Kokemukset nivasta

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

höö

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

hassua jännää... oletko kattonut sen tyyppikilven ilmoittamat auton kokonaispaino ja auto+jarrullinen perävaunu yhdistelmän kokonaispainon onko siinäkin tuo jälkimmäinen yhtä paljon suurempi?

onko vanhempi rekisteröity pakettiautoksi? tekiskö se eroa noihin painoihin?
Jankos
Viestit: 964
Liittynyt: 6.10.2003 8:58

Painot

Viesti Kirjoittaja Jankos »

Noilla nelivedoillahan oli ennen sallittua vetää tuplapainoista peräkärryä. Taisi olla samalla kun vero nousi niin painotkin tippuivat.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jonkinlainen kokemus Nivasta tämäkin..... http://www.lada-niva-ig.de/ Nivailua saksalaisittain, pirteetä toimintaa kun kokoontumisissa näyttää olevan melkein sen verran Nivoja kuin Suomessa on yhteensä. :wink:
Avatar
Ladaperhe
Viestit: 145
Liittynyt: 26.9.2003 10:37
Paikkakunta: Turku, Åbo
Viesti:

Re: Painot

Viesti Kirjoittaja Ladaperhe »

Ja tilanteeseen vaikutti sekin kun kaikenmaailman Subaru Justy:lla (pieni auto) lain mukaan pystyi vetämään perässä jo jonkinkokoista telivaunua.
Jankos kirjoitti:Noilla nelivedoillahan oli ennen sallittua vetää tuplapainoista peräkärryä. Taisi olla samalla kun vero nousi niin painotkin tippuivat.
Teemu
karhu nukkuu vaan talviunta....kyllä se herää vielä, onneksi.
Kuva
Avatar
NesteHukka
Viestit: 722
Liittynyt: 4.10.2003 12:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja NesteHukka »

Nyt omia päivitettyä kokemuksia Nivasta... Ite olen ollut aina sellainen takavedolla leikkijä, että aina joka kulmassa täytyy mennä perse rinnalla :lol: . Noh, Nivahan tuntui alkuun ihan liian rauhallisesti käyttäytyvältä, ja jopa puskikin.
Noh, nyt puoli talvea ajaneena olen ehtinyt jotakuinkin omaksumaan Nivan käyttäytymislogiikan. Liukkaalla kun vetää mutkaan ensin rajun moottorijarrutuksen, sitten ohjaa vähän yli mutkan tarpeen, ja painaa kaasun pohjaan juuri kun paino on etupyörillä, niin saa mahtavat nelipyöräluisut :lol:

Vielä kun saan noi viripalikat kiinni, niin on jotakin siellä kaasun takana tuottamassa niitä nelipyöräluisuja. Lukko päällä on kyllä hienoin luistella, mutta sitä ei viitsi kauheasti harrastaa, ettei tule damagea.

Parhainta hubaa on tietysti etuvetoautojen kyykyttäminen niiden räpiköidessä lumessa epätoivoisesti yrittäen päästä liikennevaloista liikkeelle :lol:
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.
Vastaa Viestiin