kytkyttimestä

Eikö pitkät pala? Puoltaako jarrut? Tällä osiolla voit esittää teknisiä kysymyksiä Ladoista.
large

kytkyttimestä

Viesti Kirjoittaja large »

hei tuota kun on tuossa kanttimallissa tuo kytkin aika karhakan tuntuinen ja sitten se ei palauta kunnolla, niin mitähän sille osais tehdä, olen itse ajatellu että voisin auttaa kun vaihtaisi se paksun palautus jousen sinne ku se näyttäs vähän rempulalta, paitsi että nautinto sillä on nytkin jo ajaa, mutta jos sais vielä vähän paremmaks:D
Jokari

Viesti Kirjoittaja Jokari »

Mitä tarkoittaa karhakka? Onko se äkäisen tuntuinen?

Niinhän se pitää ollakkin jos se on kunnossa, ottaa jämpisti kiinni. Ainakin nykyautoihin verrattuna lähdöissä on haastetta jos ei ole ennen ajanut...
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.

Member of Kymenlaakson Kusipäät™
large

no ei se muuten mutta se on tavallista jäykempi ja sitten poljin jää pohjaan ja sellasta. tämä ei ole enää kokemuksesta kiinni:D onko kokemusta siitä sen paksun palautus jousen vaihdosta?
large

on ladassa normaalisti paljon parempi kytkin ku uusissa autoissa, ainakin tuossa minun toisessa 1500 kanttiksessa:)
Esto_r

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Jos poljin on "puolessa välissä" eli ei palauta niin uskoisin että pääsylinterin kumit falskaa... katoppa maton alle onko eristeet märkinä. näkee myös jos valuma on jälkeä kabiinista katsottuna sylkkyyn... tietysti jos näin olisi menisi nestettä mutta meillä ollut vähän jokaisessa ladassa tota! Uus pääsylinteri tai kumit ja asia pitäisi olla siinä... kannattaa kattoa myös työsylinterin kunto.
lada 1200s

Viesti Kirjoittaja lada 1200s »

Ongelma on mahdollisesti kytkimen pääsylinterissä.
large

kiitosta niihän tuo näyttäisi ainakin suoja kumi on paskana sylinteristä.
Esto_r

Viesti Kirjoittaja Esto_r »

Jos vuotanut sinne eristeisiin niin kannattaa kuivattaa ja pestä pois. Syö maalin pois ja talvella helposti menee vettä eristemattoon ja sitte onki pohja ruosteessa... :lol:
Vastaa Viestiin