
No niin päivitystä tännekkin!
Elikkä 2103 on ollut hetken ajossa ja nyt on taas uusittu osaa urakalla, kun ei oikeen nuo jarrut meinanneet ruveta toimimaan ;(
Asennettuna uudet jarrulevyt ja palat eteen oli meinaan aikas kovia kokeneet nuo levyt, kun jarrupalat otti enään noin 1/3 levyyn kiinni..
Samalla taakse vaihtui rumpujen sisälle uudet osat.. Oli varmaan käynyt ajatus virhe itselle, kun toiselle puolelle vaihdettiin automaatti säätöinen sylinteri, kun rupesi vuotamaan ja nyt kun ihmeteltiin mikä siellä oikeen haraa vastaan niin selvis, että vaikka ei ollut rumpujen ulkopuolella säätöruuvvia niin oli silti manuaalisäätöiset (tai sokee mies )!!! Oisko joku 2103 ekat tuotannon tulokset noh tappit rautasahalla poikki ja uudet kengät paikalleen.. Aikas outoa oli ja ihme ettei meinannut tulla ulos ei sitten millään...
Samalla todettiin vaikka kaikki alapallonivelet on uudet niin nyt oli vuorostaan yläpallo menossa paskaksi siis sekin tarttee vaihtaa ennen katsastusta hieman meinaan hakee tuo ohjaus perkules.
Tietenkin seisontajarru rupes takelteleen ja toinen puoli jumissa joten poikki ja uutta joskus tilalle, kun odottaa varastossa mutta nyt mennään ilman käkkäriä toistaiseksi..
Samalla pistettiin pyöränkulmat kohdalleen veljen kanssa,vaikka uudestaan varmaan tarttee säätää, kun saa nuo yläpallot vaihdettua! ainoat vanhat tällä hetkellä
Perärupesi aikas paljon äänteleen ja kokeillaan jos laittais paremmat red linet sisään ja katsotaan hiljeneekö, mutta muutenkin tarttee tuo lukkoperävaihtaa paikallee, kun kerkee! pitää aikas v mäistä ääntä..
Kyllä muuten nuo simonssin pöntöt rupee pitään aikas mökkälää ja tarttee varmaan kehittää vielä pidempi ulostulo, kun tällä hetkellä loppuu ennen alahelmaa taitaa vähäsen pyöreillä nuo äänet tuolla takana, mutta on ilo pienistä, kun tuntuu menohalua olevan moottorilla, kun vielä laitan 32/36 paikalleen tässä illalla ja säätelen kohdalleen.
Ei muutakuin juhannuksen odottelua ja kelien lämmetessä alkaa itseäkin lämmittämään, kun on aikas monta tuntia tullut pakerrettua tämän kanssa ja viimein saa ajella!
Kohti uusia pettymyksiä
Elikkä 2103 on ollut hetken ajossa ja nyt on taas uusittu osaa urakalla, kun ei oikeen nuo jarrut meinanneet ruveta toimimaan ;(
Asennettuna uudet jarrulevyt ja palat eteen oli meinaan aikas kovia kokeneet nuo levyt, kun jarrupalat otti enään noin 1/3 levyyn kiinni..
Samalla taakse vaihtui rumpujen sisälle uudet osat.. Oli varmaan käynyt ajatus virhe itselle, kun toiselle puolelle vaihdettiin automaatti säätöinen sylinteri, kun rupesi vuotamaan ja nyt kun ihmeteltiin mikä siellä oikeen haraa vastaan niin selvis, että vaikka ei ollut rumpujen ulkopuolella säätöruuvvia niin oli silti manuaalisäätöiset (tai sokee mies )!!! Oisko joku 2103 ekat tuotannon tulokset noh tappit rautasahalla poikki ja uudet kengät paikalleen.. Aikas outoa oli ja ihme ettei meinannut tulla ulos ei sitten millään...
Samalla todettiin vaikka kaikki alapallonivelet on uudet niin nyt oli vuorostaan yläpallo menossa paskaksi siis sekin tarttee vaihtaa ennen katsastusta hieman meinaan hakee tuo ohjaus perkules.
Tietenkin seisontajarru rupes takelteleen ja toinen puoli jumissa joten poikki ja uutta joskus tilalle, kun odottaa varastossa mutta nyt mennään ilman käkkäriä toistaiseksi..
Samalla pistettiin pyöränkulmat kohdalleen veljen kanssa,vaikka uudestaan varmaan tarttee säätää, kun saa nuo yläpallot vaihdettua! ainoat vanhat tällä hetkellä
Perärupesi aikas paljon äänteleen ja kokeillaan jos laittais paremmat red linet sisään ja katsotaan hiljeneekö, mutta muutenkin tarttee tuo lukkoperävaihtaa paikallee, kun kerkee! pitää aikas v mäistä ääntä..
Kyllä muuten nuo simonssin pöntöt rupee pitään aikas mökkälää ja tarttee varmaan kehittää vielä pidempi ulostulo, kun tällä hetkellä loppuu ennen alahelmaa taitaa vähäsen pyöreillä nuo äänet tuolla takana, mutta on ilo pienistä, kun tuntuu menohalua olevan moottorilla, kun vielä laitan 32/36 paikalleen tässä illalla ja säätelen kohdalleen.
Ei muutakuin juhannuksen odottelua ja kelien lämmetessä alkaa itseäkin lämmittämään, kun on aikas monta tuntia tullut pakerrettua tämän kanssa ja viimein saa ajella!
Kohti uusia pettymyksiä
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Pikku päivistystä taas..
Haaveet 32/36 dgav:n asennuksesta siirtyi, koska 34 adf:n k&n filtteri ei sopinut sitten millään paikalleen, koska oli taas ihan täysin erilainen enkä ruvennut pilkkomaan, kun tuo kaasari varmaan matkaa 2104 :n nokalle joskus..
Mutta eipäs hätä ollut tämän näköinen pistimpän uuden suodattimen tilaukseen http://www.knfilters.com/search/product ... 49661&rw=1 tuollainen vastaava, mutta huomattavasti edullisempi löytyi ebaystä ja on matkalla tänneppäin.
Itse olen todennut nuo K&N filtterit todella hyviksi ja sopii minun silmääni.. Imee vain kivasti lämmintä ilmaa, mutta ulkonäkö voittaa tässä tapauksessa ja ne imuäänet
Koitin kalastella muitakin malleja, mutta itg sun muut tuntui olevan liian tyyriitä ja liikaa ei voi olla konehuoneessa kromia
Kun tuossa aikaisemmin uusin jarruja niin nyt varmaan kopisee silleen kivasti nuo takajarrut kun hiljalleen ajelee, kun ei ollut sopivia jousia jotka pitäisi hihnat akselissa kiinni kai sinne jotkut tarttis urakoida paikalleen.
Pian alkaa kesälomat ja hallitukselta on anottu auton korjaus aikaa, kun ruostehommat ja paikka hitsaaminen alkaisi lähestyä.. Haaveena olisi saada auto purettua ja ruveta ottamaan etulokasuojia irti, kun uudet odottaa asennusta.. Onkos kenelläkään antaa vinkkiä kuinka moinen urakka sujuisi helpoiten?
tiedän että ne on sinne pistehitsattu ja ne varmaan tarttee porata auki!!
Samalla uusi naamapelti pitäisi asentaa siinä on varmaan samajuttu?
Sitten kaikki ruosteet pois ja hitsaamaan koria kuntoon.. Kuinkas moinen urakka kannaisi hoitaa? Monet kirjoittelee, että koritinaa pohjalle ja sen tasoittaminen ja sitten pakkelia ja pohjamaalit?
Uusiaosia jotka tosiaan odottaa asentamista on
Etulokasuojat
Naamapelti (2106)
Takapuskuri
Etupuskuri
Kaikki etupään lamput
Tarkoitus tosiaan olisi saada tehtyä erittäin hyvät pohjatyöt ja sitten vien maalarille sen maalattavaksi vaimokkeen kanssa ei olla vaan vielä päätetty, että mikä väri vois olla kiva ja tällähetkellä on ostettuna venäjältä 2L alkuperäistä siniharmaata minkä värinen tälläkin hetkellä, mutta mietitään vielä eri vaihtoehtoja..
Kiitos ja anteeksi tällä erää
29.6 yritetään auranlaakson abc:lle tulla moikaaman jos porukkaa on tosiaan tulossa miittinkiin! Siellä voi nähdä projektin tämän hetken vaiheen..
Haaveet 32/36 dgav:n asennuksesta siirtyi, koska 34 adf:n k&n filtteri ei sopinut sitten millään paikalleen, koska oli taas ihan täysin erilainen enkä ruvennut pilkkomaan, kun tuo kaasari varmaan matkaa 2104 :n nokalle joskus..
Mutta eipäs hätä ollut tämän näköinen pistimpän uuden suodattimen tilaukseen http://www.knfilters.com/search/product ... 49661&rw=1 tuollainen vastaava, mutta huomattavasti edullisempi löytyi ebaystä ja on matkalla tänneppäin.
Itse olen todennut nuo K&N filtterit todella hyviksi ja sopii minun silmääni.. Imee vain kivasti lämmintä ilmaa, mutta ulkonäkö voittaa tässä tapauksessa ja ne imuäänet
Koitin kalastella muitakin malleja, mutta itg sun muut tuntui olevan liian tyyriitä ja liikaa ei voi olla konehuoneessa kromia
Kun tuossa aikaisemmin uusin jarruja niin nyt varmaan kopisee silleen kivasti nuo takajarrut kun hiljalleen ajelee, kun ei ollut sopivia jousia jotka pitäisi hihnat akselissa kiinni kai sinne jotkut tarttis urakoida paikalleen.
Pian alkaa kesälomat ja hallitukselta on anottu auton korjaus aikaa, kun ruostehommat ja paikka hitsaaminen alkaisi lähestyä.. Haaveena olisi saada auto purettua ja ruveta ottamaan etulokasuojia irti, kun uudet odottaa asennusta.. Onkos kenelläkään antaa vinkkiä kuinka moinen urakka sujuisi helpoiten?
tiedän että ne on sinne pistehitsattu ja ne varmaan tarttee porata auki!!
Samalla uusi naamapelti pitäisi asentaa siinä on varmaan samajuttu?
Sitten kaikki ruosteet pois ja hitsaamaan koria kuntoon.. Kuinkas moinen urakka kannaisi hoitaa? Monet kirjoittelee, että koritinaa pohjalle ja sen tasoittaminen ja sitten pakkelia ja pohjamaalit?
Uusiaosia jotka tosiaan odottaa asentamista on
Etulokasuojat
Naamapelti (2106)
Takapuskuri
Etupuskuri
Kaikki etupään lamput
Tarkoitus tosiaan olisi saada tehtyä erittäin hyvät pohjatyöt ja sitten vien maalarille sen maalattavaksi vaimokkeen kanssa ei olla vaan vielä päätetty, että mikä väri vois olla kiva ja tällähetkellä on ostettuna venäjältä 2L alkuperäistä siniharmaata minkä värinen tälläkin hetkellä, mutta mietitään vielä eri vaihtoehtoja..
Kiitos ja anteeksi tällä erää
29.6 yritetään auranlaakson abc:lle tulla moikaaman jos porukkaa on tosiaan tulossa miittinkiin! Siellä voi nähdä projektin tämän hetken vaiheen..
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Ihan jees suodatin kaasarille, mulla samantyylinen mutta paljon matalampi. Imuäänet on kyllä hyvät . Ja dgv kaasari muuttaa pako nuottia muuten aika reilusti, verrattuna normikaasariin. Murina muuttuu matalaksi murinaksi
Ja takajarrujen kopinasta sellanen vinkki, että pyörän pultit saattaa ottaa jarrusylinteriin kiinni. Mulla kävi kun laitoin vanhat peltivanteet alle, jotka antoi periksi hieman ja pultit menee syvemmälle. ladan omat vanteet oli kyseessä, pulttien lyhennys ja matka jatkuu...
Ja takajarrujen kopinasta sellanen vinkki, että pyörän pultit saattaa ottaa jarrusylinteriin kiinni. Mulla kävi kun laitoin vanhat peltivanteet alle, jotka antoi periksi hieman ja pultit menee syvemmälle. ladan omat vanteet oli kyseessä, pulttien lyhennys ja matka jatkuu...
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Velisamara!
Kyllä tuo K&N on kyllä ihan kelpo suodatin ja nyt vain odotellaan postimies Patea että saapuis
Takana mulla on noi normietupään levikepalat ja pidemmänpultit siinä päässä ja olen mittaillut joskus että ei pitäisi olla liian pitkät tartteepa tarkastaa tuo pituus vielä kumminkin! hyvä vinkki
Jos on jälkiä sisuksissa niin se selittäis tuon kopinan
Mutta se vois olla kyllä joku muu kun se kuuluu vaan hiljaa ajaessa ja kun jarruttaa ja pysähtyy niin normaalisti loppuu heh.. niinkuin saattaa olettaa.
Mut selvitellään mikä se vois olla.
Mulla alla nuo fiuden 14" peltivanteet ja vois olettaa että ois kovempaa tekoo, kun nuo alkuperäiset, ettei pitäis antaa periksi..
Kävitossa taannoin tuollainen samanlainen juttu kun sulla Veli samara 2107:n kanssa ,että antoi periksi tuo peltivanne se oli kyllä askelta kovempi ääni ja sama temppu tepsis komeesti!
Kyllä tuo K&N on kyllä ihan kelpo suodatin ja nyt vain odotellaan postimies Patea että saapuis
Takana mulla on noi normietupään levikepalat ja pidemmänpultit siinä päässä ja olen mittaillut joskus että ei pitäisi olla liian pitkät tartteepa tarkastaa tuo pituus vielä kumminkin! hyvä vinkki
Jos on jälkiä sisuksissa niin se selittäis tuon kopinan
Mutta se vois olla kyllä joku muu kun se kuuluu vaan hiljaa ajaessa ja kun jarruttaa ja pysähtyy niin normaalisti loppuu heh.. niinkuin saattaa olettaa.
Mut selvitellään mikä se vois olla.
Mulla alla nuo fiuden 14" peltivanteet ja vois olettaa että ois kovempaa tekoo, kun nuo alkuperäiset, ettei pitäis antaa periksi..
Kävitossa taannoin tuollainen samanlainen juttu kun sulla Veli samara 2107:n kanssa ,että antoi periksi tuo peltivanne se oli kyllä askelta kovempi ääni ja sama temppu tepsis komeesti!
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Tässä hieman tämän hetkistä tilannetta kuvamuodossa jotta pysytään perässä missä mennään
Harmivain, kun näitä dropoxin kuvia ei voi upottaa tähän normaalisti ;( Mutta klikkailkaa ja ihmetelkää..
Etupäätä!
https://www.dropbox.com/s/antgs7rtgfi6b ... .33.54.jpg
https://www.dropbox.com/s/g4i89n51i18c3 ... .33.30.jpg
https://www.dropbox.com/s/iynp1a68if4eg ... .31.21.jpg
https://www.dropbox.com/s/2bdkmpwci7nw1 ... .31.14.jpg
https://www.dropbox.com/s/nbjlj26zlmnyt ... .30.59.jpg
Alustaa ja pakoputkea!
https://www.dropbox.com/s/usqmcmkefyaa5 ... .31.49.jpg
https://www.dropbox.com/s/rtatmhd81bqjc ... .32.44.jpg
https://www.dropbox.com/s/htcq3lxkkp1lj ... .32.18.jpg
https://www.dropbox.com/s/dk9fqavxyzahv ... .31.57.jpg
https://www.dropbox.com/s/9mf5fmhdywnss ... .32.10.jpg
https://www.dropbox.com/s/gc5id9qbluqgs ... .31.36.jpg
Tässä vielä etuvinkkelistä autoa.
https://www.dropbox.com/s/3faxsmug8o8xf ... 281%29.jpg
Autohan on ajokuntoinen ja toimiva kaikin puolin, mutta silti vielä todella pahasti kesken..
Mutta ajettavaksihan nämä autot on tarkoitettukin eikä miksikään näyttely esineeksi ja sellaisena pysyy eihän tuota kehtaisi mihinkään muualle viedä, kuin abc:lle näytille ehkä...
Vinkkejä pakoputken ulostuloon otetaan vastaan ei mitään teini virityksiä vaan ihan tälläseen -70 luvulle passeliin old scool peliin sopiva..
Harmivain, kun näitä dropoxin kuvia ei voi upottaa tähän normaalisti ;( Mutta klikkailkaa ja ihmetelkää..
Etupäätä!
https://www.dropbox.com/s/antgs7rtgfi6b ... .33.54.jpg
https://www.dropbox.com/s/g4i89n51i18c3 ... .33.30.jpg
https://www.dropbox.com/s/iynp1a68if4eg ... .31.21.jpg
https://www.dropbox.com/s/2bdkmpwci7nw1 ... .31.14.jpg
https://www.dropbox.com/s/nbjlj26zlmnyt ... .30.59.jpg
Alustaa ja pakoputkea!
https://www.dropbox.com/s/usqmcmkefyaa5 ... .31.49.jpg
https://www.dropbox.com/s/rtatmhd81bqjc ... .32.44.jpg
https://www.dropbox.com/s/htcq3lxkkp1lj ... .32.18.jpg
https://www.dropbox.com/s/dk9fqavxyzahv ... .31.57.jpg
https://www.dropbox.com/s/9mf5fmhdywnss ... .32.10.jpg
https://www.dropbox.com/s/gc5id9qbluqgs ... .31.36.jpg
Tässä vielä etuvinkkelistä autoa.
https://www.dropbox.com/s/3faxsmug8o8xf ... 281%29.jpg
Autohan on ajokuntoinen ja toimiva kaikin puolin, mutta silti vielä todella pahasti kesken..
Mutta ajettavaksihan nämä autot on tarkoitettukin eikä miksikään näyttely esineeksi ja sellaisena pysyy eihän tuota kehtaisi mihinkään muualle viedä, kuin abc:lle näytille ehkä...
Vinkkejä pakoputken ulostuloon otetaan vastaan ei mitään teini virityksiä vaan ihan tälläseen -70 luvulle passeliin old scool peliin sopiva..
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Loppuiko putken kannattimet kesken? Vai miksi se on tuolla käsijarruvaijerilla köytetty? Eikö käsijarruakaan tarvita?
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Pressalle!
Ei loppuneet kiinnikkeet vaan pitää toinen vielä laittaa paikalleen, mutta joutuu alkuputkea vielä muuttamaan kun on alusta liian matala tuo kollectorin alkuosa ja nuo kiinnitys kohdat voi vielä muuttua moneen kertaan.
Ajan puutteen vuoksi tällä mennään toistaiseksi! Tallipaikkaa ei ole vaan muiden nurkissa joutuu autoa laittamaan Ikuinen ongelma tuo...
Käsijarruvaijjeri on tällähetkellä poikki, kun oli jumahtanut paikalleen.. pärjää ilman sitäkin onhan sitä 1 vaihteella pärjätty tähän asti
Uusi odottaa kun on aikaa laittaa tuo pakoputki ensin paikalleen kunnolla!!
Työnteko haittaa harrastamista ja perhe elämä vie loputkin..
Ei loppuneet kiinnikkeet vaan pitää toinen vielä laittaa paikalleen, mutta joutuu alkuputkea vielä muuttamaan kun on alusta liian matala tuo kollectorin alkuosa ja nuo kiinnitys kohdat voi vielä muuttua moneen kertaan.
Ajan puutteen vuoksi tällä mennään toistaiseksi! Tallipaikkaa ei ole vaan muiden nurkissa joutuu autoa laittamaan Ikuinen ongelma tuo...
Käsijarruvaijjeri on tällähetkellä poikki, kun oli jumahtanut paikalleen.. pärjää ilman sitäkin onhan sitä 1 vaihteella pärjätty tähän asti
Uusi odottaa kun on aikaa laittaa tuo pakoputki ensin paikalleen kunnolla!!
Työnteko haittaa harrastamista ja perhe elämä vie loputkin..
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
Vieläkö tämä on hengissä, piti lueskella taas tämä mielenkiinnolla ja harmitti kun jäi vähän "kesken" toivottavasti ei oo menny kiertoon :/
Lada 21044 1700i -96 --> 1500i 16v
Lada 21072 1300s -87 ---> 1500i 8v
Lada 21072 1300s -87 ---> 1500i 8v
Re: Turinaa lada perheestä ja omasta 2103 -74:n vaiheista.
ei oo tämä heppu käyny vähään aikaan foorumilla. Viimeisin käynti: 15.8.2013
Lada 2107 1600SL jäärata pirssi
Lada 2101 1600 16v Copper Top
Lada 2101 1600 16v Copper Top