Kokemuksia halvasta nappiksesta..

Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.

Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.

Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10210
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

hmm

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

se onkin paras tapa todeta Ladan laatu, kun kokeilee jotain muuta merkkiä välillä....alkaiskohan Jasulle tulee kohta Ladaa ikävä?? mut toivotaan että ranskatarkin kestäisi
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Joo, kyllähän mä lada mies olen henkeen ja vereen mutta kyllä pösö 405 ajo-ominaisuudet teki niin suuren vaikutuksen että tuli ostettua kun hinta/laatu suhdekkin oli melkein yhtä hyvä kun ladoissa.Mutta kyllä sitä heti kesä lada tulee ostettua kun sopiva tulee taas vastaan. :D
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Sulle tulee Ladaa ikävä heti kun joudut korjaamaan tota ranskan pullaa... esim. jarrur on tosi kivat kun edessä ja takana on eri valmistajan satulat :shock: ja kaikkee muuta kivaa... eikä mee kauaa kun se korjaaminen alkaa. :roll:

Ajo-ominaisuuksista voin Pösön kohdalla sanoa, että mun mielestä se ei oo mitenkään erinomaisen ihmeellinen, mutta Ladan jälkeen kaikki tuntuu upeelta :lol: Mutta se onkin eri asia, että Ladalla tuntee todella AJAVANSA ITSE! Nykyautot ovat liian helppoja kuskata, siinä meinaa auto viedä eikä mies ja loput luetaan lehdistä uutisista ja kuolin ilmoituksista. Tee se itse miehelle parhaat autot ovat pitkän kokemuksen suomana kyllä Lada ja W123 Mersu
8)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Noinhan se on, Mutta ei sitä voinu tälläsestä pösöstä oikein kieltäytyä kun on senverran hyvin pidetty ja loistavasti huollettu aina merkkihuolloissa ja vielä rovaniemeltä tuli ettei ole ruostekkaan raiskannut. :wink: . On mulla pari kanssa noita 123 mersuja ollut mutta en mä niitäkään liikaa kehuis muuta kun koneen osalta. :wink: :wink:
Avatar
Vanja-eno
Viestit: 1978
Liittynyt: 25.9.2003 2:31
Paikkakunta: Bönde
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Vanja-eno »

Noissa W123 Mersuissa ideana onkin, että etsii ja ostaa itselleen ruosteettoman yksilön. Tekniikka on ylivertaista muihin autohin verrattuna. Kaikkien osien ALKUPERÄISET ruuvit ja mutterit aukeavat suht helposti kun on kunnon työkalut. Syy moiseen on muita valmistajia kalliimman ja laadukkaamman metallin osavalmistuksessa, ja sehän sitten uutena näkyi hinnassa. Mutta syvältä Mersuissa on toi PVC-massa jolla ne ovat suojanneet alustaa. Jos massaukseen tulee reikä, niin vesi menee siitä sisään massan ja metallin välinn ja.... rapeaaaaaa. Oma Mersu on alsutasuojattu uudesta asti joka kolmas vuosi, siksi se on alustaltaan kuin uusi...

Mutta hyvä jos on ruosteeton toi Pösö, yksi murhe vähemmän, mutta vaikka olis kuinka vähäruosteinen, niin kulutusosien vaihto ja hankinta on sitten ihan oma juttunsa, tulee Ladaa ja Mersua ikävä ;-)
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL *
"Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Avatar
jasu35
Viestit: 582
Liittynyt: 3.10.2003 14:35
Paikkakunta: Tuusula

Viesti Kirjoittaja jasu35 »

Onkohan uusissa mersuissa vielä sama "massaus" kun noissa vanhemmissa? Niin katos siksi mä uskalsin tän pösön ottaa kun tämä edellinen = ensimmäinen omistaja oli just viime kesänä uusinu taka-akselin,laturin,startin ja jarrut sekä jakopään eli siis kaikki kuluvat osat ja vielä maahantuojalla, sitä paitsi tuttu setä omistaa rekara oy:n se kyllä lupas auttaa jos tulee tekniikka murheita. :lol: , mut kyllä mä uskon että tolla jonkun aikaa ajaa ilman suurempia murheita kun ei toi ole jaettukkaan kun 190tkm. ja ollut hyvällä pidolla. :)
Vastaa Viestiin