Nyt ammattilaisten neuvoja tarvitaan!!
Nyt ammattilaisten neuvoja tarvitaan!!
tuli hankittua vanhan 2104 rinnalle 111 farkku. ajettu 148000 ja aivan älyttömän tarkasti on huollettu. samalla omistajalla kokoajan. pienemmällä perus 1,5 koneella. heti ilmeni sellainen että nopeusmittari viisari ei pienillä nopeuksilla juuri liikahda mutta sitten kun mennään lujempaa nousee ja laskee ja nousee ja laskee ja sitten ei taas nouse? mistä kannattaa vikaa lähteä hakemaan? kenties vaihdelaatikon kyljessä oleva anturi kaipais putsausta? ja toinen juttu nyt kun on niin pirun lämmintä ollut niin aika korkealle mun mielestä nousee ainakin viisarin mukaan moottorin lämmöt? nousee lähelle punaista. flekti kyllä käynnistyy ja pyörii ja kaikki nesteet on ok. Missä astelukemissa sen mittarin mukaan tulisi näin kesäkelillä olla kun kaupunkissa ja motarilla ajellaan????
Re: Nyt ammattilaisten neuvoja tarvitaan!!
Mun 111:ssa lämpömittari menee ajossa neulan verran yli(olikohan 90:n).Nopeusmittarii ei oo tarvinnu puuttuu,mut anturin lisäks voi mittari rikki.
2108(kesäauto)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
2109(varaosa-auto)
H-D 125 SX(projekti)
Fiat Bravo 1.9-07(ajossa)
Fiat Marea 1.8 -00(ajossa)
Jos olis mun auto, niin ehkäpä vaihtaisin termostaatin.
Ja sen termostaatin ostaisin Deltasta (jollen jotain kautta
saisi orkkistermaria Venäjänmaalta).
Ja sen termostaatin ostaisin Deltasta (jollen jotain kautta
saisi orkkistermaria Venäjänmaalta).
Voitto
Joo kyllä tämän hinta luokan peleihin riittää vallan mainiosti halvin mahdollinen tarvike termari...... mutta näyttää siltä että lämpömittari näyttää mitä näyttää. moottoritila mitattiin joka paikasta infrapunamittarilla ja suurin lämpö mitä löydettiin oli 90 astetta........ että sepä siitä toistaiseksi. nopeusmittarin kunnostus olkoon seuraava projeksi. anturi on nyt kahdesti puhdistettu vaihdelaatikon kyljestä mutta eipä juuri vaikutusta. mitä lie maksaa uusi anturi?? ja semmosen tuossa huomasin että valvonta paneeli kellon vieressä ei ainakaan avoimia ovia näytä oikein.....