lada 2.0
lada 2.0
alettiin sitte väsään tollasta leikkikaluu kesäx.
ulkoo kannettii fiatin 2.0TC IE. röpäytettiin käyntiin ja seuraavax pitäis purkaa atomeix....
männät, öljynlauhdutin, suuttimet, turbo, kaasuläpänanturi jne. jne...
remmiahtimexi löyty eaton45.
pakosarja piti tehä itte ku croman sarjalla ois tullu ongelmii vesipumpun ja rootsin kanssa. turb tulee nyt sitte hiukan konepellitä läpi ja eaton sen alle.
kopaxi tulee neliölamppune larsse mikä pitäis noin viikon pääst hakea.
coolerit teettää jne...
kaikki nämä on muuten tarkotus saada kilpien väliin eli leimata.
kuviakin tulee ja jos jostain löytyis ladan kitkalukko kaupan....
ulkoo kannettii fiatin 2.0TC IE. röpäytettiin käyntiin ja seuraavax pitäis purkaa atomeix....
männät, öljynlauhdutin, suuttimet, turbo, kaasuläpänanturi jne. jne...
remmiahtimexi löyty eaton45.
pakosarja piti tehä itte ku croman sarjalla ois tullu ongelmii vesipumpun ja rootsin kanssa. turb tulee nyt sitte hiukan konepellitä läpi ja eaton sen alle.
kopaxi tulee neliölamppune larsse mikä pitäis noin viikon pääst hakea.
coolerit teettää jne...
kaikki nämä on muuten tarkotus saada kilpien väliin eli leimata.
kuviakin tulee ja jos jostain löytyis ladan kitkalukko kaupan....
Kiva olisi tuollainen laite, mutta suomessa mahdoton leimata ilman poikkeuslupaa sellaisenaan. Pitäisi kuristaa siihen 100 hevoseen ja esittää teholappu ja todistukset kuristuksista, ahdinta ei voi kovin kummoisilla paineilla käyttää ja paineensäätökin sinetöidään. 2.0 on laillinen ladaan, mutta eri konttoreilla voi tulla hankaluuksia saada vertailumoottoriksi 1.7 jolloin tuo onnistuisi.
Onnea kuitenkin projektiin, tuollaiset ovat kovinkin toivottuja onnistuessaan.
Onnea kuitenkin projektiin, tuollaiset ovat kovinkin toivottuja onnistuessaan.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
Näin se varmasti menee, mutta silti tuntuu melko hurjalta. Mutta ei se mitään, kuvat ois kivoja kunhan edistyy.destor kirjoitti:On se mahdollista kunhan saa pätevän teholapun. Se on sitten katsastajan hitsi kiinni miten se tulkitsee tuollaista laitetta mistä saa varmasti paria ruuvia pyöräyttämällä yli 200hv. AKE:n yleistä linjaa noudattavalla asemalla ei pitäisi tulla ongelmia kunhan teet sen kuristuksen riittävän vakuuttavasti.
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila
No älä nyt herranjumala ala karjuu siellä! Kaikki ei välttämättä tiedä kaikkea vielä tai en ole vain asiaa oikein ymmärtänyt, anteeksi virheeni. Ja ei tarvii vetää herneitä!miksu kirjoitti:no mitä sitten? sinne on vaihettu kone ja viritetty. ja sit on teholappu missä ei ole kuin 100hv.
ei pitäis olla mitään ongelmia!
Bmw E39 520 2.2i vm.-01, käyttis.
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
Opel Kadett B 1.1 vm.-70, rojekti.
+muutama muu Opeliksi ja muita romuja.
http://R_iku.kuvablogi.com
-
- Viestit: 1751
- Liittynyt: 25.10.2004 20:09
- Paikkakunta: Laitila