Niinhän se on aika iso... lohkon poraisin mutta kun pudjetti koneelle on vain 4000e. Uusine mäntineen isolohkolla en usko että pudjetti riittää.
Mitä olet mieltä kestääkö alakerta jos sinne pistäisi vain uudet laakerit. Ja takomännät.
1700i turbotus
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- toktornivako
- Viestit: 2003
- Liittynyt: 8.11.2007 23:50
- Paikkakunta: Kangasala
Re: 1700i turbotus
Mitä autuaaksi tekevää niissä olis? Kyllä ne normi laakerit kestää jos koneessa öljy kiertää!mikko härkönen kirjoitti:. Mistä löytäisin esim. Punametallilaakerit?
Tilauksesta Ladan Vara/Viritys osat suoraan entisestä Neuvostoliitosta
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
Myös Теплостар-Адверс ajoneuvo lämmittimet.
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: 1700i turbotus
ne ei se laakeri yleensä huonouttaan hajoa, se on jossain muualla se vika. enemmän miettisin öljypumppua ja öljypohjaa.
eikä sitä lohkoa kannata porata jos ei mitään pahoja naarmuja ole tai älytöntä kulumaa (harvemmin on, ku eihän tollasella hullukaan aja montaa sataa tuhatta) jos vaan löytyy samalle poraukselle mieleiset männät. kunnon hoonaus vaan ni hyvä tulee
päittäis laakerointi taitaa olla laakeroinnissa suurin ongelma jos jäykkä asetelma mikä kestää enempi tehoa, ei ole ku yhet puolikuut molempiin suuntiin niin on kovilla kytkin pohjassa. omaan tekisin nyt jos olis levällään ni urat että saa pukkiin ja lohkoon molempiin puolikuut
eikä sitä lohkoa kannata porata jos ei mitään pahoja naarmuja ole tai älytöntä kulumaa (harvemmin on, ku eihän tollasella hullukaan aja montaa sataa tuhatta) jos vaan löytyy samalle poraukselle mieleiset männät. kunnon hoonaus vaan ni hyvä tulee
päittäis laakerointi taitaa olla laakeroinnissa suurin ongelma jos jäykkä asetelma mikä kestää enempi tehoa, ei ole ku yhet puolikuut molempiin suuntiin niin on kovilla kytkin pohjassa. omaan tekisin nyt jos olis levällään ni urat että saa pukkiin ja lohkoon molempiin puolikuut
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: 1700i turbotus
Nyt o käyttiksessä 1.7i paikoillaan. Täysin läpikäytyny, sai uudet laakerit ja männänrenkaat, myös jakoketju tuli vaihdettua ja lisättyä VFTS kiristin. Kansi kävi tutulla kaverilla oikaisussa, venttiilit hiottiin nykypolttoaineen mukaiseksi, ja samalla muotoiltiin vähän virtauksia parantamaan. Putkistona on 2" peräänasti. B-paine on kohotettu. Ja puristukset on 10. Tarkistettu ekan lämpimäksi ajon jälkeen kun kone oli jäähtynyt. Pers dynolla voin sanoa että että lähellä 100hp ollaan näillä muutoksilla. Toki ei ihan 3 numerosena vielä varmaan ole. Mut mukava muutos ja ennen kaikkea huomattava muutos tuli 1.5 axtec perkeleeseen.
Johdot siirsin sellaiseen farkusta omaan, toki tuli siistittyä ja parsittua ylimääräset pois niistä. Mikä muuten on ku pitkät ei pelaa muuta kuin väläytys asennossa??? Ajovaloautomatiikka tuli farkusta mukana, eli ilmeisesti siihen liittyy? Mittaristo ja kojelauta vaihtui myös.
Sitten tuli myös peräkontti vaimennettua ku mussiikkiaki o kiva kuunnella kovvaa, ilman räminää.
B-pumpuksi tuli laitettua Nissan Silvian alkuperäinen pumppu. Ja tämä siitä syystä ku farkusta (elintenluovuttaja),
en jaksanut alkaa edes koittamaan saanko pumpun siirrettyä sedanin tankkiin. Ja pumppu oli saatavilla helposti.
1.5 vietiin myös kansi pajalle, siihen tulee isommat venttiilit, ja kanavat muotoillaan ahtamista silmällä pitäen, tämä tulee kaasarilla olemaan. Jos jollain on jäänyt turbo käyttöön muutettu/ tarkoitettu kaasari, niin voisin olla halukas sen ostamaan toveri hintaan.!
Johdot siirsin sellaiseen farkusta omaan, toki tuli siistittyä ja parsittua ylimääräset pois niistä. Mikä muuten on ku pitkät ei pelaa muuta kuin väläytys asennossa??? Ajovaloautomatiikka tuli farkusta mukana, eli ilmeisesti siihen liittyy? Mittaristo ja kojelauta vaihtui myös.
Sitten tuli myös peräkontti vaimennettua ku mussiikkiaki o kiva kuunnella kovvaa, ilman räminää.
B-pumpuksi tuli laitettua Nissan Silvian alkuperäinen pumppu. Ja tämä siitä syystä ku farkusta (elintenluovuttaja),
en jaksanut alkaa edes koittamaan saanko pumpun siirrettyä sedanin tankkiin. Ja pumppu oli saatavilla helposti.
1.5 vietiin myös kansi pajalle, siihen tulee isommat venttiilit, ja kanavat muotoillaan ahtamista silmällä pitäen, tämä tulee kaasarilla olemaan. Jos jollain on jäänyt turbo käyttöön muutettu/ tarkoitettu kaasari, niin voisin olla halukas sen ostamaan toveri hintaan.!
Re: 1700i turbotus
Nyt o mylly ajeltu sisään. Ja tänään vaihtuu 1.7 284 nokka paikoilleen. Katsotaan miten se sillä rokkaa. Mitäpä toverit on asiasta mieltä?
- veli samara
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 1102
- Liittynyt: 6.5.2009 20:17
- Paikkakunta: Etelä-Karjala
Re: 1700i turbotus
omassa kanttiksessa oli sama vika että pitkät toimii vain väläytys toiminnolla. Vaihdoin valojen katkaisimen niin rupes toimimaan.
Lada samara 1.3 - 87
Mazda mx-5 1.6 -98
Mazda mx-5 1.6 -98