Mikä lie vikana Aksinjan satakympissä - ei kuulemma ole ainoa laatuaan *)- kun se kuumalla (31.5.09) kelillä mielellään otattaa jäähdytystauon? Nyt ajettuun 240 kilokilometriin se on ottanut kuusi taukoa. Kone sammuu likipitäen kerralla, nikottelematta. Apu tai lääke on ainakin ruiskun ohjausreleitten sulakkeitten vaihtaminen - vaikka ne eivät näyttäisi olevankaan rikki - tai puolituntinen tauko. Olen vaihtanut sulakkeet joka kerta, joten en tiijä varmasti auttaako pelkkä huilaus. No, viimeksi Salamessa Ii heti sulakkeitten vaihdon jälkeen kone ei hörähtänyt, mutta puolen tunnin päästä kyllä. Releet ovat aika lämpimiä, kun kopeloin sulakkeita. Lienevätkö aina ajossa? Ai hitto, tuo kuumuushan viittaa huonoon kosketuksen jossain siellä päin!
)*= taukopaikalle saapasteli meleko varmasti savolainen opelisti, kun tunnisti vian eikun vaivan geeämmäläisistä tutuksi. Tuossa meijän latukassa lienee gm-ruiskuvermeet...eikä se meinaa GeeniManipuloitua.
Ei mikään löylypeli
Re: Ei mikään löylypeli
Suattaapi olla puola tiensä päässä. Kun lämpenee -> ei kipunaa, ja kun jäähtyy -> toimii taas jonkin aikaa.
Lada rules
Re: Ei mikään löylypeli
Sama kaiku on askelten.Vaikka oli talvi niin pääsi aina 10km/sivu.Sen jälkeen mentiin 2:lla pytyllä.Kyseinen oire oli jo länsiautoissa 80 luvulla elektronisissa sytytysyksuköissä.