Eikös tuossa axtec mallissa ole se vahvempi kansi?
Sopisko kannet axtec:ista ja 1600 vaihtaa päittäin?
Kun tuon turbo projektin kone on menossa lähiaikoina koneistukseen
ja olis tommonen axtec kone josta vois ottaa paremman kannen 1600.
ei vaan viittis turhaa irrotella kantta axtecista jos eivät sovi päittäin
Kansista
Re: Kansista
Ihan samanlainen kansi siinäkin on, jotain juttua ollut että imukanavat olisivat axtekissa hieman isommat, mut tästä en tiedä. Muuten siis ihan samanlainen.
1700i:ssä on sitten se "vahvempi" kansi.
1700i:ssä on sitten se "vahvempi" kansi.
- Joka kerta kun liikenteessä näkee etuvetoisen Ladan, niin v*tuttaa ainakin tunnin.
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
Member of Kymenlaakson Kusipäät™
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Kansista
itellä on ollut irrallaan axtecin, nappiksen ja 1700i kannet ja ainoastaan se 1700i on ollut hieman erillainen, eli se on ainakin matalampi, vahvuudesta en osaa sanoa että onko eroa
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
Re: Kansista
Eksyinpä taas tänne disinfomaation lähteille.
Kaikki ketjunokkasten kannet on keskenään vaihtokelpoisia. Eroja on mutta toimii keskenään.
Jos axteekissa on paikallaan kansi mikä siihen kuuluu eli se vahvempi, niin sen pystyy jo päältä erottamaan.
Erona on se että tulppien puolella ei ole kannen tyyppinumeroa, kuten vanhoissa kansissa, vaan CCCP merkintä ja tyyppinumero näistä löytyy imu/pakosarjan puolelta. 1,7 kansi on aivan sama mutta sitä on jo tehtaalta madallettu vajaa pari milliä. Eli turbokäyttöön tuo vakio axteekin kansi.
Ja ihan oikeasti se uudempi kansi on huomattavasti vahvempi, eron näkee kun kannet pöydällä ja tutkii vähän aikaa. Ehkä pitää tietää mikä siellä kannessa on se heikko paikka että osaa katsoa oikeaan paikkaan...
Kaikki ketjunokkasten kannet on keskenään vaihtokelpoisia. Eroja on mutta toimii keskenään.
Jos axteekissa on paikallaan kansi mikä siihen kuuluu eli se vahvempi, niin sen pystyy jo päältä erottamaan.
Erona on se että tulppien puolella ei ole kannen tyyppinumeroa, kuten vanhoissa kansissa, vaan CCCP merkintä ja tyyppinumero näistä löytyy imu/pakosarjan puolelta. 1,7 kansi on aivan sama mutta sitä on jo tehtaalta madallettu vajaa pari milliä. Eli turbokäyttöön tuo vakio axteekin kansi.
Ja ihan oikeasti se uudempi kansi on huomattavasti vahvempi, eron näkee kun kannet pöydällä ja tutkii vähän aikaa. Ehkä pitää tietää mikä siellä kannessa on se heikko paikka että osaa katsoa oikeaan paikkaan...
- START
- Lada kerhon jäsen
- Viestit: 2542
- Liittynyt: 20.7.2006 12:54
- Paikkakunta: JÄMSÄ kehityksen keskipiste
Re: Kansista
tuota tarvii itsekkin katsoa siitä axtekin kannesta että onko tekstit kummalla puolella, tai se axtekin kansi on kyllä hukassa koska se on halki tai jotenkin muuten rikki, mutta saman näkee siitä 1700kannesta
jankosille kiitokset virheellisen tiedon korjaamisesta
jankosille kiitokset virheellisen tiedon korjaamisesta
21013 1500 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti
21013 2300 16vTIC projekti