Entisen "Kokemuksia" -alueen epäaktiiviset viestiketjut on arkistoitu tänne.
Jos sinulla on omaan autoosi liittyvä viestiketju täällä alueella, korjaa otsikko vastaamaan http://ladakerho.fi/ladaboard/viewforum.php?f=50 alueen sääntöjä ja odota tai pyydä että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Alueen säännöt
Jos oma viestiketjusi on täällä, korjaa otsikko oikeaan muotoon ja odota että ylläpito siirtää sen oikealle alueelle.
Otsikoi muotoon: TEHTAAN MALLINUMERO - VUOSIMALLI - VAPAAEHTOINEN NIMI - VAPAAMUOTOINEN AUTON TILA (PROJEKTI/KÄYTTIS/YMS.)
Ei minua hävetä ainakaan yhtään, enkä näe miksi pitäisi. Enemmän minua säälittää eräiden käyttäytyminen liikenteessä Ladaa kohtaan.
No, ehkä en ole se tavallisin korolla-tyyppi, kun nuo kulkinevalinnat ovat olleet aina hieman eriäviä... (Kupla, Kleinbus, Chevrolet Citation, 2105 etc)
Sometimes is never quite enough 11193 U40 110 '07 | 21113 S01 130 '04 | 21124 U51 142 '06
kyllä mää ainaki kehtaan ajaa ladalla ja ei hävetä ikinä. monet on tullu kyseleen auton hintaa ja ollu muutenki kiinostunu mistä oon hommannu auton eniten kyselijöitä on sillon ollut ku ite olen kaupassa ja emäntä odottelee autonvierellä
Kärsimyspäivää.
Ladalla ajelu ei ole pitkääperjantaita. Ne on itseään kunnioittavia itsetutoisia tyyppejä. He eivät ole ulkoisten sosiaalisten paineiden orjia eikä heidän tarvitse osallistua statuskilpailuun viimeistä euroa myöten lapset tarha- ja kouluruokailun varassa
Meijän Ukki tietää vanhasta Ladasta melkein kaiken, kun sen velipoika on nähnyt jälet
Niin.. kyllä tuo latailukin on kallista, varsinkin jos on vähän rahaa.
Mutta minkäs teet.. pakko mun on keksiä järkisyitä ja verukkeita latailun fiksuudesta. Jos lompakko antaa joskus myöten, niin ei kautta profeetan parran metriäkään latailua, hankin auton.