hassua jännää... oletko kattonut sen tyyppikilven ilmoittamat auton kokonaispaino ja auto+jarrullinen perävaunu yhdistelmän kokonaispainon onko siinäkin tuo jälkimmäinen yhtä paljon suurempi?
onko vanhempi rekisteröity pakettiautoksi? tekiskö se eroa noihin painoihin?
Kokemukset nivasta
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
- Lada-Jussi
- Viestit: 10210
- Liittynyt: 24.9.2003 17:48
- Paikkakunta: Janakkala
hmm
jonkinlainen kokemus Nivasta tämäkin..... http://www.lada-niva-ig.de/ Nivailua saksalaisittain, pirteetä toimintaa kun kokoontumisissa näyttää olevan melkein sen verran Nivoja kuin Suomessa on yhteensä.
Re: Painot
Ja tilanteeseen vaikutti sekin kun kaikenmaailman Subaru Justy:lla (pieni auto) lain mukaan pystyi vetämään perässä jo jonkinkokoista telivaunua.
Jankos kirjoitti:Noilla nelivedoillahan oli ennen sallittua vetää tuplapainoista peräkärryä. Taisi olla samalla kun vero nousi niin painotkin tippuivat.
Teemu
karhu nukkuu vaan talviunta....kyllä se herää vielä, onneksi.
karhu nukkuu vaan talviunta....kyllä se herää vielä, onneksi.
- NesteHukka
- Viestit: 722
- Liittynyt: 4.10.2003 12:37
- Paikkakunta: Tampere
Nyt omia päivitettyä kokemuksia Nivasta... Ite olen ollut aina sellainen takavedolla leikkijä, että aina joka kulmassa täytyy mennä perse rinnalla . Noh, Nivahan tuntui alkuun ihan liian rauhallisesti käyttäytyvältä, ja jopa puskikin.
Noh, nyt puoli talvea ajaneena olen ehtinyt jotakuinkin omaksumaan Nivan käyttäytymislogiikan. Liukkaalla kun vetää mutkaan ensin rajun moottorijarrutuksen, sitten ohjaa vähän yli mutkan tarpeen, ja painaa kaasun pohjaan juuri kun paino on etupyörillä, niin saa mahtavat nelipyöräluisut
Vielä kun saan noi viripalikat kiinni, niin on jotakin siellä kaasun takana tuottamassa niitä nelipyöräluisuja. Lukko päällä on kyllä hienoin luistella, mutta sitä ei viitsi kauheasti harrastaa, ettei tule damagea.
Parhainta hubaa on tietysti etuvetoautojen kyykyttäminen niiden räpiköidessä lumessa epätoivoisesti yrittäen päästä liikennevaloista liikkeelle
Noh, nyt puoli talvea ajaneena olen ehtinyt jotakuinkin omaksumaan Nivan käyttäytymislogiikan. Liukkaalla kun vetää mutkaan ensin rajun moottorijarrutuksen, sitten ohjaa vähän yli mutkan tarpeen, ja painaa kaasun pohjaan juuri kun paino on etupyörillä, niin saa mahtavat nelipyöräluisut
Vielä kun saan noi viripalikat kiinni, niin on jotakin siellä kaasun takana tuottamassa niitä nelipyöräluisuja. Lukko päällä on kyllä hienoin luistella, mutta sitä ei viitsi kauheasti harrastaa, ettei tule damagea.
Parhainta hubaa on tietysti etuvetoautojen kyykyttäminen niiden räpiköidessä lumessa epätoivoisesti yrittäen päästä liikennevaloista liikkeelle
Puliukkojen takuuvarma neuvo: Ole varma ja vapaa. Osta tenaa.