No ei vaan, Nivasta on hävinny nesteet jo siitä asti kun sen ostin. Nokkaketju on pitänyt Ladamaista kolinaa aina sekä pensaa virtaa öljyjen sekaan.
OK rupesin sit viimeinkin vaihtamaan kansipahvia kun rupes kyrsimään jäähdytysveden (glykoolin) tuhlaus.
Kaikki sujui kuin unelmaa vaan.
Kaikki pultit irtosi helposti ja laitteen purkaminen sujui helpohkosti.
Nostin kannen pois. Kattelin kansipahvia ja löysin ilmeisen vuotokohdan ja samalla huomasin että kannessa näkyi kaksi katkennutta kiinnikettä?
No nokkaketjun laaha oli pamahtanut paskaksi, mutta ei hätää laahan pää näkyi nokkaketjun ja lohkon välistä.
Nappasin kärkipihdeillä laahan päästä kiinni ja kiskaisin jolloin kuului pahaenteinen plumpsis öljypohjasta (luulen ettei se ollut tervasaarenkesäteatterin esityksessä käytetyn jatimaticin ääniä vaan...) se woihan wanha wihtahousu ohjuri oli katkennut kahtia ja toinen puolisko putosi alas

Onneksi on pullo hyvää Chileläistä punaviiniä ja (toivottavasti) kohtalotovereita jotka antavat kivoja vinkkejä ettei tarvia purkaa jakopäätä kokonaan...