Nuo moottorin takapellin pikkupultit saattavat joskus kiireessä unohtua

, kannattaa tarkistaa että ne kaikki on irti. Kytkinsylinteri kannattaa irrottaa kokonaisena ja ripustaa johonkin sivuun.
Jos olet irrottamassa ensin moottoria, huolehdi siitä, että moottorin tukikumit ovat kunnolla irti. Konetta ja laatikkoa pitää hieman nostaa, ennenkuin moottori tulee helposti eteenpäin, koska moottorin takapelti ja sen takana oleva vauhtipyörä kanittavat raidetankoon.
Paikalleen pannua ei raidetangon yli saa, jollei lootaa nosta jollain, esim. tunkilla.
Kytkinakseli saattaa joskus ruostua kytkinlevyn booriin kiinni, jolloin se on huono irtoamaan. Lisäksi tämä aiheuttaa sen, että kytkinlevy ei irtoa täysin vauhtipyörästä kytkintä painettaessa ja laikka kuluu vauhtilimpun puolelta nopeasti loppuun.