Ensimmäinen Lada

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
degen
Viestit: 1288
Liittynyt: 30.3.2009 17:11
Paikkakunta: Sipoo

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja degen »

Öljynä ei tarvitse käyttää tota valvolinea, vaan myös täyssynteettiset öljyt menee hyvin. Itse olen käyttänyt Castrol Magnateckkia 5w-40 viskositeetilla samalla koneella varustetussa autossa. Öljysuodattimeksi tosiaan volvon alkuperäinen suodatin. http://www.motonet.fi/fi/varaosatuote/1 ... oneuvo=651
Asteekki on hyvä, kuluttaa mukavan niukasti, puoliautomaattiryyppy helpottaa ajoa ja siinä samalla tulee kärjetön sytytyskin. Noilla kilometreillä ei ongelmia odotettavissa.
Päästöt menee läpi, kunhan systeemiä ei ole kopeloitu asiantuntemattomasti ja auto toimii oikein.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
_Raipe_

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja _Raipe_ »

En tiiä onko kopeloitu ikinä mutta viileenä käynnissä ei pysy ellei pidä pintakaasua parin minuutin ajan.. Miksi volvon yleissuodatin????
Avatar
degen
Viestit: 1288
Liittynyt: 30.3.2009 17:11
Paikkakunta: Sipoo

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja degen »

Tuo suodatin voitti aikanaan Tekniikan Maailman suodatintestin ja se on todettu kenttäoloissakin erinomaiseksi,
Rasvaa ryypyn vivusto ensiavuksi. Tuossa voi olla nopea joutokäynti liian pienellä.
Köyhä kansa: revi punalippu, polta Pääoma, ja liity kansallissosialisteihin!
Avatar
arsenikki
Viestit: 477
Liittynyt: 6.11.2012 6:06
Paikkakunta: Lahti

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja arsenikki »

Missäpäin? Nastolasta löytyy turvavöitä. Tuu ostaa, tai voihan sitä matkahuollollakin laittaa. 20€ remmi romuineen.
MINI Cooper S Caprio -06
Lada 2101 -86 (Projekti)
Audi A4 -08
Micra 1.3 -00
FAT Rambler -15

Taito määrää sen, mitä kykenee tekemään. Motivaatio ratkaisee, mitä tekee.
_Raipe_

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja _Raipe_ »

Kiitos, mutta sain jo turvavyön. tosin en oo hakenu sitä postista vielä. ei muuten valokatkasian vaihdolla saanu ajovaloja toimii. auto ehti mennä paikalliseen huoltofirmaaan pakoputken hisaukseen jne. ja tuli mieleen sulake.... en oo v...u kattonu sulaketta. hieno minä! purkaan näköjään ennemmin auton osiks ku huomaan että oli bensa loppu...
_Raipe_

Re: Ensimmäinen Lada

Viesti Kirjoittaja _Raipe_ »

Tuli offtopic mieleen. Itse neuvostoliitossa syntyny (viro). Faijal oli 80 luvulla Saparozja "sapakas". Hetken aikaa ja sillä meinattiin ajaa suomeen. Onkohan näitä autoja suomessa ollenkaan?
Vastaa Viestiin