Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Nätti pelihän tuo, kauneusvirheet vaan kuntoon ja kovaan ajoon. Kieltämättä minullakin on joskus käynyt mielessä samaran hankinta, vetotapa ei kyllä houkuttele, vaikka järjellä ajatellen se onkin parempi. Jotenkin vain haluaisi kokea etuvetoisen lada, ja mahdollisesti piristää sellaisesta melko mukavan kaupunkiohjuksen.
Onkos tuo Samara Carlota? Niin, ja kerrankos sitä takapotku mies haksahtuu etuvetoon nimim. "minäkin silloin kerran"
* ORIGINAL IS BEAUTIFUL * "Natseilla oli järjestys. Junat kulki aikataulussa. Kahdeksalta asemalla. Oli natseilla juna. Aina tasalta siinä. Raiteilla kulki natsi." - Rauno Repomies -
Sanokaa nyt härreguud edes yksi järkevä syy, miksi se "takaveto" on muka parempi? Nämä on just niitä samoja juttuja, että Ladahan se ei tarvitse koskaan lohkolämmitintä, koska mä ole niin kova jätkä starttaamaan pakkasessa.
Niin ja onnea tietysti järkivalinnasta.
Samara. Suomesta ja Venäjältä. Sputnikista Euroon.
«Хотели как лучше, а получилось как всегда»
Ajo-ominaisuudet ovat mukavemmat, ainahan se luisu puskemisen voittaa kun mennään läpät auki paikasta A paikkaan B. Leikki-iässä takaveto on selvä valinta, varsinkin kun valinnan varaakin on.
Niin ainoa oikea ns. urheiluauto vetää vain takapäästä johon ladakin kuuluu
Olen ollut pitkään sitä mieltä että ladan tekeminen loppui siihen kun ensimmäinen etuvetoinen valmistui,mutta katsotaan nyt muuttaako toi Sarana mieltä muuksi.
Ihan kelpo peliltä toi vaikutti,mitä sitä tuossa pihassa katseli.
Autosta sen enempää tietämättä kai tuo joku konelan "kitti"sarja on.
Niin ja perheen ns.ykkösautona on ollut jo useamman vuoden etuvetoinen menopeli joten etuvetoisen hyvät ja huonot tiedetään kyllä.
samarai kirjoitti:Sanokaa nyt härreguud edes yksi järkevä syy, miksi se "takaveto" on muka parempi?
No yks mikä tulee mieleen ni on kärryn veto.
Lisäksi takavedon tekniikkaa _tuntuu_ yksikertaisemmalta, ei ole rikkontuvia vetoniveliä ja kaikki on "väljemmästi" ja yksinkertaisemmasti rakennettu.
Eipä sillä, itsekkin pitäisi auto vaihtaa, ku sais aikaseksi, johonkin paremmin maantie/moottoritie nopeuksiin soveltuvaksi. Sekä tilavampaan. Yksi vaihtoehto on 5-ovinen samara tai hb/farmari 110.