2107 vuosimalli 1992

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
ari71

2107 vuosimalli 1992

Viesti Kirjoittaja ari71 »

Tuollaista härveliä yritin tänään saada käyntiin.

Lähtihän se kun akun elämää helpotti apuvirralla.

Mutta moottori suostuu käymään vain tyhjäkäyntiä. Kaasuun kun koskee niin Hän on sitä mieltä että joko tyhjäkäynnillä olen tai sit oon hiljaa...

Välistä lähti käyntiin ilman kaasua ja välistä piti pumpata jotta suostui lähtemään käyntiin...

Olen antanut itselleni ymmärtää että EI OLE järin terveellistä katalysaattorille.

Olisikohan tietoo mistähän moinen johtuu?

Ratin oikealla puolella on vimstaakeli joka muistuttaa ryyppyä, mut taitanee olla katti pata, eli onkohan näissä käsikaasu???

Tän päivän lämpötilasta sen verran että siperiassakin on lämpimämpää joten ei napannut ropaaminen.

Vinkkejä ja kelin lämpenemistä odotellen,

Ari
RTJN65
Viestit: 1617
Liittynyt: 29.9.2003 7:46
Paikkakunta: Nurmijärvi

Viesti Kirjoittaja RTJN65 »

No ensin on varmistuttava onko katti vai ei. Sitten voi olla rakennettu käsiryyppy (ehkä).

Mutta ensin tietoa: Onko näkyvissä auton alla Katalysaattori (keskellä autoa pakoputkessa kiinni oleva laajennus).Onko kaasarin numero 21053-1107010-62 (löytyy tyyppikilvestä kaasarissa).Tuleko kaasarin kylkeen 3 johtoa (2 kpl tulipellin puolelta ja yksi oikealta puolelta).

Jos kaikkiin kysymyksiin vastaus on KYLLÄ on meillä 2107 ASTEEKKI. Onkohan miten harvinainen??. Millä moottorilla toi on muuten ??.
Lada rules
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10250
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

jos auto on oikeesti -92 niin pakko olla axteekki, kun vuoden alusta lähtien kaikissa uusissa autoissa on pitänyt olla US83 normin täyttävät laitteet, mm. polttoainehöyryjen keräystä ei pelkkä katti riitä hoitamaan. jos auto on sitten vaikka edellisvuonna käyttöön otettu siinä voi olla vanha kaasutin ihan käsiryypyllä.

taidettiin tuota 2107 malliakin myydä vielä -92 vuonna, ehkä, mutta aika vähän, mutta jos onkin kyseessä 1600SL (sama korimalli) sitä myytiin kyllä reilustikin axtecina, varsinainen 2107 tuli 1994 takaisin myyntiin Axtec versiona, silloin myyntinimike oli 1500SL
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
ari71

Kiitoksia vastauksista

Viesti Kirjoittaja ari71 »

Selvittelen antamanne vinkit kun sää lämpenee.

Koneen koko tonnikuussatanen.

Terkuin,

Ari
Avatar
larssi21074
Viestit: 1941
Liittynyt: 14.10.2004 10:22
Paikkakunta: Mikkeli

Viesti Kirjoittaja larssi21074 »

sittenkii sl
Kalusto kuvien muodossa löytyy täältä:
http://ladakerho.fi/ladagalleria/index.php?cat=10129
Vastaa Viestiin