samara vm 2000 virranjakajan kestävyys

Etuvetoiset Ladat: Samara, 110 ja 117/119 eli Kalina ja muut uudet Ladat.
Vastaa Viestiin
mixu744

samara vm 2000 virranjakajan kestävyys

Viesti Kirjoittaja mixu744 »

onko kellään vielä mennyt virranjakajaa ruiskusamarasta vaihtoon? itselläni on vm 2000 peli ja ajettu 57tkm. takavetosessani virranjakaja sanoi toimintasopimuksen irti kun ajettu oli 57tkm.
Avatar
Lada-Jussi
Viestit: 10211
Liittynyt: 24.9.2003 17:48
Paikkakunta: Janakkala

Re: samara vm 2000 virranjakajan kestävyys

Viesti Kirjoittaja Lada-Jussi »

ei varmaan kellään ole ollut ongelmia, ruiskumalleissa kun ei ole jakajaa, vaan kipinä tulee suoraa puolalta
Kuva "Suurin osa kalustosta on ulkotiloissa olosuhteiden pakosta, mutta se lohduttaa vähän kun kalusto huononee kuitenkin hitaammin kuin prässissä" (tai tuningissa)
Avatar
Sdelano v SSSR
Viestit: 2282
Liittynyt: 12.4.2006 1:00
Paikkakunta: Montemurlo/Zelenogorsk/Johanssons

Re: samara vm 2000 virranjakajan kestävyys

Viesti Kirjoittaja Sdelano v SSSR »

Terve!

Kuten Lada-Jussi kertoikin, ei ruisku-Samaroissa ole jakajaa.

Jakajan tehtävän hoitaa moottorinohjausyksikkö, joiden viat ovat harvinaisia.

Sen sijaan itse sytytysyksikkö (se musta nyrkinkokoinen möhkäle, johon tulpanjohtojen toiset päät menevät) on silloin tällöin rikkoutuvaa laatua.

Venäläisten lähteiden mukaan noin nyrkkisääntönä: GM:n valmistamat yksiköt ovat hyvin pitkäikäisiä, samoin venäläiset Itelma-yksiköt (maailmalla liikkuu myös Kiinassa tehtyjä, huonolaatuisia Itelma-väärennöksiä).

Venäläisistä ATE-yksiköistä ennen syksyä 2003 tehdyt ovat huonoja ja uudemmat hyviä.

ATE-yksiköiden kuoressa on valmistusaikamerkintä. Muutoin yksiköt tunnistaa kuoreen valetuista merkinnöistä. ATE ja Itelma on tietysti kirjoitettu kyrillisin kirjaimin.

menestystä

SvS
Sdelano v SSSR

***

Neuvostoliittolaista - siis erinomaista!
Vastaa Viestiin